Wat denken mannen?? :-)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zet het liefst iedereen aan de krachttraining met losse gewichten maar na 2 jaar als fitness trainer te functioneren zakt de moed een beetje in de schoenen.
    Aangezien het lang duurt voordat iemand de techniek onder controle heeft en vaak zie je ze de volgende dag weer op een abd/adductor zitten, ik wil daar wel wat van zeggen maar in mijn hoofd spreek ik ze eigenlijk niet meer aan maar schreeuw ik ze terug het squatrek in alleen wat heeft het voor zin als ze toch niet luisteren....
    Nu geef ik ze gewoon 2x 1 maand een schema met machines houden ze hier zich netjes aan wil ik een poging doen om ze in het squat rek te stoppen, al geef ik wel vaak walking lunges en af en toe squaten met dumbelltjes ligt aan de persoon en hoe ze snel iets oppakken.

oowhja weer terug ontopic, de dames/meisjes die ik in het kracht gebied zien daar heb ik respect voor, maakt niet uit of ze met een lege stang squaten of er 100kg ophebben hangen.
    Gaat om de techniek en daarna of ze het zwaar hebben.
    Als ze er ook nog eens goed uitzien denk ik iets meer erbij en hoop ik dat ik ooit mijn droom vrouw tegenkom in het squatrek xD al zal ik niet snel op een vrouw afstappen als ik aan het trainen ben, dat stoort ons beide nogal tenzij ze me even kan spotten of ik haar.
    Calisthenics / Street workout

Comment

@ Ijsblok

Jouw natte droom? lol...
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        @ Ijsblok

Jouw natte droom? lol...
        in mijn natte droom komen weinig squatrekken voor hoor.
        als ik droom over iemand die ik heel erg haat is het dan ook mijn droom vrouw?
        Calisthenics / Street workout

Comment

Ik moet er wel om lachen, geen uitlachen, maar vind het wel grappig om een vrouw zo bezig te zien. Ik zou de hele tijd met een smile op m'n gezicht lopen gok ik zo
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
            in mijn natte droom komen weinig squatrekken voor hoor.
            als ik droom over iemand die ik heel erg haat is het dan ook mijn droom vrouw?
            Euh...meisjes plagen is kusjes vragen?
            Lol. Nee je hebt toch aardig wat mannen die geilen op bitchy vrouwen. Je zou een van die kerels kunnen zijn he?

Comment

wat maakt het uit wat anderen van je vinden :s
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                Dat is maar net hoe je het zelf ervaart. Voor sommige mensen kan het echt een kwelling zijn als andere mensen een negatieve mening over ze hebben. Een ander lacht er om. Het is maar net hoe je zelf bent.

Comment

Ook al ben je nog zo'n een koele kikker dan nog willen we als we heel eerlijk zijn dat anderen positief over ons denken.

Comment

True story.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je kunt alleen een beeld van jezelf vormen met behulp van andere mensen.

Comment

Hangt er echter van af of je dit doet aan de oordelen van mensen over jou, of je eigen vergelijkingen tussen hen en jou.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                          Ik bemoei me nooit met die vrouwen, staan graag overdreven te squaten zodat je hun platte ass kan zien?Van mij mogen ze liever ergens anders gaan trainen.

Comment

Originally posted by inabouw View Post
                            Ook al ben je nog zo'n een koele kikker dan nog willen we als we heel eerlijk zijn dat anderen positief over ons denken.
                            Van sommige mensen vind ik het nog eerder een compliment dan iets negatiefs, wanneer ze weer eens wat te zeiken hebben.
                            Dooddoeners zoals dat je niet te gezond moet doen, omdat je ook moet kunnen leven ofzo.

Comment

Originally posted by inabouw View Post
                              Ben ik niet met je eens.
                              Als ik iemand niet moet, kan het me werkelijk geen reet schelen wat die persoon van me vindt. En als ik goed met iemand kan opschieten, vindt die persoon me oké, anders zou ik er niet mee omgaan.
                              En het is een simpel feit: niet iedereen kan je aardig vinden. Gelukkig maar.
                              Des te meer positieve energie en aandacht kan ik besteden aan mensen die dat voor mij waard zijn ipv nutteloze energie te stoppen in mensen die me toch niet boeien.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Silk View Post
                                Je kunt alleen een beeld van jezelf vormen met behulp van andere mensen.
                                Niet mee eens. Je kunt zelfs een totaal verkeerd beeld van jezelf krijgen door de mening van anderen. Als je naar een select groepje mensen luistert weet je nog steeds niet wat andere mensen buiten die groep van je vinden. En die kunnen weer een totaal andere mening hebben over jou. Het belangrijkste is dat je jezelf goed kent en daar vrede mee hebt en/of aan jezelf gaat werken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X