man sterft na gefaalde 185kg bench press

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik durf er dus niet naar te kijken eigenlijk.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Het is zoiets alleen de barbell gaat iets dieper in zijn borstkas.
      Ruggengraat diep zegmaar

Mind is everything.

Comment

Zijn er op zulke wedstrijden geen eerste hulpteams die in zulke gevallen meteen kunnen reageren? Want zo'n flesje water helpt ook niet veel.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Wow dat is klote.
          keep the focus going!

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
            Zijn er op zulke wedstrijden geen eerste hulpteams die in zulke gevallen meteen kunnen reageren? Want zo'n flesje water helpt ook niet veel.
            Vroeg ik me ook af, op sterkste man wedstrijden is vrijwel altijd een ehbo team aanwezig namelijk..
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

PS..

Wat een afschuwelijk filmpje Damn......
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                Vroeg ik me ook af, op sterkste man wedstrijden is vrijwel altijd een ehbo team aanwezig namelijk..
                Een EHBO team had hier niks aan kunnen doen. Enige wat helpt is 112 bellen en zorgen dat de heli komt.

Wat ik me afvraag met die safetybars, kan je dan nog de bar laten zakken tot de borst? Dat zit toch in de weg?
                Train hard or go hormone

Comment

Safety racks hadden zijn leven gered en die spotters zijn gewoon debiel, want 185kg kan je echt wel opvangen als je er met je handen dichtbij zit.
                  Groeten

Comment

Dit bewijst ook dat je moet LEREN spotten.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Waaraan is hij nu uiteindelijk overleden dan? Geperforeerde long ofzo? Aangezien dan ook ff duurt, en je daar als basic ehbo-er weinig tegen kan doen?

Originally posted by Triple Aces View Post
                      Veel verschillende bonden dat klopt, en dus relatief veel wedstrijden, maar dat betekend helaas niet dat ze goed georganiseerd worden

In NL staat PL en strongman stuk verder hoor, maar gaan we verandering in brengen (hopelijk )

Met laatste bedoel ik deze vaak geziene opstelling:

(random google afbeelding)

wat dus eigelijk een veel veiligere opstelling is dan de bankjes die je ziet in gyms.

Op wedstrijden heb je racks die zowel voor squat (dan wordt het bankje er gewoon uit gehaald en de steunen hoger geplaatst) als voor bench dienen, deze hebben aan de zijkant safety racks.

zulke:

maar is erg duur materiaal en valt daardoor wellicht niet binnen het budget van elke federatie of organisator.. Helaas, voor de veiligheid dan vooral.
                      Ja.... het is geen klein lullig foutje als zoiets mis gaat :s

Wist ik echt niet. En ik maar denken dat in Nederland procentueel gezien bb groter was, en in België procentueel gezien PL en strongman hahaha

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Het heeft geen enkele toegevoegde waarde, eerder het tegenovergestelde.

"If a lifter insists on using a thumbless grip on the bench, he needs to do it at home, so that when the ambulance comes it doesn't disrupt anyone else's training. "
                      - Mark Rippetoe

Er zijn natuurlijk altijd van die sukkels die zeggen dat zij al jaren bankdrukken met een suicide grip en dat zij er nooit problemen mee hadden, etc. etc. Net zoals er mensen zijn die beweren dat zij een opa hadden die jarenlang een pakje per dag rookte en nog steeds een marathon kon lopen.
                      Is het dan meer een imago dingetjetje ofzo? Of vanaf het begin afaan verkeerd aangeleerd, of iets in die richting?
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

volgens mij waren ze hartkamers stuk/geperforeerd, ribben gebroken en alles binnen gescheurd/hgekneusd.

Comment

Brr..
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ook weleens gehad, laatste rep eruit drukken, verloor de controle en kreeg 175 kilo op me borst, ook met front press weleens gebeurd, blijven doorduwen dat het halter uit me handen klapte, spotter kan daar never op reageren, tis een fractie van een 1/10 van een sec, daarop reageren is het halter al beneden op de donder.
                            Train daarom liever ook om die reden met straps om.
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Laat je wel iets meer nadenken bij gewicht verhogen nu

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                                Waaraan is hij nu uiteindelijk overleden dan? Geperforeerde long ofzo? Aangezien dan ook ff duurt, en je daar als basic ehbo-er weinig tegen kan doen?
                                Een geperforeerde long ga je niet acuut dood aan, maar als aan beide kanten alles stuk is dat wordt het lastig. Ik denk zelf eerder aan hart/aorta schade. Dat ding valt boven op zijn hart en deukt m volledig in. Dan zal er wel iets scheuren denk ik.
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X