Ik durf er dus niet naar te kijken eigenlijk.
man sterft na gefaalde 185kg bench press
Collapse
X
-
Zijn er op zulke wedstrijden geen eerste hulpteams die in zulke gevallen meteen kunnen reageren? Want zo'n flesje water helpt ook niet veel."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostZijn er op zulke wedstrijden geen eerste hulpteams die in zulke gevallen meteen kunnen reageren? Want zo'n flesje water helpt ook niet veel.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostVroeg ik me ook af, op sterkste man wedstrijden is vrijwel altijd een ehbo team aanwezig namelijk..
Wat ik me afvraag met die safetybars, kan je dan nog de bar laten zakken tot de borst? Dat zit toch in de weg?Train hard or go hormone
Comment
-
Waaraan is hij nu uiteindelijk overleden dan? Geperforeerde long ofzo? Aangezien dan ook ff duurt, en je daar als basic ehbo-er weinig tegen kan doen?
Originally posted by Triple Aces View PostVeel verschillende bonden dat klopt, en dus relatief veel wedstrijden, maar dat betekend helaas niet dat ze goed georganiseerd worden
In NL staat PL en strongman stuk verder hoor, maar gaan we verandering in brengen (hopelijk )
Met laatste bedoel ik deze vaak geziene opstelling:
(random google afbeelding)
wat dus eigelijk een veel veiligere opstelling is dan de bankjes die je ziet in gyms.
Op wedstrijden heb je racks die zowel voor squat (dan wordt het bankje er gewoon uit gehaald en de steunen hoger geplaatst) als voor bench dienen, deze hebben aan de zijkant safety racks.
zulke:
maar is erg duur materiaal en valt daardoor wellicht niet binnen het budget van elke federatie of organisator.. Helaas, voor de veiligheid dan vooral.
Wist ik echt niet. En ik maar denken dat in Nederland procentueel gezien bb groter was, en in België procentueel gezien PL en strongman hahaha
Originally posted by inferno_0666 View PostHet heeft geen enkele toegevoegde waarde, eerder het tegenovergestelde.
"If a lifter insists on using a thumbless grip on the bench, he needs to do it at home, so that when the ambulance comes it doesn't disrupt anyone else's training. "
- Mark Rippetoe
Er zijn natuurlijk altijd van die sukkels die zeggen dat zij al jaren bankdrukken met een suicide grip en dat zij er nooit problemen mee hadden, etc. etc. Net zoals er mensen zijn die beweren dat zij een opa hadden die jarenlang een pakje per dag rookte en nog steeds een marathon kon lopen.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Ook weleens gehad, laatste rep eruit drukken, verloor de controle en kreeg 175 kilo op me borst, ook met front press weleens gebeurd, blijven doorduwen dat het halter uit me handen klapte, spotter kan daar never op reageren, tis een fractie van een 1/10 van een sec, daarop reageren is het halter al beneden op de donder.
Train daarom liever ook om die reden met straps om."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostWaaraan is hij nu uiteindelijk overleden dan? Geperforeerde long ofzo? Aangezien dan ook ff duurt, en je daar als basic ehbo-er weinig tegen kan doen?Train hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment