Pvv

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pvv

Zoals jullie waarschijnlijk wel op het nieuws hebben gehoord ,heeft Geert Wilders (PVV) weer wat ' aanhangers' erbij gekregen.Volgens Maurice de Hond zelfs de grootste partij!Er zijn twee peilingen,deze verschillen nogal.

nu.nl/algemeen | Wilders grootste in peiling De Hond

De stemmers schijnen over het algemeen mannelijk te zijn.Ik denk zomaar dat er best veel mannen op dit forum zit en was benieuwd of jullie misschien één van die stemmers zijn?

No way! Nooit van mijn leven
    Januari 2010: 177m, 72kg, 11%
    Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
    100% Vega power

Comment

Ik zal nooit op die rat van een Wilders stemmen...de vuile racist!
      Bovendien ben ik een SP-aanhanger.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Groenlinks hier
        100% Vega power

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Nou.. nou.. mag het ook wat minder? haha

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Ik had er nooit zo over nagedacht dat Wilders een racist is.Ik denk niet dat ie persé een racist is eigenlijk,maar eerder tegen een bepaald geloof (wat volgens hem de overhand begint te krijgen).

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
              Ik had er nooit zo over nagedacht dat Wilders een racist is.Ik denk niet dat ie persé een racist is eigenlijk,maar eerder tegen een bepaald geloof (wat volgens hem de overhand begint te krijgen).
              ben ik zeker met je eens dit

Comment

Ik vind Wilders wel daadwerkelijk een racist... Hij stigmatiseert één bepaalde bevolkingsgroep op een paar teksten uit een boek waarin de basis ligt van hun geloof. Het punt is dat niet de hele koran gewelddadig is en dat het maar een klein gedeelte betreft... Vervolgens ligt het aan de persoon hoe hij of zij het interpreteert. Wilders "gelooft" dat deze hele groep het boek interpreteert zoals hij dat zelf doet.

Een ding wat hij vergeet is dat onze "native" religie: het christendom op een boek gebaseerd is wat even gewelddadig is als de koran. Toch wordt hier niet naar gewezen, terwijl het christendom van vroeger tot nu veel meer slachtoffers heeft gemaakt dan de islam (neem b.v. de kruistochten, heksenvervolging of de verschillende burgeroorlogen gestreden vanuit het geloof). Deze inquisities zijn ook uitgevoerd op basis van de bijbel.

Nu blijkt er een kleine randgroep die de Koran misbruikt om hun daden te verantwoorden, maar moeten we nu ook alle christenen in Nederland scheef aan gaan kijken en wantrouwen aan de hand van de gruwelen die uitgevoerd zijn door de christenen; in de geschiedenis en nu?

Kortom; hij is kortzichtig en probeert stemmen te winnen door een grote groep openbaar aan de schandpaal te hangen en tja... Dat vind ik dan toch echt onder discriminatie en (gezien de veel gedeelde afkomst) racisme vallen...
                100% Vega power

Comment

Zolang zijn partij klein is, zou ik er wel op stemmen. Maar meer als een soort van protest stem, dan dat ik vind dat zijn partij de grootste moet worden.
                  Ik vind het totaal niet slecht als bepaalde mensen worden terug gestuurd, en de grenzen iets strenger zijn. Maar ben het totaal niet met alles wat hij zegt eens. Maar ik zou weer wel veel sneller op hem stemmen, dan op de CU of CDA. En vind de laatste tijd de PvdA ook totaal niet iets waar ik op zou stemmen, en de VVD heeft me ook teveel dingen waar ik het totaal niet mee eens ben. Hmm zoals je misschien al de gaten hebt, ben ik altijd een zwevende kiezer. Sterker.. Ik verklaar die oude bejaarden die op CDA stemmen omdat ze dat altijd al deden (en dat terwijl CDA niet bepaald het beste met hun voor heeft) voor gek.

Ohwja.. en over dat Wilders zon erge racist is, zou je natuurlijk altijd nog kunnen zeggen dat zijn vrouw hongaars is, en hijzelf jarenlang in Israel gewoont heeft. Al is dat opzich net zo nietszeggend/kort door de bocht als roepen dat hij een rasechte racist is.
                  En de slechte dingen van de koran zijn natuurlijk net zo goed in de bijbel (deuteronomium) te vinden. Al is er bij bepaalde groepen een groot verschil met omgang.

Comment

Hij brengt zijn standpunten misschien wat verkeerd naar buiten maar op een aantal punten heeft hij wel degelijk 100% gelijk.. we zijn hier veel te tolerant, dat staat vast..

Comment

SP; kmag wilders wel en ben blij dat hij een stem heeft...zolang hij maar niet teveel macht krijgt.
                      Bulking tot 100kg

Comment

Al eens eerder gezegd: Wilders heeft bepaalde standpunten die hout snijden. Jammer dat hij zóveel roept dat de goede punten overschaduwt worden.
                        Ik denk inderdaad ook dat hij niet aan de macht moet komen. Zou wel eens flink verkeerd kunnen aflopen.
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik denk dat je de heksenjacht van vroeger niet kunt vergelijken. De inquisitie wordt door 99 van de 100 christenen van deze tijd als verschrikkelijk ervaren en de leiders van die tijd interpreteerde De Bijbel in hun eigen voordeel zodat zij er machtiger van werden.

De koran heeft meer van dat soort aggressievere teksten. Alleen ook hier gaat het erom hoe je het interpreteerd. Er zijn een aantal extremisten die vinden dat ongeveer elke foute daad met de dood gestraft moet worden omdat dat zogenaamd in de koran staat. Maar 9 van de 10 moslims is het hier ook niet mee eens.

En daarom zou ik nooit Wilders stemmen want in principe is hij zo dom als het ahtereind van een varken. Waarom moet je alle moslims zo behandelen terwijl iedereen weet dat het alleen die extremisten zijn die zo ziekelijk handelen. Bijna geeneen moslims staat achter het handelen van die extremisten.

Toch vind ik het beangstigend dat hij zoveel macht heeft en ben ik blij dat tot nu geen enkele partij interesse heeft getoond in een coalitie met PVV, zelfs is er anti betogen door partijen tegen zon coalitie.
                          Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

@ Patricia

Pfff dat ie een Hongaarse vrouw heeft en in Israel heeft gewoond zegt niks. Hitler was ook van Joodse afkomst...
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Tja de politiek heden ten dage...1 grote beerput van besluiteloze, ruggegraatloze en politiek-correcte mietjes. Voor mij is het gewoon 1 grote drama show en Wilders geeft de meeste amusements waarde.

In het verleden zei hij nog wel eens nuttige dingen, maar toen had hij niet echt een plan van aanpak dat zou werken. Dus het indirect stimuleren zodat andere partijen zouden gaan nadenken over onderwerpen die eerder niet bespreekbaar waren kunnen hun dan eens gaan behandelen. Want nu zitten we met lading gasten die allemaal op The Fence zitten of met alle winden meewaaien. Zou wel eens een hard besluit willen zien. Maakt niet uit of het goed/slecht is als er maar eens wat besloten wordt zodat we duidelijkheid hebben over welke kant we op gaan.

Dus nu hebben we allemaal blaaskaken die maar wat roepen. Alleen Wilders roept wat harder omdat hij meer aandacht wilt. Ik kan heel die kinderklas niet serieus nemen.

@Patricia
                              Een protest stem zou ik niet op een huidige partij laten vallen, maar op een kleinere partij. Eentje die je aanspreekt, maar toch geen zetels zal hebben. Je hebt gestemd, dus je stem is niet verloren gegaan.

Tactisch stemmen zoals velen doen always comes back to bite your ass.

Ik stemde op
                              Liberaal Democratische Partij: www.libdem.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X