Wilde vandaag trainen skippen, maar die pics ♡, nohomo, nu maar naar de gym dan maar.
I am Aesthetic & Athletic
Collapse
X
-
Originally posted by jobr View Postvolg, lees*
Originally posted by gripmaster View PostI'm in, nice fysiek. Succes en hoop een weer een leuke volglog erbij te hebben.Originally posted by mdejonge View PostSuper fysiek en stats man!
Ik volg.
Ook ik moest eerder weg van de meet, helaas want had dat spektakel graag gezien!
Originally posted by generation_iron View PostEindelijkOriginally posted by Ruhl View PostNetjes man.
als je meer massa wilt moet je meer eten
accepteren dat vp iets zal stijgen.
Originally posted by emielos View PostGa deze sowieso volgen! Zag je fysiek ook al op de meet, je staat er echt knetterhard bij. Nooit echt overwogen om wedstrijden te gaan doen?
en wat al den paar keer eerder is gezegd; je ziet er inderdaad jonger uit dan 36.
Originally posted by Mvos View PostVolg maat!
Filmpje heb ik hier en komt,................ooit
Originally posted by leandero10 View PostIk volg ook! Goede status en fysiek!!
Originally posted by Nocerino View PostWilde vandaag trainen skippen, maar die pics ♡, nohomo, nu maar naar de gym dan maar.
Comment
-
Hier alvast wat verdere info.
Ik heb echt heel lang, zo'n 6-8 jaar lang de volgende3-split gehad:
- benen
- borst/rug
- schouders + armen.
Dat werkte voor mij prima. Ik had regelmatig en ook gelijkmatig spierpijn over m'n hele lichaam, en armen een dag na borst en rug trainen was geen probleem qua kracht.
De oefeningen of reps werden natuurlijk wel vaak gerouleerd zodat bijna geen enkele training hetzelfde was.
Om de opbouw toch eens te veranderen ben ik sinds een maand of 2 de doodnormale 3-split toe te passen:
Borst-Tri
Rug-Biceps
Benen-Schouders
Ik denk wel dat ik de benen en schouders los ga koppelen, want ik heb nooit meer zoveel energie om m'n schouders zwaar te pakken na m'n benen, ondanks dat schouders relatief kleine spieren zijn.
Maar goed, gisteren alleen benen gedaan.
Squat
12 x 60kg
12 x 100kg
10 x 140kg
10 x 140kg
12 x 100kg (2sec hold onderin)
12 x 100kg (1sec hold onderin)
Bulgarian Squat
6x (20kg dumbells beide armen) per been (2 sets)
Leg extension
12 x 86kg
12 x 100kg
12 x FS (109kg)
12 x FS
Seated Leg Curl
4 sets opgebouwd naar 74 kg
Seated Calf Raise in Smith Machine
5 sets 10 hh, opgebouwd naar 110kg aan schijven
Calf Raise op Leg Press
10x136kg (2sec hold onderin, 2 sec hold bovenaan)
Geen bijzondere oefeningen, maar nu ik dit een dag later log, voel ik wel wat spierpijn in m'n benen. Best tevreden.
Ik weet het, spierpijn is niet de indicatie van een effectieve training. Maar ik vind het toch wel fijn.
Comment
-
Ja klopt, met squat gaat het er soms wel eens zwaar aan toe. Het is altijd wel grappig om in mijn ooghoeken te zien dat sommige trainingsmaatjes elkaar aantikken en staan te kijken als ik met een zware squat ga beginnen
Gistermiddag borst + triceps:
Benchpress
12 x 60kg
12 x 80kg
6 x 100kg (niet te vaak om nog zwaarder te kunnen in de volgende sets)
1 x 115kg
1 x 125kg
1 x 130kg
1 x 135kg
10 x 100kg
10 x 100kg
Bij deze bench sessie wilde ik even kijken hoe het met mijn kracht stond met bankdrukken, en ik was helemaal niet ontevreden.
iTzPapi die toevallig ook in de gym was, kwam me even spotten bij de 130 en 135kg. Die 135kg ging best goed omhoog
Incline bench in het squatrack (geen vaste incline bench aanwezig)
10 x 60kg
10 x 70kg
6 x 90kg
6 x 90kg
Kracht is tikje verdwenen door de platte bench, maar nog steeds prima intensiteit.
Standing cable cross
10 x 24kg
10 x 27kg
10 x 32kg
10 x 36kg
De eerste setjes zo strict als een robot gedaan met 2 sec hold, bij de zwaardere sets iets minder lange contractie.
Incline Dumbell flyes
3 x 12kg
3 x 14kg
3 x 16kg
3 x 16kg
Ik had hier niet heel veel gewicht meer nodig, want door het extra ver uit elkaar flyen voel ik de spieren nog meer rekken en branden.
Peck Fly machine (straight arm)
12 x 41kg
12 x 45kg
12 x 45kg
12 x 45kg
Schouders naar achteren houden, borst naar voren knijpen, en branden maar..
Seated EZ-bar overhead extension
10 x 30kg
10 x 40kg
10 x 40kg
8 x 40kg
Skullcruchers/French press
10 x 30kg
10 x 30kg
8 x 30kg
Rope pressdown
10 x 34kg
10 x 34kg
8 x 34kg
Frontal rope arm extension, met ellebogen recht naar voren dus (hoe heet ie officieel ook alweer? haha
10 x 30kg
10 x 30kg
10 x 27kg
Seated Dip machine
4 setjes (gewichte vergeten)
Al met al een een training met een bovengemiddeld goede intensiteit. Ik log dit een dag later en heb nu al aardig spierpijn in zowel borst als triceps
Comment
-
Na 3 trainingen die het loggen niet waard zijn (telkens een trainingstijd over van ongeveer een halfuur) net rug + biceps getraind in een uurtje tijd.
Chest supported T-Bar row
12 x 20kg
12 x 40kg
8 x 55kg
10 x 40kg
6 x 40 kg
Gewicht schouders laten meenemen naar voren, ellebogen en schouders ver naar achteren trekken
Langzame uitvoering, grote ROM.
Lat Pulldown front
5 sets van 12-10x opbouwend tot 75kg
Langzame uitvoering, grote rom, sommige sets zelfs nog 1-2 sec hold onderin.
Bent over row met hammer grip bar
3 sets van 12 x 50kg
seated cable row (triangle grip)
4 sets van 12-10x opbouwend tot 65 kg
straight arm cable/rope pulldown
3 sets van 45kg
Ellebogen lichtjes gebogen, bovenlichaam staat gefixeerd naar voren gebogen (net als BOR)
Shrugs met Dumbells
3 sets van 40kg dumbells
T-Curls (CT Fletcher style)
12 x 12kg
12 x 10kg
12 x 10kg
Cable bicep curl, rechte korte stang, ellebogen rusten voorwaarts op een bankje
10 x 25kg
10 x 20kg
15 x 15kg
15 x 15kg
Helaas niet genoeg tijd meer voor meer bicep oefeningen, maar deze training voelde in z'n geheel toch wel weer lekker.
Morgen Benen en schouders!
Comment
-
Gisteravond de wheels getraind.
Squat
12 x 60kg
12 x 100kg
10 x 140kg
6 x 160kg
4 x 180kg
10 x 140kg
10 x 140kg
Back pump was haast niet te harden, ik liep moeilijk kijkend naar de plate loaded leg press
Leg Press
15 x 80
12 x 120
12 x 160
12 x 200
12 x 230
12 x 200
Bovenbenen inmiddels zo hard als steen. Ik had hiermee echt de pijngrens goed benaderd. Ook leuk dat je tijdens, maar vooral zo'n 5 seconde na je set overspoeld wordt met een golf van pijn en verzuring . Ik liep als een net bevallen veulentje naar de leg extension.
Leg extension
12 x 30kg
12 x 50kg
12 x 50kg
12 x 50kg
Door alleen maar op de quads te focussen en bovenin een halve tot een hele sec te knijpen schoot de kramp er al bijna in toen ik uit het toestel wilde opstaan. Heerlijk.
Seated Leg Curl
3 sets van 12-10x 40kg
Standing Calf Machine
4 sets van 12 x 120kg (bovenin 2 sec hold, onderin ook 2 sec hold)
De gym uitlopen ging daarna nog maar moeizaam. Een zware en geslaagde training.
Helaas weer niet aan de schouders toegekomen, een goede beentraining vind ik al zwaar genoeg. Ik overweeg om de schouders bij de rug bicep dag te voegen, of een aparte dag voor schouders alleen te doen, alleen neemt de trainingsfrequentie van de overige spiergroepen dan een beetje af.
Comment
-
Schouders na benen heb ik ook een tijdje gedaan, maar ik vind het helemaal niks.
Schouders op een aparte dag werkt erg goed voor mij.
Maar waarom doe je rear delts niet bij je rug en side(+evt front) bij je borsttraining als je geen aparte dag voor schouders vrij kan maken ?
Als je schouders er geen 1 dag echt bij kan doen, is splitten een goede optie.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Vandaag een goede training met iTzPapi gehad: Borst en Triceps!
Benchpress
12 x 60kg
12 x 100kg
12 x 100kg
11 x 100kg
9 x 100kg
Incline Dumbell Press (30 graden)
12 x 36kg
12 x 36kg
12 x 34kg
10 x 30kg
Low Incline cable flyes (15 graden)
12 x 18kg
12 x 18kg
12 x 18kg
Dropset: 12 x 18kg-> 5x 14kg -> 25 x 9kg (rep out)
Chest press Machine
4 sets 12-10 x varierend tussen 74kg en 50kg
Borst goed naar voren houden, holle rug en alleen maar focussen op je borst tussen je ellebogen te knijpen.
(Straight Arm) Pec Flye Machine
12 x 41kg
12 x 41kg
12 x 36kg
12 x 36kg
Op voorste puntje van de zitting zitten, holle rug en schouderbladen tegen de rugleuning voor een lekkere focus op de borst.
Seated overhead EZ-bar arm extension
12 x 30kg
12 x 40kg
10 x 40kg
10 x 35kg
Cable/rope pressdown
12 x 24kg
12 x 24kg
Voorwaartse Cable/rope pressdown (achterstevoren staan, ellebogen vooruit)
12 x 24kg
12 x 24kg
Seated Dip Machine
12 x 54kg
12 x 68kg
12 x 74kg
Ellebogen goed naar achteren gericht voor meer focus op triceps.
Was een fijne training met iTzPapi, hij komt er ook zeker wel!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-