Time to get Strong and Big - Fitnessecto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by emielos View Post
    150 gram oats is ook een beste lading Wanneer neem je dit? meteen na je training of wat later?
    Meestal tussen 20:00 en 21:00. Staat als pre-workout maar neem eigenlijk alleen de whey en dextrose daadwerkelijk na de workout (die vaak in de middag of ochtend is). De rest wat er staat is gewoon wat ik om die tijd eet.

Comment

• Dat is inderdaad bizar. Ik zit nu tussen 2800 en 3100 kcal en kom nu makkelijk in gewicht aan, niet snel maar toch zo'n 1,5 kilo per maand wat voor een groot deel ook spiermassa is. En wat lichaam betreft zitten we toch redelijk in hetzelfde schuitje dacht ik, lang en dun (al heb ik 2x zoveel vet als jij).

Comment

• Originally posted by JanKlaasGroentela View Post
        Dat is inderdaad bizar. Ik zit nu tussen 2800 en 3100 kcal en kom nu makkelijk in gewicht aan, niet snel maar toch zo'n 1,5 kilo per maand wat voor een groot deel ook spiermassa is. En wat lichaam betreft zitten we toch redelijk in hetzelfde schuitje dacht ik, lang en dun (al heb ik 2x zoveel vet als jij).
        Dat 2x zoveel vetmassa zal wel meevallen hoor! Haha

Ik zit nu op 1.81, 76,6kg en 10% vet

Comment

• Training vandaag

Standing leg curl 4x10
          Seated leg curl 5x10
          RDL 4x10-12

Hyperextensions 3x10

Kuiten in leg press 4x10
          Seated calf raise 4x10

Kapot.

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
            Dat 2x zoveel vetmassa zal wel meevallen hoor! Haha

Ik zit nu op 1.81, 76,6kg en 10% vet
            1.86, 76,3 en 20% vet

Ik heb echt heel weinig spierweefsel.

Comment

Training vandaag

Standing leg curl 4x10
              Seated leg curl 5x10
              RDL 4x10-12

Hyperextensions 3x10

Kuiten in leg press 4x10
              Seated calf raise 4x10

Kapot.
              Heerlijk zo'n benen training he? haha. Scheelt weer dat jij tijdens je lessen mooi op een stoel kan zitten, heb je niet zoveel last van je spierpijn
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by JanKlaasGroentela View Post
                1.86, 76,3 en 20% vet

Ik heb echt heel weinig spierweefsel.
                Geen zorgen om maken, komt vanzelf wel!

Originally posted by emielos View Post
                Heerlijk zo'n benen training he? haha. Scheelt weer dat jij tijdens je lessen mooi op een stoel kan zitten, heb je niet zoveel last van je spierpijn
                Inderdaad heerlijk! Fietsen naar huis is wel wat minder fijn. En over die colleges: als je 1/2 uur gezeten hebt en dan op wilt staan, dat gevoel is echt.... Goddelijk

Comment

• Vandaag schouders, triceps en traps getraind. Geen zin om te loggen, was een nogal chaotische training waar ik veel afgewisseld heb met oefeningen. Wel de rust kort gehouden, dus dit afwisselen heeft geen nadelig effect gehad op mijn training, enkel voordelig.

Wel de incline BB front raises geprobeerd van het filmpje van Ruhl, wat was dat een heerlijke oefening, ook 5 sets van gedaan.

Verder een heerlijke training gehad, alles gesloopt. Nu twee dagen rust en maandag weer vol trainen.

Comment

Inderdaad heerlijk! Fietsen naar huis is wel wat minder fijn. En over die colleges: als je 1/2 uur gezeten hebt en dan op wilt staan, dat gevoel is echt.... Goddelijk
                    Haha, ja dat opstaan na een tijdje te hebben gezeten is altijd heel erg leuk. Moet soms echt ff blijven stilstaan om evenwicht te krijgen

Hoezo had je trouwens een chaotische training? druk bij de aclo tijdens je training?
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Haha, ja dat opstaan na een tijdje te hebben gezeten is altijd heel erg leuk. Moet soms echt ff blijven stilstaan om evenwicht te krijgen

Hoezo had je trouwens een chaotische training? druk bij de aclo tijdens je training?
                      Nee, was best rustig! Is vrijdag meestal wat rustiger.

Zal de training nu wel even loggen, nu heb ik er wel zin in. Gewichten weet ik niet meer, ook niet echt op gelet.

Incline front BB raise
                      5x10

Reverse cable fly
                      2x10

Reverse pec deck
                      2x10

Seated side raises (zo cheat ik minder)
                      2x10x7.5

Machine side raises
                      2x10+dropset.

Hier dus de tweede en derde oefening allebei opgesplitst in twee oefeningen, wel gewoon de 1 minuut rust aangehouden. Waarom ik dit heb gedaan? Gewoon omdat ik er zin in had.

Shrugs
                      6x12+dropset

Toen ging ik skullcrushers doen maar ik kreeg last van mijn ellebogen. In totaal 2 sets van 6 reps gedaan ofzo maar toen besloot ik met een andere oefening te beginnen. Had niet veel last maar wou ook niks gaan forceren, veilig trainen staat vanaf nu voorop.

CGBP
                      5x10 (Begonnen met 57.5 kg, geëindigd met 40 kg)

Toen mijn triceps gesloopt met in totaal iets van 5 sets verschillende oefeningen. Waren dingen als one arm cable pulldown, gewicht achter mijn nek strekken en laten zakken (geen idee wat de naam is), dit gedaan met 1 hand en met 2 handen. Dit heb ik ook gewoon gedaan omdat ik zin had het lekker te slopen, vond het wel leuk om het een keer op een andere manier te doen.

Toen waren mijn triceps eigenlijk al vrij vermoeid maar ik ging nog een andere oefening doen.

Rope pushdown
                      4x10+dropset

Toen was ik helemaal kapot, mijn triceps waren zo volgepompt dat mijn armen nauwelijks nog in mijn blouse gingen. Heerlijke training dus

Comment

• Even een foto van mijn benen, dikte begint nu een beetje te komen (krijg ook steeds meer last van striae op mijn benen), lijnen in mijn benen blijven nog een beetje uit, helemaal in deze pose.

Toch zeker niet ontevreden, benen groeien het beste bij mij, broeken kopen wordt steeds lastiger. Een pak kan ik niet meer kopen, ik ben uit de maat van broeken gegroeid (icm mijn smalle taile). Deze zal ik binnenkort dus op maat moeten laten maken, of jullie moeten een merk kennen waar wat meer ruimte bij de bovenbenen is?

Ps: mijn kuiten zuigen, je kan niet eens zien dat ik ze train. Dit gebeurt tevens wel
                        Last edited by Beachboy; 16-03-2015, 10:36.

Comment

• Ik herken het probleem over de broeken. Die beginnen bij mij ook steeds strakker te zitten, sommige voelen bijna aan als een legging :\

Dat van de kuiten heb ik ook, heel vervelend. Hoe vaak train je ze, 1 keer? Anders moet je is gaan proberen om ze 2 keer per week te pakken.

Comment

Dat van de kuiten heb ik ook, heel vervelend. Hoe vaak train je ze, 1 keer? Anders moet je is gaan proberen om ze 2 keer per week te pakken.
                            Dit dus.

En als je ze maar 1 x p.w kan trainen,train ze dan eens een tijdje NIET bij benen.
                            Als jij je benen flink getraind hebt,kan je vaak je kuiten niet meer optimaal belasten.
                            Dus pak ze 2 x p.w en dan bv bij schouders of borst.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                              Dit dus.

En als je ze maar 1 x p.w kan trainen,train ze dan eens een tijdje NIET bij benen.
                              Als jij je benen flink getraind hebt,kan je vaak je kuiten niet meer optimaal belasten.
                              Dus pak ze 2 x p.w en dan bv bij schouders of borst.
                              Thanks, zal er eens bezig mee gaan!

Comment

• Even kort de training van vandaag loggen.

WU

DB BP
                                9x32.5 --> PR
                                9x27.5
                                10x22.5
                                11x17.5

Incline BP
                                8x55
                                10x50
                                10x45
                                10x40

Cable flyes