Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb ik geprobeerd..maar der zijn een paar verschillende. Vooralsnog geen succes..maar ik blijf gewoon proberen.Het zal toch moeten werken *(&@^#
Toch bedankt voor de tip
Twee maandjes bezig ongeveer, vond het tijd voor wat kijk en vergelijk
Persoonlijk ben ik tevreden over de vooruitgang!
Ik sta open voor aanmerkingen, suggesties en tips voor verdere verbetering
ik vind het persoonlijk een geweldige vooruitgang voor slechts 2 maandjes bezig te zijn. borst en armen zijn al een groot verschil, en ook je buikspieren komen er al goed door
thnx voor de reacties En nog meer bedankt voor alle tips etc!Heel veel van geleerd Klinkt mushy, maar het is een feit: zonder bodynet was me dit niet gelukt!
Vandaag overigens twee foto's van mijn rug laten maken..Was ook meteen de eerste keer dat ik mijn rug zag in 26 jaar! En wát ik zag verbaasde en verraste me ten zeerste!
tja...ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf verbaas...paar jaar terug kon ik trainen wat ik wilde, 'nada' vooruitgang! Zal toch niet puur en alleen aan het eten hebben gelegen
tja...ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf verbaas...paar jaar terug kon ik trainen wat ik wilde, 'nada' vooruitgang! Zal toch niet puur en alleen aan het eten hebben gelegen
Goed eten doet wonderen, je kan je kapogt trainen maar als je eten crap is groei je niks.
ZĂł! Had al een tijd een soort van logje, maar die stond ergens anders. Vanaf nu wordt de log geupdate, want daar is zo'n log tenslotte voor
Staat nu is zo ongeveer zoals de laatste foto's hiero, heb al zo'n lange tijd niet vol kunnen trainen, dat ik wat aan omvang heb moeten inboeten helaas...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment