Allereerst welkom, en helaas, is geen totale vervanging. Meer een prikkelbooster. Kans op overtraining is enorm als je het lang uitvoert.
6-day tabata-log ErikV
Collapse
X
-
damn was net even tabata style gaan joggen maar loop nu nog te proesten, hield hem maar na de eerste 4 minuten sessies en de 4 a 5 minuten rust erna maar nog maar 2 minuten vol en toen kon ik het mentaal echt niet meer opbrengen en het sprinten lukte me na een paar keer al niet meer, je zou dit echt met een buddy moeten doen. bijv. een buddy op de fiets ofzo die de tijd bijhoudt en je motiveert want het was geen succes net al sprintende op mijn stopwatch kijken, miss een oplossing is dat mp3tje ofzo voor op je mp3 speler dat gepost was eerder en dan met geluid ofzo, heb hem nog niet gecheckt..
oke maar thanks voor de reactie, train je nu nog steeds tabata iedere trainingsdag en dan gewoon 1 oefening ofzo per spiergroep?
en wat ik me ook afvroeg, bij mijn gym hebben ze van die kleine monitors bij ieder apparaat om de snelheid aan te geven van je reps, en zo train je je spieren toch ook intensiever, langzaam heen en nog langzamer weer terug...
dit riep bij mij wat paradoxale vraagtekens op..
Comment
-
Train momenteel niet met tabata's, want ik probeer aan te komen. Zodra ik tabta's ga doen, val ik weer teveel af.Klinkt misschien zalig, maar niet als je vp al laag is.
Verder: Misschien heb je eroverheen gelezen: Niet meteen met 3 tabata's beginnen!
Eerst 1, en zo rustig opbouwen.
Ow en over je monitortjes: die gaan niet op voor tabata, lijkt me nogal wiedes. Denk ook dat het wat dat betreft niet echt een geweldig hulpmiddeltje is. Is een 'algemene richtlijn' waarschijnlijk.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment