Originally posted by de sterkste ophaler
View Post
Trainingslog voor iedereen
Collapse
X
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postkon je dat daar niet doen
@ Topic
Squat: 100x10 ging eigenlijk als een speer. Nodige gesteun en gekreun gegeven, maar dan gaat hij wel beter.
Rom dead GIstyle:100x10
T-Bar row: 50x10
45gr Incline db press: 16kg/hand (wordt 18kg als 10rm, dit was eigenlijk net te licht)
Side raise: 12x10
Seated calf raise: beetje aangekloot. Ga kuiten niet HST style doen. Gewoon kijken of high rep pompwerk het voor me gaat doen. Vorige keer HST deden ze namelijk ook geen flikker.
Hammer cable curl:60x10 (dubbele katrol)
Triceps pulldown, onderhandse grip:25kg (wordt 30 als 10rm)
Toen alle stretches afgewerkt, en klaar. Dit was gewoon de training om mijn 10rm's te bepalen, a.s. maandag de 5rm's en dan rusten..."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
@ GeneralIx
Wow, bedankt voor het compliment! Of ik ooit op 8% kom te staan laat ik voorlopig maar even in het midden (ik sta nu op ruim 19%) maar het is altijd leuk complimentjes te krijgen.
Gisteren schouders en triceps getraint:
Military press
12 x 40 kg
12 x 40 kg
10 x 50 kg
6 x 60 kg
4 x 70 kg
Shoulder shrugs
12 x 80 kg
12 x 80 kg
10 x 100 kg
8 x 120 kg
6 x 140 kg
front raises
12 x 6 kg
10 x 8 kg
8 x 10 kg
6 x 12 kg
Dippen tussen 2 bankjes
4 sets met lichaamsgewicht 16 reps
4 sets met een schijf van 20 kg op mijn schoot 12 reps
Cable pressdown
12 x 50 kg
10 x 70 kg
10 x 70 kg
8 x 100 kg (fullstack)
Dumbell kickbacks
5 sets van 12 reps met 3 kg dumbells (volgooien die hap!)
Al met al een leuke training om de week weer mee af te sluiten.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postkon je dat daar niet doenGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Poseidon View Post@DSO vind je niet dat je veel triceps doet in de week, 2oef bij borst en nu 3 bij schouder ??
voor de rest knappe workoutsGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostEn ook nog een aparte armendag eens in de 2 weken erbij vriend! Ik train eigenlijk biceps en triceps om de dag. Bij de beentraining train ik armen ook.
als ik zo uw armpjes bekijk op je foto zien ze er echt huge uit dus kan het zeker geen kwaad ze zwaar aan te pakken
btw echt schoon foto´s moet de moeite waard geweest zijn
Comment
-
Originally posted by Poseidon View Postdan is het toch bullshit dat je armen niet te vaak mag trainen ??
als ik zo uw armpjes bekijk op je foto zien ze er echt huge uit dus kan het zeker geen kwaad ze zwaar aan te pakken
btw echt schoon foto´s moet de moeite waard geweest zijnGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Moet dit even kwijt. Vandaag (net) even gewogen, stond 86,6kg op de weegschaal. Ja daar zit een stukje kleding (wel geen schoenen) bij, ja waarschijnlijk ook iets vocht van de crea, en ja ook wat vet, maar ik heb er dikke schijt aan. 90kg Here I come!!!!!"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostMoet dit even kwijt. Vandaag (net) even gewogen, stond 86,6kg op de weegschaal. Ja daar zit een stukje kleding (wel geen schoenen) bij, ja waarschijnlijk ook iets vocht van de crea, en ja ook wat vet, maar ik heb er dikke schijt aan. 90kg Here I come!!!!!een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Vanochtend dus gewogen, gekeken wat er dus echt lichaamsmassa was, 84kg. Dus het gaat zeker lekker."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostAls je BF het toe laat kun je eventueel je calorieeen wat opvoeren om misschien nog wat droge kilootjes er bij te pakken!"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment