Trainingslog voor iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Alleen na mijn vakantie moet ik nog ff bijkomen
    kon je dat daar niet doen
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
      Jawel hoor, pootjes onder de kameel uit schoppen, op zijn rug rollen, pootjes vast pakken en gaan.

@ Topic
      Squat: 100x10 ging eigenlijk als een speer. Nodige gesteun en gekreun gegeven, maar dan gaat hij wel beter.
      Rom dead GIstyle:100x10
      T-Bar row: 50x10
      45gr Incline db press: 16kg/hand (wordt 18kg als 10rm, dit was eigenlijk net te licht)
      Side raise: 12x10
      Seated calf raise: beetje aangekloot. Ga kuiten niet HST style doen. Gewoon kijken of high rep pompwerk het voor me gaat doen. Vorige keer HST deden ze namelijk ook geen flikker.
      Hammer cable curl:60x10 (dubbele katrol)
      Triceps pulldown, onderhandse grip:25kg (wordt 30 als 10rm)

Toen alle stretches afgewerkt, en klaar. Dit was gewoon de training om mijn 10rm's te bepalen, a.s. maandag de 5rm's en dan rusten...
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• @ GeneralIx

Wow, bedankt voor het compliment! Of ik ooit op 8% kom te staan laat ik voorlopig maar even in het midden (ik sta nu op ruim 19%) maar het is altijd leuk complimentjes te krijgen.

Gisteren schouders en triceps getraint:

Military press

12 x 40 kg
        12 x 40 kg
        10 x 50 kg
        6 x 60 kg
        4 x 70 kg

Shoulder shrugs

12 x 80 kg
        12 x 80 kg
        10 x 100 kg
        8 x 120 kg
        6 x 140 kg

front raises

12 x 6 kg
        10 x 8 kg
        8 x 10 kg
        6 x 12 kg

Dippen tussen 2 bankjes

4 sets met lichaamsgewicht 16 reps
        4 sets met een schijf van 20 kg op mijn schoot 12 reps

Cable pressdown

12 x 50 kg
        10 x 70 kg
        10 x 70 kg
        8 x 100 kg (fullstack)

Dumbell kickbacks

5 sets van 12 reps met 3 kg dumbells (volgooien die hap!)

Al met al een leuke training om de week weer mee af te sluiten.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• @DSO vind je niet dat je veel triceps doet in de week, 2oef bij borst en nu 3 bij schouder ??

voor de rest knappe workouts

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
            Niet echt...was survival vakantie:
            Attached Files

Comment

• Originally posted by Poseidon View Post
              @DSO vind je niet dat je veel triceps doet in de week, 2oef bij borst en nu 3 bij schouder ??

voor de rest knappe workouts
              En ook nog een aparte armendag eens in de 2 weken erbij vriend! Ik train eigenlijk biceps en triceps om de dag. Bij de beentraining train ik armen ook.

Comment

En ook nog een aparte armendag eens in de 2 weken erbij vriend! Ik train eigenlijk biceps en triceps om de dag. Bij de beentraining train ik armen ook.
                dan is het toch bullshit dat je armen niet te vaak mag trainen ??
                als ik zo uw armpjes bekijk op je foto zien ze er echt huge uit dus kan het zeker geen kwaad ze zwaar aan te pakken

btw echt schoon foto´s moet de moeite waard geweest zijn

Comment

• Originally posted by Poseidon View Post
                  dan is het toch bullshit dat je armen niet te vaak mag trainen ??
                  als ik zo uw armpjes bekijk op je foto zien ze er echt huge uit dus kan het zeker geen kwaad ze zwaar aan te pakken

btw echt schoon foto´s moet de moeite waard geweest zijn
                  Klopt, als ge weer es op msn zijt zal ik wat meer kodakjes laten zien

Comment

• Moet dit even kwijt. Vandaag (net) even gewogen, stond 86,6kg op de weegschaal. Ja daar zit een stukje kleding (wel geen schoenen) bij, ja waarschijnlijk ook iets vocht van de crea, en ja ook wat vet, maar ik heb er dikke schijt aan. 90kg Here I come!!!!!
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                      Moet dit even kwijt. Vandaag (net) even gewogen, stond 86,6kg op de weegschaal. Ja daar zit een stukje kleding (wel geen schoenen) bij, ja waarschijnlijk ook iets vocht van de crea, en ja ook wat vet, maar ik heb er dikke schijt aan. 90kg Here I come!!!!!
                      Heb je dan lood in je schoenen?
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Atta wordt Buffffffffffff!!

Comment

• Nice going Atta !!

Comment

• Vanochtend dus gewogen, gekeken wat er dus echt lichaamsmassa was, 84kg. Dus het gaat zeker lekker.

sigpic

Comment

• Als je BF het toe laat kun je eventueel je calorieeen wat opvoeren om misschien nog wat droge kilootjes er bij te pakken!

Comment

Als je BF het toe laat kun je eventueel je calorieeen wat opvoeren om misschien nog wat droge kilootjes er bij te pakken!
                                Droge kg's kan ik vergeten, maar het bulken ben ik al aan het doen.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X