Top! Bedankt voor de steun maat!
Bankdrukschema van de ophaler
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Poseidon View Postjammer dat het zover af is of je had je er een vaste trainingspartner bij
hoeveel duw je trouwens incline ??
Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk bench nu op de schuine bank met de barbell 85 kg, en met de dumbell 40 kg in ieder hand (als maximum 2 reps, dan begeeft mijn grip het).
Comment
-
komisch, ik bench schuin 2x3x90 terwijl ik vlak maar 2x1x105 haal terwijl jij 16x100 kan
nogmaals mark je onderschat jezelf... Go for it verdikke...
weet je die max eff - dynamic eff dagen van wsb zijn zo slecht nog niet, ga me er ook es in verdiepen voor mij word het wsb of fullbody
geen zin om samen een wsb op te stellen en onze vooruitgangen bij te houden ???
kunnen trainingenpartner op lange afstand worden
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View PostJe kan bij je oom van die leuke hand schoenen krijgen en daar zitten bandages aan vast voor ondersteuning van je polzen werkt pervekt.Als is goed is heeft die hij die zijn van mdy
Originally posted by Poseidon View Postkomisch, ik bench schuin 2x3x90 terwijl ik vlak maar 2x1x105 haal terwijl jij 16x100 kan
nogmaals mark je onderschat jezelf... Go for it verdikke...
weet je die max eff - dynamic eff dagen van wsb zijn zo slecht nog niet, ga me er ook es in verdiepen voor mij word het wsb of fullbody
geen zin om samen een wsb op te stellen en onze vooruitgangen bij te houden ???
kunnen trainingenpartner op lange afstand wordenGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Kettingen lijken op banden. Hoe hoger je komt met de stang hoe meer gewicht er op gaat hangen (die ketting ligt op het eind nog maar een beetje op de grond, terwijl hij met de stang op het laagste punt vrijwel helemaal op de grond ligt). En hoe hoger je komt hoe meer kracht je hebt he."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
aan de topic starter:
je armen niet strekken
niet wachten bovenin
dropsets doen
negatieven
rustig laten zakken en explosief omhoog
meer setjes maken
ben nu zelf ook bezig om het hogerop tekomen met de bench en gaat erg lekker tot nu toe
en we drukken btw hetzelfde op de incline
succes kerel160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
EliteFTS - Powerlifting and Strength Training Products and Knowledge for Lifters, Athletes, Coaches, and Trainers
Nog meer leeswerk met goede tips
Ga er eens paar zelf toepassen om te kijken wat het doet
Comment
-
Ik baal deze week. Shit!
De sportschool is bijna de hele week dicht! Dit vanwege de Tilburgse kermis. Ik kan maar 2 keer trainen deze week. Dinsdagavond en donderdagavond.
Ik wil graag jullie advies. Zal ik gewoon die 2 dagen een stevige fullbody doen en vanaf volgende week weer de draad oppikken? Of stellen jullie me wat anders voor?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Je hebt toch gewoon de sleutel, zie het punt niet. En als je dan toch alleen die twee dagen wil dan fullbody uiteraard."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...14 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-