Gaat goed zo te zien klasse!
Bankdrukschema van de ophaler
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk weet het... het verbaasde mij ook. Maar het bevestigd wel dat mijn grootste remming mentaal is. Zeker getuige mijn andere PR deze week: Deadlift van 120 kg ZONDER riem.
Als ik me happy voel durf en kan ik meer. Tijd om meer happy te zijn
maar echt, je gaat verdomd goed man, pfff dikke kracht hoor.160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Ik ben heel lang niet happy geweesd door teveel sterfgevallen in de familie.
Ik voel me net weer een beetje gelukkig worden. Zeker nu mijn vakantie naar Egypte/Jordanie voor de deur staat. Ik leef er echt naar toe.
Maar ik ben ook van plan voordat ik die kant in ga echt alles uit de kast te trekken met trainen en vooral met bankdrukken.
Ik ga proberen binnen nu en 4 weken misschien nog ee nPR te maken. Misschien niet met bankdrukken, maar misschien wel weer met de deadlift of iets anders.
Mijn squat verbeteren zou ook wel leuk zijn.
Maar om nog even terug te komen op het happy zijn: Ik ben het nu zekerGeniet, en drink met maten!
Comment
-
He he, eindelijk door die psychologische barrière heen. Dat is nou vakwerk gozer. Gefeliciteerd!"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk weet het... het verbaasde mij ook. Maar het bevestigd wel dat mijn grootste remming mentaal is. Zeker getuige mijn andere PR deze week: Deadlift van 120 kg ZONDER riem.
Als ik me happy voel durf en kan ik meer. Tijd om meer happy te zijn
Die 1x 150 moet je ook in no time hebben als je zo door gaat.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk ben nu zo positief dat ik durf te beweren dat ik het met de riem misschien wel eens ga proberen volgende week...."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostEerst voor de veiligheid. Als dat goed gaat kan ik het altijd nog zonder proberen. Anyway, ik hou het in dit topic liever over bankdrukken"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostGing geen discussie starten over waar de riem goed voor is of niet, maar was benieuwd waarom je een riem wilt bij het banken.160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postwel blijven lezen generalix, hij bedoeld riem bij het deadliften, niet bij het banken!!!!"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment