Wat je ook kunt doen nadat je op vakantie bent geweest is billstar? Heb logjes gelezen waar mensen in 10 weken 20 kilo gainen op de bench.
Bankdrukschema van de ophaler
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostJe hebt toch gewoon de sleutel, zie het punt niet. En als je dan toch alleen die twee dagen wil dan fullbody uiteraard.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Vandaag was het de bedoeling benen te gaan trainen, maar ik voel me ongelooflijk moe. Ik begrijp er niks van, want ik heb deze week niet meer gedaan dan borst en armen. Wel heb ik de cardio goed opgevoerd door meerdere malen te gaan zwemmen en ik fiets deze week naar het werk.
Ik heb besloten vandaag rust te houden (ik fiets toch naar het werk dus wat dat betreft toch nog cardio vandaag) en morgenochtend benen te doen en te bankdrukken. Voor de vrijdagochtend heb ik rug en schouders gepland staan.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Vrijdagavond 8 augustus
Tussen alle sets zat 3 minuten rust.
Schuine bank met barbell
opwarmset met 20 kg 25 reps
3 sets 80 kg 6 reps
2 sets 60 kg 8 reps
1 set 50 kg 10 reps
Vlakke bank met barbell
4 sets 100 kg 6 reps
2 sets 80 kg 8 reps
1 set 60 kg 12 reps ( daarna helemaal buiten adem)
Daarna armen getraint in supersets triceps/biceps.
Was weer mooie training al zeg ik het zelf.
Overigens heb ik mijn spotter amper nodig gehad want ik kon de meeste sets gewoon helemaal zelfstandig. Goed om te weten. Nu ik dit getest heb kan ik de volgende keer proberen zwaarder te gaan op de bank. Jippie
Overigens zal de volgende training weer voornamelijk uit dumbells bestaan.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostOverigens heb ik mijn spotter amper nodig gehad want ik kon de meeste sets gewoon helemaal zelfstandig. Goed om te weten. Nu ik dit getest heb kan ik de volgende keer proberen zwaarder te gaan op de bank. Jippie
.
en probeer es iets anders doe es enkele sets van 3reps je traint toch op kracht en niet op massa dus knallen maar mark !!!
doe es waterbury, zal voor jou mooie zaak zijn volgens mij 8sets van 3
Comment
-
Originally posted by Poseidon View Postniet proberen maar zeker doen, nogmaals makker you can do it
en probeer es iets anders doe es enkele sets van 3reps je traint toch op kracht en niet op massa dus knallen maar mark !!!
doe es waterbury, zal voor jou mooie zaak zijn volgens mij 8sets van 3Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Ik denk dat je de 150 vlak zeker zal halen aangezien je stats maar daarna?? zal het heeel moeilijk worden om hoger te gaan. Was je max nu niet 130?
Mijn max was vorig jaar 120 en nu nog maar een beschamelijke 105 kg.
Probeer eens volgende schema in 8 weken.
Ik neem als max 130 kg met als doel 135
Steeds opwarmen met
10x80
8x90
Dan 6x3 met 100 kg
Week 2
6x4 met 100 kg
Week 3
6x5 met 100 kg
Week 4
6x6 met 100 kg
Week 5
5x5 met 105 kg
Week 6
4x4 met 110 kg
Week 7
3x115 3x120 3x125
Week 8
1x120 1x130 1x135.
Dan zou je nieuwe max 135 moeten zijn.
En dan begin je opnieuw met week 1 maar dan 6x3 met 105 kg.
SuccesVan sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
Hey da's ook een goed schema! Die ga ik es proberen!
Om terug te komen op je vraag: Ja ik heb ooit eens een herhaling (negatief) kunnen maken (of moet ik zeggen durven maken) met 130 kg omdat er toen een proffessional bij stond die wedstrijden draait. Maar dat is inmiddels al meer dan een jaar geleden en ik durfde dat niet meer. Nu ga ik er voor!Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...15 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-