Sancho's Power-logje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Doe ik zeker

Ben nu ook aan het kijken voor een deftig voedingsschema Na vele topics en stickies te lezen ben ik VEEEEEEEEEL te weten gekomen. En als ik mijn gemiddeld voedingsschema er naast leg is het wel erg

Maar ja, als je er niks van weet kun je er niks aan doen natuurlijk Ik heb in de laatste 2 dagen wss al meer eiwitten gegeten dan de rest van de maand

Vandaag ga ik ook eens mn lichaamsvet laten opmeten in de gym, kvrees wel dat deze zeer hoog zal liggen. Mn doel is een strakker lichaam te krijgen tegen 24 april, de mooiste dag van mn leven
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Slik, toch even verschoten van vet% Al wist ik wel dat het niet goed zat...

H: 1m80
      W: 95kg
      BF: 25%

Als ik het goed begrepen heb moet ik gaan cutten, maw woorden berekenen wat mn nodige kcal is, en daar een 300 kcal vanaf doen. Maar wel zoveel mogelijk goeie voedingsstoffen als eiwit, kh en goeie vetten binnenkrijgen.

Ik hoop er tegen eind april toch een goeie lap af te krijgen...

Wordt vervolgd...

Comment

Originally posted by Sancho View Post
        Slik, toch even verschoten van vet% Al wist ik wel dat het niet goed zat...

H: 1m80
        W: 95kg
        BF: 25%

Als ik het goed begrepen heb moet ik gaan cutten, maw woorden berekenen wat mn nodige kcal is, en daar een 300 kcal vanaf doen. Maar wel zoveel mogelijk goeie voedingsstoffen als eiwit, kh en goeie vetten binnenkrijgen.

Ik hoop er tegen eind april toch een goeie lap af te krijgen...

Wordt vervolgd...
        ik duim alvast
        Succes
        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Bedankt

Ik heb ook Whey in huis gehaald van Optimum Nutricion. Double chocolate, heel lekker.

Ik hou jullie op de hoogte Als ik een zicht heb op mn voedingsschema zal ik hem wel een tonen

Comment

Amai amai, het is nog niet zo simpel om aan mn nodige KEV te geraken

Ik zou een 2700 kcal nodig hebben, maar met de cut ga ik voor 2400

kcal: 2400
            EW: 150gr
            Kh: 350gr
            Vet: 60gr

De EW lukken redelijk goed, de kh zit ik aan 80%, de vetten 80%. Maar de kcal haal ik 70% ofzo.

Ik zal mn schema eens posten als ie wat beter is

Comment

Aangezien ik goodmorning meer in mn rug voel dan in mn benen ga ik deze vervangen door een Romian deadlift. Straks het resulataat
              Last edited by Sancho; 13-11-2008, 11:20.

Comment

gm is dan ook een rugoef vriend

Comment

Dan nog zal hij weinig verschil met de Roman Deadlift merken. Rug is gewoon zwakker dan zijn hamstrings op dit moment. Daarom zal hij hoe dan ook de rug meer blijven voelen tot die versterkt is.

Comment

En inderdaad, ik voelde het tijdens de oefening meer in mn rug dan in mn hams. Doe ik dan gewoon deze oefening voort of toch beter iets anders nemen?

Squat
                    15x40
                    10x60
                    5x5x75

ROM
                    15x20
                    10x35
                    5x5x50

Front squat
                    10x20
                    5x5x45

Leg curl
                    15x20
                    10x32,5
                    5x5x50

Calves
                    5x5x65

Cable pull down
                    10x15
                    3x5x7,5L
                    3x5x6,5R
                    Omdat mn linkerarm een pak zwakker is dan mn rechter heb ik eens wat zwaarder gegaan met L(inkerarm)

Hammer curl
                    5x5x20

Nu nog mn voedingschema Ben er vollop mee bezig. Mn basis van elke post terug is toch correct hoop ik?

Comment

Gewoon doorgaan. Je rug is zwakker dan je hamstrings. Trekt vanzelf bij.

Comment

Bedankt

Ik denk dat ik de ROM er in hou ipv GM

Comment

ben ook meer fan van de rom dan de gm maar het is zoals falstyr zegt, je rug is moet nog versterken en dat komt wel

minder in de sauna zitten de meiden te begluren en meer trainen trut

Comment

Mja, ik moet mee van mijn vriendin

Komt wel goed Vandaag of morgen zal ik ook eens mn eerste poging van een voedingschema posten

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                              Mja, ik moet mee van mijn vriendin
                              en dat vind je vast jammer

Comment

Hell no (Binnen een week of 2 zit ik daar weer )

Vanmorgen naar de gym geweest, maar kvoel me niet al te goed Beetje futloos en keelpijn. Heb het bij wat licht BP en Cable pulldown gehouden.

Normaal doe ik de BP op de Smith, omdat het mij een veiliger gevoel heeft al ik zwaar ga. Vandaag was die echter niet meer vrij (Wou die kerel meppen maar als ik zag wat hij BP, heb ik het zo gelaten ), dus heb ik mn oefeningen op een gewone bench gedaan. Nu merkte ik dat ik hier veel meer moeite heb als op de smith... Is dit normaal? Ik heb gelezen dat een mens ook evenwicht-spieren heeft. Kan het zijn dat deze nog niet goed ontwikkeld zijn om zwaar te gaan? Op de smith doe ik 60kg, op de gewone bench heb ik al last met 50kg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X