Oke, dan weten we tenminste dat je deze stats met een sumo deadlift hebt gemaakt (en da's ook nog steeds heel indrukwekkend). Ben benieuwd wat je gewone deadlift stats zijn..
log okt 2008 - dec 2009
Collapse
X
-
Barbarian Lifting Hooks SF-0778 - Fitness Seller
zou ik hier iets aan hebben als hulp bij het deadliften ??
Comment
-
Originally posted by Poseidon View PostBarbarian Lifting Hooks SF-0778 - Fitness Seller
zou ik hier iets aan hebben als hulp bij het deadliften ??
Comment
-
-
training vanavond
opwarmen supersetje
3x 5xmilpress 5xshrugs 5xmilpress 5xshrugs x bar
push & press
1x10x40
1x8x50
2x5x50
2x6x60
dees was echt een zwaar spel, na die eerste x 8x50 dacht ik al er onderdoor te zitten maar toch lekker doorgebeten
powershrugs
1x8x80
3x5x100
1x3x120
db side raise
ben begonnen met 12kg maar gestopt na men 4e rep, het deed zeer en ik betwijfel of die side raise, na wat schouders al hebben gehad deze week, iets van meerwaarde heeft aan men schema
bbcurl
2x8x40
1x8x50 (volgende x iets minder want moest op het einde toch iets teveel gaan cheaten)
superset 3x8x
dbcurl 18
pushdown (latstationneke) 30
Comment
-
Ziet er goed uit hoor! En verder, hoezo werken straps niet bij deadlifts? Juist bij deadlifts zou je ze moeten kunnen gebruiken."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
zal jullie dat es uitleggen Ă© dames
ik heb zojuist nog es falstyr zen filmpje bekeken en mijn straps zijn dus blijkbaar serieus pak korter waardoor ik ze niet zo rond de stang kan draaien zoals jij doet
oplossing is dus simpel, langere straps kopen
Comment
-
vanavond weer rug en benen gehad
de ideale test boost ondervonden vandaag, ex op bezoek en zien hoe gelukkig ze is
garage ingedoken, muziek keihard en knallen maar
chinup
3x5xbw
boxsquat
1x10x40
2x10x60
2x6x80
2x6x100
lunges
2x6x40
2x6x50
goodmorning
1x6x40
3x6x60
bor
1x6x40
3x6x60
stond normaal nog op schema calves en abs maar ik was echt op en hield het dan maar voor bekeken
nu 2 dagsjes rust en zien hoe we het vanaf volgende week gaan doen
Comment
-
hieronder wat ik als basis heb voor mijn nieuwe schema, zal telkens starten met een zware oef daarop nog een zware oef en dan iets lichter werk
zaterdag enkel maar licht werk
ma: squat + abs
woe: bench zwaar + overhead
do: deadlift + abs
za: arms + aanvulling waar ik tekortkom zoals bench en onderrug, verdere uitwerking volgt nog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment