Good job! Nou bulken kerel!
log okt 2008 - dec 2009
Collapse
X
-
@sancho thx makker
vandaag weer training opgesplitst
van 16u30 - 17u15
squat
2x10xbar
2x10x40
1x10x60
2x3x100
2x3x105
2x3x110
2x3x115
1x3x120
1x1x125
1x1x130
1xFx135 daar zat ik dan op men knieen, thx @ mem powerrack
uphill farmer walk (op de loopband)
5min aan snelheid van 2.5 met in elk hand dumbell 20kg
calves
3x10x80
wou nog meer benen trainen maar tijdgebrek en terug steken aan de onderrug
van 19u15 - 20u
ziitend millpress
2x10xbar
1x5x40
1x5x45
1x5x50
1x5x55
1x5x60
shrugs
1x5x80
2x5x100
2x5x120
side raise van deze keer geen last
2x10x10
face pull
2x10x40
daarna superset core/abs
side bent bench 3x10
rope crunch 3x10x40
wrom plots core, na falstyr zen posts te lezen ook wel tot conclusie gekomen dat core toepassen in schema zeker geen kwaad kan integendeel wie weet versterk ik er men onderrug streek mee en ervaar ik minder last
vrijdag staat er een fullbody op het programma met daarna trekken van foto´s want ben reeds terug 10tal weken aan het trainen dus benieuwd naar het verschil, ok ik ze hier post zie ik nog wel...
Comment
-
opzet van mijn volgende schema is als volgt
Maandag:
- Boxsquat (light, puur op explosiviteit)
- Kuiten (vn. Standing calf raises)
- Schouders (vn. OHP, OHDP, Clean and press, (Power)shrugs en Side laterals)
Woensdag
- Squat (medium)
- Borst (vn. BP, IBP, Floor press en DB flyes ) medium/light
- Triceps (vn. SGBP, French press, Pushdown en Dippen)
Donderdag
- Bovenrug (vn. BOR, (Small grip) pull ups, High pull en Front pull down)
- Biceps (v. Barbell-, dumbbell- en Hammercurls)
Zaterdag
- Squat (heavy) of Deadlift (heavy) (ene week SQ, andere week DL)
- Bench (heavy)
- Buik/Core (Verschillende oefeningen)
overgenomen en lichtjes aangepast van een mede lifter met jaren ervaring en die dit jaar als eerste geeindigt is in de highland games in nederland, welke divisie weet ik niet vanbuiten, zal het es opzoeken
Comment
-
vanavond 90min fullbody echt kapot gewerkt...
squat
2x10x40
3x8x80
GM
2x10x40
incline bench
2x10x40
3x8x80
chins
2x10xbw+10kg
BOR
3x8x60
shrugs
3x8x80
MPpress
3x8x50
dbcurl
2x10x20
CGBP
2x10x60
superset
2x ropecrunch 10reps x 40kg // crunches 20reps
superset
2x boxsquat 15reps x 80kg // calve raises 15reps x 80kg
superset
2x closegrip latpull 15reps x 40kg // chestdips 15reps x bw
hammercurl
1x10x40
volledig opgebrand
Comment
-
Staand train je ook je core beter mee, heeft meer carry over naar het echte leven, en minder druk (compressie) op je ruggengraat. Doorgaans kun je met staand ook meer drukken doordat je uitvoering eerder wat minder strict is."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Met zitten isoleer je ze meer, maar dat is wat anders dan ze beter te trainen he. Zelfde verhaal als chins vs. pullups. Met pullups zitten je biceps in een minder goede hoek waardoor je minder gewicht aan kunt, en vaak ook minder herhalingen, maar je isoleert je lats wel beter. Vraag is dan of dit dan functioneler is dan chins waarbij je ook wat meer je biceps belast maar met een groter gewicht voor meer reps.
Ik denk dat je het compound verhaal best kunt doortrekken ja. Zittend zul je je core minder gebruiken, en je benen niet (ja om je op de grond te houden, maar dat tel ik even niet mee). Staand pak je alles mee."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
zo terug van bij de dokter, mag voor te beginnen 4 weken niks heffen
weer een domper op mijn vreugde, had al enkele keren gemeld dat ik last had in de onderrug, blijkbaar zit er daar nu iets geforceerd, viel al nog wel mee tot ik vandaag op het werk tijdens het heffen onderuit ben gegaan door een verkeerde beweging
was al blij dat ik na een weekend ziekte toch kon werken dan deze bullshit
is weer typisch net nu alles terug begin te komen zoals het was mag ik mijn doel weer gaan opschuiven, echt fucked up...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment