Enige waar je misschien even op moet letten wat ik paar keer heb gehad (vroeger toen ik niet echt goed archte) is dat als je bijna tot fail zit, je megahard met je voeten gaat pushen en je niet helemaal rechtduwt en dus 1e kant van je rug harder naar je hoofd toe drukt dan de andere, klintk vaag maar hoop dat je beetje snapt wat ik bedoel toen heb ik wel 2-3 dagen last van me onderrug gehad, maar zoals ik nu lig kan ik me niet voorstellen dat dat gebeurd lig echt als een rock nu.
Grappig he dat deadliften niet voor rug-last zorgt maar slecht archen op de bench wel
Wat mij meeste hielp was die laatste beweging, dat je je handen op het gladde zet en dan je schouderbladen naar elkaar, naar achter en dan drive into the bench en dan gaan, want het ligt wel echt oncomfortabel omdat je echt alles onder spanning zet, dus raad je aan je spotter wel goed af te richten zodat als jij 123 UP zegt, dattie dan ook doet en niet ff wacht of te vroeg o.i.d. want dat fuckt je echt
Suc6!
Grappig he dat deadliften niet voor rug-last zorgt maar slecht archen op de bench wel
Wat mij meeste hielp was die laatste beweging, dat je je handen op het gladde zet en dan je schouderbladen naar elkaar, naar achter en dan drive into the bench en dan gaan, want het ligt wel echt oncomfortabel omdat je echt alles onder spanning zet, dus raad je aan je spotter wel goed af te richten zodat als jij 123 UP zegt, dattie dan ook doet en niet ff wacht of te vroeg o.i.d. want dat fuckt je echt
Suc6!
Comment