Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Yawgmoth View Post
    Hey knuppel

    Reden dat ik fly's doe is omdat ik anders voor mega high reps met max DB's aan het klooien ben

    Platzak jonge ik kan 2 DD implants in me rechter binnen boven boob plaatsen en dan nog zie je niks Daarom houd ik ook meer van rug traine, daar gebeurd tenminste wat lol

    Floorpresses kunnen niet in me gym, want en dit klinkt misschien gay, 90% van de tijd is er niet eens iemand die 100kg kan deadliften en aan kan geven. Proper powerrack is er ook niet dus forget about that lol

    Benchen neukt me schouders bij het minste geringste en doet teweinig voor hypertrofie dus dat is zowiezo geen optie, floorpresses als het kon zou ik wel doen maja

    DB > BB voor boobs dus ik ga wel de bodybuilder uithangen
    damn kerel, jij bent een apart geval, laat je onderzoeken man

    dan ga je maar supersetten ( en kom niet met die kutsmoes over die beachboys, dan druk je ze maar een db in de smoel )

    decline is trouwens wel minder belastend voor je schouders dan flat of incline
    benchen neukt mijn schouders ook, ga er dan maar 2a3 cm bovenzitten.

    en wat heb je nog meer
    uhm.
    -flies around the world
    - incline pressfly
    - en............................................ nee tog niet



    ohwja, het is meneer knuppel voor jou, fucking bonehead
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

    Comment


    • Originally posted by bodybuildr1990 View Post
      damn kerel, jij bent een apart geval, laat je onderzoeken man

      dan ga je maar supersetten ( en kom niet met die kutsmoes over die beachboys, dan druk je ze maar een db in de smoel )

      decline is trouwens wel minder belastend voor je schouders dan flat of incline
      benchen neukt mijn schouders ook, ga er dan maar 2a3 cm bovenzitten.

      en wat heb je nog meer
      uhm.
      -flies around the world
      - incline pressfly
      - en............................................ nee tog niet
      Weetje links gaat nog el, das ook trieste bedoeling maar rechterschouder is gewoon geneukt en dat leidt echt tot complete fail bij borst, misschien maar keertje langs doc verwijzing vragen. Maja eigen risico dus ZUIG
      The internet, SERIOUS business!

      Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

      Comment


      • Originally posted by Yawgmoth View Post
        Weetje links gaat nog el, das ook trieste bedoeling maar rechterschouder is gewoon geneukt en dat leidt echt tot complete fail bij borst, misschien maar keertje langs doc verwijzing vragen. Maja eigen risico dus ZUIG
        wat voel je dan in je schouder?
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

        Comment


        • Originally posted by bodybuildr1990 View Post
          wat voel je dan in je schouder?
          Bij benchen, brandt gewoon anterior delt door als ik elbows out bench.

          Rechts is gewoon een soort slouched shoulder, maar dan vrij erg volgens mij. Daarom heb ik ook flink moeite chest te activeren, links gaat nog wel.
          The internet, SERIOUS business!

          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

          Comment


          • Originally posted by Yawgmoth View Post
            Bij benchen, brandt gewoon anterior delt door als ik elbows out bench.

            Rechts is gewoon een soort slouched shoulder, maar dan vrij erg volgens mij. Daarom heb ik ook flink moeite chest te activeren, links gaat nog wel.
            dan zul je ook wel hebben dat de ene kant nog op de borst ligt en de andere kant al bijna boven

            zal eens kijken of ik wat voor je kan vinden
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

            Comment


            • Originally posted by bodybuildr1990 View Post
              dan zul je ook wel hebben dat de ene kant nog op de borst ligt en de andere kant al bijna boven

              zal eens kijken of ik wat voor je kan vinden
              Qua kracht verschilt het niks, tis gewoon dat rechts echt onmogelijk is chest activation te krijgen. Links kan ik flexen, bouncen en zo'n golf over laten gaan. Rechts kan ik amper beweging in krijgen
              The internet, SERIOUS business!

              Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

              Comment


              • Originally posted by Yawgmoth View Post
                Qua kracht verschilt het niks, tis gewoon dat rechts echt onmogelijk is chest activation te krijgen. Links kan ik flexen, bouncen en zo'n golf over laten gaan. Rechts kan ik amper beweging in krijgen
                dat is fuckt up yawg

                edit:
                je voorste schouderkoppen lopen tog niet te ver voor he? wordt het ook gevoelig van
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

                Comment


                • BP en MP staan aardig in verhouding, dus ze lopen niet echt voor nee

                  Achterste koppen gaan als malle omdat ik rug doodbeuk ^^
                  The internet, SERIOUS business!

                  Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                  Comment


                  • Originally posted by Yawgmoth View Post
                    BP en MP staan aardig in verhouding, dus ze lopen niet echt voor nee

                    Achterste koppen gaan als malle omdat ik rug doodbeuk ^^
                    bedoelde ook voorste koppen tegen over achterste koppen.

                    niet hoeveel kg verschil tussen bp en mp
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

                    Comment


                    • Naja ik BOR 7x zoveel reps op 100 als met bench, dus daar staat wel goed mee
                      The internet, SERIOUS business!

                      Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                      Comment


                      • Owh yes bitches, geen zin in voorverhaal, vandaag echt geforced tot 2 uur lopen in totaal bah

                        Training

                        FSQ - 2 min goal 1x100

                        10xStang
                        5x50
                        3x60
                        3x70
                        3x80 - 3 min
                        2x90 - 4 min, geen psych up was erg zwaar
                        2x100 PR - volop psych up, voelde de eerste niet eens dus meteen 2e gedaan die was wel heftig

                        Was ook een long term goal die 100kg FSQ, en die heb ik meteen het water uitgebeukt door 2x te doen, mooie afsluiting voor de vakantie dacht ik zo

                        Triceps no rest giant set

                        Skullchrushers
                        1 Arm extensions
                        CGBP in de smith, jaja smith nog wel die stond dichtbij
                        French press staand

                        Gewichten boeien niet zet ik er ook niet bij, ellebogen konden het niet aan, waarom weet ik niet maar daarom stelde niet heel veel voor

                        Leg Extensions

                        20x20
                        15x30
                        10x40
                        5x50

                        FF proberen kijken hoe me knieen het houden, blijf het een kutding vinden, maar kan me wel voorstellen dat mensen het idee hebben dat ze flink benen getraint hebben hierna. Brand wel lekker maar heb nou niet echt idee dat dit ook maar engiszins hetzelfde effect heeft als ATG FSQ's, magoed iedereen zo ze ding. Als pre-exhaust is wel lekker wss.

                        Vond het wel best zo, wilde eigenlijk na die 2x100 al me balle pakken en weggaan

                        Conclusie

                        Fuck yeeeeeeeeeeeeeee
                        The internet, SERIOUS business!

                        Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                        Comment


                        • gefeliciteerd eindelijk de 100

                          Comment


                          • gefeliciteerd ouwe, zeer netjes ga zo door

                            als cadeau mag je een cardioles met me vriendin hiernaast haha
                            <-------
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

                            Comment


                            • Thnx boys, maar genoeg cardio vandaag kom der morgen wel een rondje halen BB
                              The internet, SERIOUS business!

                              Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                              Comment


                              • FSQ is frontsquat?
                                AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X