Fal's Zware Metalen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ik denk dat velen hier op het forum nu jaloers zijn op Michaelp (inclusief mezelf).
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

    Comment


    • Nee hoor.

      Comment


      • Fallus heeft echt heel veel kennis. Ik denk dat Michael flink wat gaat opsteken van de meneer .
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

        Comment


        • Net op de fiets lekker nummer. Valt ook onder zware metalen dus even delen. Geen pretentieuze technische shit. Gewoon lekker rauw en hard.

          YouTube - heaven shall burn - counterweight

          Comment


          • Dus...

            Gisteren moest ik Coan Deadlift regime doen. Had me er op voor bereid door wat macaroni en zo te eten. Dit gaf me zo'n dip dat ik niks gedaan heb qua sportieve activiteiten.

            De ochtend was ook wel apart. Moest wat tests doen voor IQ, persoonlijkheid, beroep e.d. Me IQ is nog steeds verbazingwekkend hoog met 122. Had verwacht dat het nu wel flink gezakt zou zijn na al die jaren van selectieve inactiviteit. Uit de andere tests kwam naar voren dat ik Manager materiaal ben. Dus vervolgens duurde het heel lang om de mensen duidelijk te maken dat ik geen ambities heb en geen zin heb om manager te worden en geen zin heb om een werkpaard te zijn. Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken. Ik snap niet in welke fantasie wereld die mensen leven dat je als manager zijnde veel geld verdient terwijl je ook meer vrije tijd heb. Klinkt ideaal en in de praktijk verdien je ook meer geld. Helaas moet je ook veel in je eigen tijd beschikbaar zijn voor telefoontjes om problemen op te lossen...helemaal in de logistiek. En dat wil ik niet. Als ik naar de deur van kantoor achter me reet dichtgooi ben ik spontaan alles vergeten en heb ik ook geen verantwoordelijkheden meer gerelateerd aan het werk tot ik de volgende dag weer door die door naar binnen loop. Maar dat schijnen ze niet te begrijpen...ze willen liever dat je 24/7 werkt. Rot op.

            Vandaag dus me work-out gedaan die gisteravond gepland stond. Nam een anderhalve schep Labrada Supercharge en ging aan de slag. De opwarm gewichten voelde zwaar en lastig aan, maar opeens vloog de vlam er in. Ik voelde me energiek en lichtelijk opgefokt. Techniek en alles boeide me even geen reet en na de verplichte 2x170kg deadlift was ik benieuwd wat er nog meer in zat. De 180 ging omhoog en ook de 190kg met een lichte hitch. Bij de 180 en 190kg ook lekker zitten grommen. Nogmaals schreeuwen en zo voegt niks toe aan het meer tillen. Het is een uiting van opgekropte haat, woede en adrenaline die er uit wilt. Schreeuwen en grommen is dus niet de reden, het is een gevolg van de echte reden waarom je meer kunt tillen.

            Na die 190kg nog 8sets a 3 reps met 140kg gedaan met zo'n perfect mogelijke techniek. De rust intervals hierbij waren niet 90sec, maar 60. Ik ging dus als een speer. Toen waren de stiff legged dl's aan de buurt, DB Rows en Good Mornings.

            Die 170 t/m 190kg heb ik op film vast gelegd. Zal een compilatie maken ipv losse filmpjes en ze later op de dag posten. Nogmaals. De techniek is alles behalve perfect, maar dat boeide me vandaag niet. Het ging om pure rauwe kracht en uitbarsting van een hoop shit dat opgekropt in me zit. Telt een hitched 190kg nog als winst op de wedstrijd tegen Leo?

            Droge Cijfers
            Deadlifts
            3x3 67,5kg
            2x3 92,5kg
            x3 120kg
            x1 135kg
            x1 152,5kg
            x2 170kg
            x1 180kg (PR+5)
            x1 190kg (PR+15)
            8x3 140kg

            Stiff Legged Deadlift
            3x8 125kg

            DB Row
            3x8 40,5kg

            Good Mornings
            3x8 90kg

            Comment


            • Moet toch wel enorme kick geven die zware gewichten.
              Wellicht is je motivatie ook weer terug?

              Brute workout!
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

              Comment


              • YouTube - Deadlift

                Mensen zullen vast commentaar op techniek hebben, maar vandaag boeide me dat totaal niet. Het ging op rauwe kracht, haat en woede. Volgende week ga ik weer terug naar 3x3 150kg en gaan we opbouwen om over 6 weken de 190kg met goede techniek te tillen.

                Doet het auw aan me rug...neuh. Ik heb wel trillende benen omdat me hamstrings beetje op zijn.

                Comment


                • Dacht eerst dat ik een beer hoorde grommen
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

                  Comment


                  • als je 190kg kan deadliften ben je semi beer
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                    Comment


                    • Nette gewichten.Probeer alleen het gewicht in 1 keer van de grond te tillen.Je loopt naar het gewicht,pakt het vast en trekt het direct van de grond.Nu vermoei je je rug door een tijdje al krom te staan voordat je lift.Bij mij werkte het positief,misschien iets om te proberen.

                      Comment


                      • Ik niet snap wat probleem is. Je moet de stang toch goed vastpakken? Zeker bij zwaardere gewichten wil ik zeker zijn de stang goed stevig vast te hebben. Dan sta je even een tijdje voorover. Ik kan ook op me knieen gaan zitten tot ik de stang goed heb te pakken, maar dat is nog irritanter. Het is geen 100-120kg waar ik op af loop en als een warming up zonder prob van de grond trek :P

                        Heb vandaag pijn aan het eelt op me eelt van de eelt van me handen. Hamstrings en polsen doen ook aardig auw.

                        Gisteravond na de work-out was ik opeens zo kalm en rustig. Ben zelfs heel vroeg naar bed gegaan en sliep als een os

                        Comment


                        • Fallus, ik kwam dit filmpje tegen en had meteen jou in me kop dus hier

                          YouTube - normal kid meets a powerlifter
                          The internet, SERIOUS business!

                          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                          Comment


                          • Lol

                            Squats can cure cancer

                            Comment


                            • So in order to improve my back I should do heavy backsqats ATG and drink milk?
                              -Yes, do that or you're a pussy

                              En op welke termijn denk je in godsnaam een 300kg Dl neer te zetten man

                              Das echt wel 8-10 jaren plan als alles goed blijft gaan
                              The internet, SERIOUS business!

                              Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                              Comment


                              • Geen last van koppijn na je workouts ??
                                No means Try Again

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X