dfuses trainingslogje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

5 uurtjes geslapen, van acht tot halfacht gewerkt, vanaf nu werkloos, resultaat: belabberde training. Ken je dat gevoel dat je thuiskomt en denkt, doeme, ik had meer moeten doorzetten, harder moeten zijn, en dan moeten wachten tot de volgende training om het goed te maken? Het begon nochtans goed, er was maar 3 man en 2 vrouwen op de cardio, de powerroom was helemaal voor mezelf. Vrijdagavond is het ook altijd degelijke muziek, wat Queen enzo. Ik vind dat elke gym 24/7 dit moet spelen YouTube - Training Rocky afwisselend met YouTube - rocky3 eye of the tiger (er zou nogal wat afgetraind worden!), maar goed, het was al geen pok-pok house waarvan ik me precies in een slechte acid trip voel als ik lig dood te gaan na het squatten.

squat: 2x5x70kg, 1x4x70kg, bij de 5de poging lag ik op de grond. kutvorm ook dus nu zeer aan men rug. men benen waren precies van gelei, alhoewel men quads nu wel aangenaam warm zijn (en ze beginnen zichtbaar te worden)

seated dumbell press: ging al wat beter, 4x5x16kg, en dan leeggepompt met standing military press met een lege barbell. vanaf volgende keer ga ik standing press doen, de dumbells springen per 2kg, dus dat zou 4kg meer zijn als ik wil vorderen, is me wat teveel. wat afwisseling tussen barbell en dumbells kan ook geen kwaad.

pendlay rows: normaal gezien 50kg, kreeg dat niet eens opgehoffen vandaag! dan kwamen er nog 2 ultiem lekkere grietjes binnen om me wat af te leiden... oké focussen, teruggevallen naar 40kg en daar toch nog 4x5 setjes mee afgewerkt. voelde het goed

chinups 1x 1x, de rows hadden hun werk al goed gedaan

geleerde les: woensdag niet alles geven maar reserve houden voor vrijdag, mits de 2 dagen rust hierna volgen denk ik dat dat het beste is.
    Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Gisteren training gemist wegens teveel werk, maar nu wel een dik contractje binnen en morgen nog een 2de! Kan ik me terug concentreren op het trainen. Vandaag was het ook weer druk en men maaltijd in de namiddag geskipt, had wat schrik dat het niet goed ging lukken maar het viel goed mee.

squat: 3x5x72.5kg 1x4x72.5kg
      bench press: 4x5x35kg, excl.bar, smith
      deadlift: 3x5x75kg (heb hier altijd veel last van duizelingen na elk setje)
      dips: 5x, 4x maar niet helemaal doorgezakt

doe nu een paar weken rippetoe, en begin toch te merken dat ik vooruit ga in kracht. traag maar zeker. massa blijft hetzelfde echter, met het fb beginnersschema kwam ik bijna elke week een kilo bij maar toen at ik ook iets meer. ben nu iets minder beginnen eten want begon echt een buikje te krijgen en love handles, ironisch, voordat ik begon te trainen was ik zo mager als iets en nu heb ik een buikje misschien krijg ik nu wat meer spieren en minder vet.. heb al last om mijn veters te binden omdat mijn jeans zo spant!

Comment

Dat laatste heb ik dus ook :P. Me Quads en Hams zijn al zoveel gegroeid dat al me broeken strak zitten. Die eerst gewoon normaal pasten.
        allemaal de schuld van de legendarische squat mja je moet er wat voor over hebben om er goed uit te zien toch?
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

ik zou niet anders willen! en zo weet ik tenminste dat er iets gebeurt want visueel merk je dat toch niet, zeker niet als je van zo ver moet komen als ik

Comment

mijn naden van mijn broeken zijn kapot aan het gaan :P. Die waren echt heel duur ( me moeder betaalt maar toch). 120+ dusja

Comment

shiit gast. nu je dat zegt begin ik me ineens zorgen te maken over mijn kostuums (daar koop je je 20 zo'n broeken van ), dat zou pas zonde zijn

Comment

Ja dat zeker. Zou echt heel erg zonde zijn. Maar die kan je toch groter laten maken door een kleermaker(ster)?

Comment

een vest wel ja, maar een broek, dat weet ik zo nog niet. ach ik zie wel, ik zal er in ieder geval niet voor stoppen met poweren

Comment

hehe, blij dat ik toch nog ben gaan trainen. was deze week nog maar 1x geweest en voelde me al heel de dag zo slap. dat verlof doet me geen goed toch maar doorgezet en naar de gym gereden. vrijdagavond dus lekker kalm en weer goede muziek

squat: 3x5x72.5kg, 1x4x80kg, 1x3x80kg (PR)
                    military press: 3x5x30kg
                    pendlay row: 3x5x50kg

Comment

hop hop
                      squat: 3x5x80kg
                      bench press: 3x5x40kg (excl. bar in smith)
                      deadlift: 1x5x80kg
                      dips: 7xbw

Comment

terug aan't werk bij een klant waar ik reeds gewerkt heb. babbeltje aan't doen met iemand die ik er nog kende, plots vraagt die me of ik ben beginnen trainen, want mijn schouders waren zo breed geworden (breder in ieder geval). mooi boostje! charm of confidence, strength +1!
                        squat: 3x5x80kg, 1x4x82.5kg
                        military press: 3x5x30kg, 1x4x32.5kg, 1x2x32.5kg
                        pendlay row: 3x5x50kg, men rug doet altijd zo'n zeer hierbij
                        chins: 5xbw, 3xbw

Comment

's morgens is precies men ding niet, maar moest wel om een dagje in te halen. met opzet ook niet te zwaar gegaan want ma-wo-vr terug dus niet veel rust.
                          squat: 3x5x70kg, 3x5x80kg
                          bench press: 3x5x50kg
                          deadlift: 1x5x80kg
                          dips 2x tot failure, weet ni hoeveel dat er waren

Comment

squat: 3x5x85kg (bw!)
                            military press: 3x5x32.5kg
                            pendlay row: 3x5x52.5kg
                            chins: 2.5, 1.5, 0.5

Comment

deze week gestopt met creatine
                              squat: 3x5x85kg
                              bench press: 4x5x52.5kg
                              deadlift: 2x5x82.5kg
                              dips: 6x, 3x
                              gewicht: 85.5kg

doelen 2009:
                              eigen gewicht: 90kg, buikje mag er nog zijn ma ni groter
                              deadlift en squat 100kg
                              een vriendin

Comment

Waarom gestopt met crea?
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X