Ach, zonder gewicht waggel je toch ook...
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Sinds het moment dat ik wakker werd zat me linkerhand weer te zeuren. Zal het koude weer wel zijn, maar het is echt irritant aangezien ik er al sinds kerst ongeveer mee loop. Hierdoor kan me linkerhand niet de nodige grip leveren om fatsoenlijk mijn rug te trainen.
Toch blijven we het elke keer proberen. Vandaag met als eerste Hang Cleans en strikte Militairy Presses. De opwarm sets zat wel goed qua explosiviteit waardoor het meer snatches werden dan cleans. De rust bij de werk sets bleef laag waardoor het zoals gewoonlijk erg pittig was. Halverwege begonnen me schouders te branden en kreeg ze nauwelijks meer omhoog. Ook begon me explosiviteit minder te worden. Uiteindelijk de laatste set geeindigd met 1 rep in plaats van de geplande 3.
Vervolgens probeerde ik de Rack Pulls met het idee om zo hoog mogelijk te gaan. Althans zo hoog als me linker hand het zou toe laten. En ja hoor...verder dan de 120kg kwam het niet. Erg frustrerend, want ik weet dat het makkelijker 200+ hoort te zijn.
Toen maar verder met Bent over Row. Wilde wat nieuwe gewichten proberen dus bleef wat lager in reps. Ondanks een zeurderige hand toch een PR gezet op 105 en 110kg. Meteen door met DB Row's wat ook wel redelijk ging. MichaelP liet ik even de 50kg optillen voor de fun en hij deed er een moeizame 1handed deadlift mee hehe.
Overall vond ik het een redelijke work-out.
Droge Cijfers
Hang Cleans & Militairy Presses
45kg x3
45kg x3
55kg x3
68kg 7x3
68kg x1
Rack Pulls
100kg x 5
120kg x 3
Bent over Row
60kg x 10
80kg x 8
100kg x 6
105kg x 6
110kg x 6
DB Row
45kg x 8
45kg x 8
50kg x 8
Comment
-
Niet echt een work-out, maar had gewoon even niks te doen. Dacht laat ik eens weer wat ouderwetse Push Presses doen. Me schouders doen nog aardig wat zeer van gisteren, maar toch ging het best aardig.
Bij de 80kg vroeg ik me af wat te doen. Een single en dan verder gaan of 2x2 en dan verder kijken wat er nog mogelijk was. De 80kg ging beide keren erg makkelijk. Vroegah had ik er toch best moeite mee met me linker arm/schouder. Deze begon te trillen bij de overhead gestrekte stand. Die arm ging soms ook naar achteren tot het punt dat het leek alsof me arm helemaal zou afbreken. Vandaag nergens last van gehad. De trainingen van de afgelopen maanden werpen hun vruchten af.
Na die 80kg nog even door gegaan. Me oud PR evenaart en een nieuwe neergezet op 100kg Kan gewoon niet geloven hoe easy het was t/m 95kg.
Me triceps en schouders voelen nu best verneukt aan. Zal wat worden morgen met 8x3 bench press en zo hehe.
Droge Cijfers
Push Press
20kg x 10
60kg x 3
70kg x 3
80kg 2x2
90kg x 1
95kg x 1 (PR +5kg)
100kg x 1 (PR +10kg)
YouTube - Push Press 100kg
Comment
-
Originally posted by Tjaaaa View PostBrute pushpress man.. volgens mij zat er nog wel meer in.. je begint op de filmpjes er ook steeds bigger uit te zien
Comment
-
Heftig baardje ouwe. Keurige pp overigens!
En denk je niet dat je linkerhand ook slapper wordt wegens de rHGH? (CTS)."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Vind het nog best tegenvallen in vergelijking met je bench press.
Ik deed op de bench max 110 en deed een fairly easy pushpress van 90. Zonder krachtverhogende middelen op dat moment.
Maar even over je cut, hoelang ben je al bezig vind je er nog aardig huge uitzien in minder positieve zin.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
110kg bench, 90kg push press...20kg verschil
ik doe 125kg bench en een easy 100kg push press en kan het ook met 105kg doen...verschil is 20kg. Dus wat loop je te zeuren? Op den duur wordt het gat met bench en push press groter. Vlak Bench Press heeft overigens 0 komma niks aan overdracht naar een overhead press dus vind het knap dat je die vergelijking probeert te maken.
Ik doe nu 3-4 weken cut met primobolon en ben gemiddeld iets meer dan 1% vet per week kwijt. ben begonnen op 31%. Denk je dat dit soms in no time weg is ofzo? Me middelomtrek is van 116-118cm naar een 106cm gegaan. Word een beetje moe van dat gezeur over me uiterlijk wat nergens op slaat. Heb gewoon commentaar op me sport prestaties waar het wel om gaat.
@Gen
zie de logica niet waarom me linkerhand niet wil genezen met HGH. HGH hoort juist het herstel te bevorderen. Heb er alleen last van als ik ergens in knijp zoals een fles of een barbel...zelfs met bench press heb ik er soms last van omdat ik hard in de stang knijp
Dat baardje is omdat me scheermesjes opeens op waren. Dus heb dat laatste beetje maar gelaten voor wat het is. Haal het van het weekend weg zodra ik nieuwe mesjes gehaald hebLast edited by Falstyr; 11-02-2010, 15:24.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post
Dat baardje is omdat me scheermesjes opeens op waren. Dus heb dat laatste beetje maar gelaten voor wat het is. Haal het van het weekend weg zodra ik nieuwe mesjes gehaald heb
Zo worden de vrouwtjes extra gestimuleerd als je ze een lik geeft hehehe.
Comment
-
*kuch*
zal ik je een klein geheimpje vertellen. die buik van mij heh...is een groot stuk genot voor de vrouwen. Elke stoot die je geeft stimuleert dat ding de clit. En zo heb ik nog wel wat meer trucjes... Als ik dan een kietel baardje aan het repertoire toevoeg verwen ik die bitches te veel en worden ze spoiled hehe :P
Daarnaast komt er veel onderhoud kijken bij zo'n baardje. Na een paar weken komen er rode haartjes door en krijg je wild groei en moet het getrimmed worden en al die shit. Heb ik geen zin in.
Comment
-
gedver. als ze ongesteld zijn wil ik ze nog niet eens met een stok aanraken. en het erge is...in die periode zijn ze vaak geiler dan normaal. Mocht ik ooit samen gaan wonen richt ik 1 kamer in met zachte muren en geen ramen etc. Die week dat ze ongesteld is in die kamer proppen en af en toe wat eten en chocola naar binnen schuiven en voor de rest stevig op slot die kamer
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postgedver. als ze ongesteld zijn wil ik ze nog niet eens met een stok aanraken. en het erge is...in die periode zijn ze vaak geiler dan normaal. Mocht ik ooit samen gaan wonen richt ik 1 kamer in met zachte muren en geen ramen etc. Die week dat ze ongesteld is in die kamer proppen en af en toe wat eten en chocola naar binnen schuiven en voor de rest stevig op slot die kamer
Er zijn nog meer wegen naar Rome als je begrijpt wat ik bedoel.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -