Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je moet ook niet wachten tot je knikkers al bijna weg zijn heeeej... Maar ik snap het wel, niet iedereen reageert hetzelfde op hetzelfde.. Ik heb in n kuur helemaal geen HCG nodig, maar ik reageer op andere stoffen weer heel anders dan bv jullie.. Ik gebruik wel HCG in de laatste 2 maanden, maar ook alleen om startklaar te zijn voor de na kuur.. Maar ook opstarten van mn eigen lichaam duurt niet zo lang, als bij de meeste hier.. Maar dat heeft best lang geduurd voordat ik alles had uitgevogeld bij mijzelf.. Zijn jaren overheen gegaan.. Maar wie wacht er nou, tot er nog erwten in het zakje hangen? Dat probeer je te voorkomen.. Dat ik geen HCG nodig heb, wil niet zeggen dat n ander dat ook niet nodig heeft.. Ga nooit uit van n ander zn lijf en zn lichaams reacties.. Iedereen heeft n uniek lichaam...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment