Originally posted by jordy
View Post
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Events moet je gewoon bij iemand trainen die ze heeft liggen en niet op een sportschool. In Zeeland zitten ook wat "strongman" mensjes die events hebben liggen in hun achtertuin. Moet alleen rond vragen wie, waar en wanneer je dan mee kan trainen.
Ik train in de weekenden bij Sarko in Dordrecht Stadspolders. Hij heeft een gym genaamd DJ's dus dat scheelt wel.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostEvents moet je gewoon bij iemand trainen die ze heeft liggen en niet op een sportschool. In Zeeland zitten ook wat "strongman" mensjes die events hebben liggen in hun achtertuin. Moet alleen rond vragen wie, waar en wanneer je dan mee kan trainen.
Ik train in de weekenden bij Sarko in Dordrecht Stadspolders. Hij heeft een gym genaamd DJ's dus dat scheelt wel.
Ook niet dat ik dan bijv bij een schouder workout log presses ga doen of zo.Groeten
Comment
-
Vandaag geen work-out. Ben al 2 dagen behoorlijk verkouden/grieperig. Loop te snotteren, tranen in me ogen en als ik nies lijkt me bovenrug te ontploffen. Leo...jij weet wel wat ik bedoel met de rug...it's back! hehe
Hopelijk is het weer snel weg.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostEvents moet je gewoon bij iemand trainen die ze heeft liggen en niet op een sportschool. In Zeeland zitten ook wat "strongman" mensjes die events hebben liggen in hun achtertuin. Moet alleen rond vragen wie, waar en wanneer je dan mee kan trainen.
Hoop dan ook weer een hond te hebben rond die tijd. Een hond kan je goed op weg helpen met je cardio. Dat mis ik nu ook heel erg.
@ Fallus
Ben benieuwd naar je toegenomen massa en kracht de 30e.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostMassa oogt stuk kleiner nu omdat ik heel weinig carbs eet en dus weinig vocht vasthoudt en dus minder opgepompt ben :P"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
@ Fallus
Ik PM/SMS/MSN je wel ff over de tijd die we afspreken zaterdag de 30e.
Waarschijnlijk tussen 11.00u en 13.00u, dat komt mij het beste uit.
Maar het kan eventueel ook iets later. De gym is tot 16.00u open.
Overigens wil ik alleen maar trainen, dus als er verder mensen bij zijn die allemaal nog andere dingen willen afspreken, be my guest..ik heb geen tijd. Moet na de training meteen weer weg. Ben een druk bezet man.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Post@ Fallus
Ik PM/SMS/MSN je wel ff over de tijd die we afspreken zaterdag de 30e.
Waarschijnlijk tussen 11.00u en 13.00u, dat komt mij het beste uit.
Maar het kan eventueel ook iets later. De gym is tot 16.00u open.
Overigens wil ik alleen maar trainen, dus als er verder mensen bij zijn die allemaal nog andere dingen willen afspreken, be my guest..ik heb geen tijd. Moet na de training meteen weer weg. Ben een druk bezet man."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostMwahah ik heb zelfs weer seperatie in me bovenlichaam. Schouders, bovenrug en borst...dus gaat goede kant op met de cut
Cutresultaat is altijd fijn als je er hard voor werkt.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk train in de weekenden bij Sarko in Dordrecht Stadspolders. Hij heeft een gym genaamd DJ's dus dat scheelt wel.Can squats cure cancer?
- Yes, there is nothing heavy squats can't cure!
Comment
-
Geen idee. Moet je zondag langs komen om 13:00 dan trainen we met een grote groep. Maar de strongman dingen worden buiten gedaan niet binnen. Kun je het aan Sarko en Mark vragen. De eigenaar en iemand die daar zelf traint. Schijnt goed te zijn, want ze organiseren daar de 13e february een powerlift wedstrijd. En er word wel eens een logs binnen gebruikt met trainen en zo.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...6 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-