Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Inderdaad. Of een OV-abbo. Of een fiets met trapassistentie.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• bleh...heb lading chickenwings besteld om mezelf te troosten.

Comment

• had het vandaag met die 2 gasten van mijn gym over jou op de newcomers cup, ze hadden schrik toen ze je zagen zeiden ze (als dat je wat kan opmonteren )
        Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

• Originally posted by dfuse View Post
          had het vandaag met die 2 gasten van mijn gym over jou op de newcomers cup, ze hadden schrik toen ze je zagen zeiden ze (als dat je wat kan opmonteren )
          wie waren dat dan die bij jou trainen? nevermind zie het al
          Groeten

Comment

• ken je ze misschien?
            klopt je signature trouwens wel?? zo'n rare stats...

Comment

• Nee die klopt niet, maar die gasten zitten op DBB, Junipero is de nr 5 (tim~) en die nr 9 weet ik niet eigenlijk.
              Groeten

Comment

• klopt den tim zit op dbb, heb er net nog mee getrained sé. of bjorn ook op dbb zit weet ik ni, ze doen in ieder geval ook beiden mee aan de powerlifting wedstrijden in belgie

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  Nu begin ik officieel zwaar gefrustreerd te raken. Kut werk met dat kut gefiets zit me enorm in de weg.
                  Moest ge niet zo lui zijn dan had ge allang uwne fiets hersteld . Mis het lezen van de ouwe gemotiveerde Vince wel een beetje ipv het gezaag en geklaag die nu constant te lezen is.... Shame on you en idd der kan gerust wat van uw dikke pens af, der waren mannekes van 83kg bij die hetzelfde gewicht als jou pakten, gaat er dan geen belleke rinkelen dat ge miss toch niet zo goe bezig zijt !!

Kop op en herpak jezelf
                  No means Try Again

Comment

• laat die lichte mannetjes maar eens een vrachtwagen in beweging zien te krijgen met hun iel gewicht. veel succes er mee. gaat ze niet lukken

Comment

• Klopt daar hebt ge een punt maar der is meer dan just maar den truckpull.

Anyway ist zowieso een ervaring rijker waar ge je lessen kunt uit trekken
                      No means Try Again

Comment

• Yup. heb me gewicht nu met aardig wat basis massa/kracht. Nu wil ik me gewicht tussen de 120-130kg behouden en rustig aan vet er af strippen en daar ben ik nu mee bezig.

Comment

• wanneer ga je sterke man wedstrijd doen fal?

Comment

• heb er al 1tje op zitten en ben 12e van de 20 geworden door wat stomme risico's die ik nam. op 22mei heb ik me 1e powerlift wedstrijd. dan 20juni biest-houtakker team wedstrijd. 2 oktober ofzo laatste strongman wedstrijd voor dit seizoen in heerlen.

Comment

• ga je zondag naar almere kijken?

Comment

• nee dan ga ik wokken met familie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X