Komt omdat de reclames worden afgestemd op jouw interesses.
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
De eerste aanstaande wedstrijd is ook meteen de laatste van het seizoen. 2 Oktober in Heerlen. Reden dat ik voor die wedstrijd heb gekozen is omdat heel me familie daar vandaan komt. Daar liggen me "roots" hoe graag ik dat ook wil ontkennen. Mensen onder de rivieren zijn vaag en veel te sociaal voor mijn doen. Het is een B-wedstrijd waar de onderdelen niet echt uitdagend zijn. De tegenstanders daar en tegen zijn wel een grote uitdaging en heb geen illusies over me prestatie. Me doel is om geen laatste te worden daar. Tot die tijd gewoon doen wat ik nu doe qua herstel en langzaam aan de gewichten weer opvoeren. Ik ga me ook wat meer op snelheid en uithoudingsvermogen concentreren.
Vandaag dus 50mcg Clen genomen vanochtend bij ontbijt. Vanochtend kon ik de riem van me broek weer wat strakker aantrekken dan afgelopen vrijdag. Shirts van xxl zitten nog steeds strak bij me bovenlichaam en armen, maar bij me buik wordt het steeds ruimer en ruimer. Me hamsterwangen zijn nu kleine hamsterwangetjes en zijn ook aan het verdwijnen.
Comment
-
Zonder je log te willen bevuilen:
Ik was bezig met jouw 4 dagen kracht schema (5x5, 3x3), maar ben nu ook overgeschakeld naar Coan. Ik lees dat jij Coan alleen gebruikt voor Rug/Hamstrings, en dat er nog een aparte Quads-dag is en nog 2(?) Borst/Schouder dagen?
Hoe kan ik hem het beste inrichten:
Dag 1 - Borst/Schouder
Dag 2 - Coan's Hamstrings/Rug
Dag 3 - Borst/Schouder
Dag 4 - niet?
Comment
-
Originally posted by Studio1 View PostZonder je log te willen bevuilen:
Ik was bezig met jouw 4 dagen kracht schema (5x5, 3x3), maar ben nu ook overgeschakeld naar Coan. Ik lees dat jij Coan alleen gebruikt voor Rug/Hamstrings, en dat er nog een aparte Quads-dag is en nog 2(?) Borst/Schouder dagen?
Hoe kan ik hem het beste inrichten:
Dag 1 - Borst/Schouder
Dag 2 - Coan's Hamstrings/Rug
Dag 3 - Borst/Schouder
Dag 4 - niet?
Vandaag cardio gedaan.
Barbel Complex met 40kg barbel
10reps zonder stang neer te leggen.
Roman Deadlift
Pendlay Row
Stiff Legged Deadlift
Hang Cleans
Front Squats
Militairy Presses
Back Squats
Good Mornings
dan 60sec rust en op naar de 9reps, 8...7..6 etc tot ik bijna dood neerviel hehe
Na die complex even wat rust ingelast om wat kettlebell conditionering te doen. 28kg ketlebell Swings voor een minuut lang
Comment
-
Even een simpel weegschaaltje gekocht. Kan ik me gewicht eens een keertje bijhouden ipv die 2-3x in het jaar dat ik bij me ouders op visite ben hehe. Een simpel dingetje en enige eis was dat het meer dan 150kg kon wegen. Ik heb hem dus op de groei gekocht :P
Besthome BOP-18 weegschaal vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt
Comment
-
Net weer een sub-maximale training gedaan qua presses.
Merkte op de Push Presses gebrek aan explosiviteit en voelde me rug lichtelijk bij de neerwaartse fase van de barbel. Met de crucifix flyes mega verzuring in de schouders dus gewoon licht gehouden.
merk ook dat ik Clen gebruik. Ben veel sneller buiten adem. Maar merk ook dat me vet nog steeds minder blijft worden. Zie nu de middenhandsbeentjes bewegen als ik me vingers beweeg hehe. Maar a.s. zaterdag ga ik icm meetlint en weegschaal weer eens strikt me progressie bijhouden, want nu is het op het oog en gevoel en dat is zelden betrouwbaar.
Droge Cijfers
Bench Press
42,5kg x 5
57,5kg x 5
72,5kg x 5
90kg x 5
105kg x 5
105kg x 5
105kg x 5
105kg x 5
105kg x 5
Push Press
60kg x 5
72,5kg x 3
85kg x 3
85kg x 3
85kg x 3
85kg x 3
85kg x 3
Close Grip Bench Press
60kg x 6
80kg x 6
80kg x 10 (laatste rep was een semi-grinder)
Incline Bench Press
60kg x 6
70kg x 6
70kg x 5
Crucifix Flyes (gewicht per dumbell, 8reps en dan 8sec horizontaal met gestrekte armen vasthouden)
5,5kg voor 3 sets
Comment
-
DSO dat is geen nette bench. Dat is een sub-maximale bench. Doe er 10kg bij en dan mag je het een nette bench vinden. Op moment train ik nog niet voluit omdat het niet mag van de fysio. Echt de trainingen die je op moment ziet zijn echt niet interessant of imposant hoor.
Reden dat ik 5x3 op de push press doe...tja moest wat. Ik voel bij het opvangen op me borst na het uitstoten dat me onderrug nog een iets te harde klap krijgt vergeleken met wat het aan kan op moment. Dus ik wil nog niet zwaarder. Om dan toch een redelijk volume af te werken moet je compenseren door meer sets te doen. Daarnaast kan ik de eerste 3 reps altijd goede explosiviteit gebruiken. Bij meer reps stort me explosiviteit in.
Ik zit op 50mcg Clen. Daar blijf ik ook op, want voel in de avond af en toe lichte steken in me borst. Dus ik ga geen extra risico nemen door te verhogen naar 100mcg. Daarnaast heb ik op moment lekkere resultaten qua vet verlies op moment dus zie ook geen reden om naar de 100mcg te moeten.
Wel is me iets opgevallen. Ik eet iets te weinig kcal. Had me 300gr kip met 300gr koolvis vervangen. Op zich kan dat wel qua voedingswaarden, maar qua kcal kom je dan te kort. Dus ik ga vanaf volgende week 400gr koolvis per dag eten. Verders is alles prima. Duizeligheid is weg lijkt het en trainen op 100gr koolhydraten is ook goed te doen nu. Op niet trainingsdagen eet ik maar 35gr carbs puur uit groenten. Vetten komen puur uit me eieren en omega capsules...45-50gr op een dag. En eiwitten zitten rond de 300gr. Me spieren blijven "vol", vet verliest. Enerzijds lijk ik voor het oog groter, maar ik voel me echt steeds kleiner worden.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...7 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-