Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vandaag van alles wat gedaan, vrijdag me laatste training met hem en dan is het over. hij had er gelukkig begrip voor en kon het zich ook wel voorstellen dat ik het opzegde, hij zei het zelf ook wel dat we gewoon te verschillend zijn met doelen enzo dus, vrijdag ff een mooie training ervan maken en dan abbo opzeggen
weekendje totale rust. en dan dinsdag weer beginnen met nieuwe routine
zojuist me laatste training samen afgerond, ben blij dat ik het gedaan heb, als je eenmaal niet op je doel kan trainen, is het eigenlijk gewoon geen ruk aan. en zie je de lol er niet meer van in
nu weekend rust en dinsdag met me nieuwe routine beginnen. lekker explosief trainen en kort
niet elke keer zwaar gaan, en gewoon aanvoelen hoe je je die dag voelt en daar je training op aanpassen. voel ik me goed, dan ga ik ervoor en anders doe ik het wat rustiger aan.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment