Sjoerd's UD2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sjoerd's UD2

Hallo allemaal, naar lange tijd weg geweest te zijn en flink gebulkt te hebben, ben ik terug om een logje bij te houden over mijn vorderingen met betrekking tot UD2. Dynobet is mijn personal coach in het proces en heeft me een hoop dingen duidelijk gemaakt. Ik ben gisteren oftewel dinsdag 2 november begonnen. Depletion training ging goed. Ik heb het in 2 trainingen verdeeld. Het was even zoeken naar gewichten maar de volgende keer heb ik de gewichten goed staan. De 4de ronde was erg zwaar, vooral de benen en met name de leg extensions staat wel in de top kwa branden in de spieren. De lateral raise deed ook erg veel zeer. Het ging wel goed dus. Spierpijn valt nog mee maar heb de tweede sessie in de avond gehouden. Dus denk dat de meeste spierpijn nog moet komen. Met betrekking tot eten, alles gedaan wat Dynobet me heeft uitgelegd en ik moet eerlijk zeggen, het valt best mee kwa honger. Ik had 2 blikjes redbull light genomen ipv fatburners die ik nu nog niet heb. Vandaag wakker geworden en voel me toch wel een tikje verroter dan gister. Ik weet niet of dat komt omdat ik niet meteen kon slapen of omdat mn lichaam op de reserves aan t teren is. Again vandaag vrij weinig eten en een beetje cardio later op de dag. Het vervolg van mijn wekelijkse UD2 programma wordt later vandaag hopelijk gepost. Ik ga eerst 1 week proefdraaien, dan ga ik 3 dagen terug naar NL dus eet ik 1 week op onderhoud en vervolgens ga ik 5 weken rammen nog. Dan hoop ik flink wat vet kwijt te zijn. De stats: rond de 87 kilo, 1,95 en volgens dynBET een vetpercentage van rond de 15%.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Succes!!...hoop dat je het vol weet te houden.
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

Ben benieuwd.

Hoop wel dat je de enter knop gaat ontdekken voor de rest van je loggen :P
      Leest zo niet echt makkelijk weg.
      Fear is the mind killer

Comment

Haha oeps!
        Zal t onthouden voor de volgende keer
        Ik voel me nu aardig futloos, maargoed, ik kan er mee leven

Comment

Ajah succes!
          You can be part of my meal tonight.

Comment

Succes ermee.

en vooral veel plezier!
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

weer een ud2'er erbij succes kerel
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Thx!! Ik heb net wat cardio gedaan, maar man ow man, mijn benen zijn er aan. Ben blij als t vrijdagmiddag is na de training en ik lekker los kan gaan met eten! Overigens gaat nog wel alles zoals t zou moeten!

Comment

veel succes, iets zegt me dat je het nodig zult hebben

edit: Hoe was het trouwens in Spanje?
                  Last edited by gleke; 03-11-2010, 19:15.
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ik zit nog steeds in Spanje tot eind dit jaar. Daarom dacht ik ook dat het een mooie gelegenheid is om met UD2 te starten, geen afleiding, niks. Dus kan je ik volle bak ertegenaan! Na 6 weken UD2 hoop ik wel wat flinke sprongen gemaakt te hebben! Maar Spanje is super, heel druk wel met school, dus dat is wat minder. Ben wel blij als ik weer thuis ben. Hollandse pot, mn meisje, lekker huisje etc.

Comment

Succes man!

enneee mooie naam heb je!
                      haha

groeten sjoerd.

Comment

Ik heb nu het schema, voor de voeding voor, tijdens en na de tension workout opgesteld.
                        Opmerkingen van ervaringsdeskundigen? Ik heb het ook al aan dynobet gestuurd, maar nog geen reactie. Maar moet toch zo boodschappen gaan doen vanavond. Moet ik ook creatine voor de tension workout? En kan ik de appels voor de tension workout beter vervangen voor iets anders?

Mn gevoel tot nu toe vandaag: Gister hardgelopen, t was verrekes zwaar. Normaal op dat tempo kan ik meer als een uur doorlopen, maar nu was t na 40 minuten einde verhaal. Vandaag: minder zwaar in mn hoofd, minder moe. Kan normaal functioneren. Ik hoop dat dit niet komt omdat ik het dieet verkeerd doe.
                        Verder veel last van mn benen, maar toch niet zoveel in mijn bovenlichaam. Straks weer 40 minuutjes rennen en een beetje huiswerken. Ik ben blij dat ik die low carbs zo goed kan verdragen.

Comment

je wil aan de 700g carbs komen op deze dag. verdeling die ik je had gegeven was eventueel een 10g carbs bij je ontbijt (groenten met tonijn), dan een 30g carbs pre workout. een 160g post workout. dat is 200g carbs in totaal.

dan heb je 500g carbs voor de rest van de dag:
                          4 maaltijden met elk 125g carbs. wat me dus meteen opvalt, is dat je post workout maaltijd veel te weinig carbs bevat.
                          --------------------------------------------

- ik mis 5g creatine bij de post workout maaltijd.
                          - je neemt 40g whey post workout ipv de 60g zoals beschreven in het boek.
                          - je post workout maaltijd heeft te weinig carbs.

ontbijt is goed.
                          pre workout goed.

post tension maaltijd: moet ongeveer een 160g carbs bevatten.
                          ik zou dus:

- een 20g whey bij deze maaltijd toevoegen.
                          - 100g witbrood toevoegen. (als je dextrose hebt de aquarius en 100g witbrood uit schema halen, en vervangen door 100g dextrose).
                          ----------------------------

PS. tussen post tension workout maaltijd, en je eerstvolgende maaltijd zit ongeveer een twee uurtjes.
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Oke, ik heb de boel doorgevoerd Morgen dus een lekker pizzatje, kan ik dit ook herhalen op zaterdag? ik heb nu 1200ml aquarius gedaan omdat 100g dextro iets minder dan 100g carbs is, dus ik dacht dan doe ik gewoon 1200 ml aquarius?

Comment

nee ik zei je heel bewust max 500ml aquarius. omdat in aquarius gewone suiker zit, en gewone zuiker is 50% fructose, en fructose kan niet/heel slecht spierglycogeen bijvullen.

ik zou pizza helemaal niet nemen de eerste week. en al helemaal niet 2x per week.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X