Nog even low carb, straks de tension workout. En daarna kan het stampen beginnenn. Te beginnen met 100g dextro, 60g whey, 3 boterhammen en een banaan na de training! Moet vandaag op een totaal van 5000 cals komen, nog wel iets meer denk ik.
Sjoerd's UD2
Collapse
X
-
Tension workout weer achter de rug. Ik merk wel dat ik in 3 weken UD2, wel vooruit ben gegaan op de BP en de incline BP gedurende de tension workout:
Vorige week deed ik op de BP: 10x67,5, 8x67,5, 8x67,5 en incline: 10x42,5, 10x42,5. Deze week: 10x67,5, 10x67,5, 8x67,5 en incline: 10x45, 10x45. Wel nice dus! Ben benieuwd naar de power workout zaterdag! Daarna bulken en nog meer gainen! Er is nog werk aan de winkel! Dalijk lekker een pizza eten! De Casa di Mama tonno past best goed in UD2. Deze pizza heeft 'slechts' 20g vet per pizza en kan daarom goed gecombineerd worden met je max aan vetten voor de carb load! Tip!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Zie hier het nieuwe voedingsschema. Alles wijst voor zich, ik ga bulken op de dagen dat ik train, +500. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Opmerkingen zijn welkom.
Mijn vraag aan jullie nog: creatine en dextro. Wat is de toegevoegde waarde om dit in mijn schema te verwerken. Whey houd ik erin. Ik ben niet precies zeker over de werking van deze twee supplementen, dus weet ook niet hoe ik het precies in het schema kan of moet verwerken.
Het trainingsschema volgt nog één dezer dagen, dit zal zoiets worden als wat Rene doet in zijn incredible bulk log, met wat kleine aanpassingen. Komende twee maanden wil ik zoveel mogelijk in massa gainen en zo min mogelijk in vet. Wat is reeel? Hoeveel kilo massa? 1,5 kilo haalbaar in 2 maanden?Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Okee, hier de laatse log van de powerworkout van afgelopen zaterdag:
SQ:
8x40
5x60
3x70
5x80
5x80
5x80-->heb in een andere gym getraind, misschien wat andere gewichten, het was iig zwaarder.
DL:
5x50
5x70
5x90
5x100
6x110
BP:
5x50
5x80 --> Die fucking spotter hielp te veel, andere gefixt voor de andere twee sets.
5x80 --> Ging lekker.
6x80 --> Met hulp voor de laatste, ging lekker.
Seated row:
6x73
6x73
6x73 --> Ander apparaat
Incline BP:
5x60
7x60
6x62,5
3x5xchins
Shoulder press:
7x63,6
6x68,2 -->Ander apparaat
Close grip BP:
6x55
6x55
Face pulls:
7x65
8x60
Machine curls:
6x27kg
5x27kg-->Kapot, dit apparaat was tenminste lekker. Voelde ik de biceps veel beter bij.
Al met al tevreden, zie volgende post voor de krachtgains! Ik ben weer een stukje droger in ieder geval. Dus nu weer eventjes bulken om er weer wat kracht en massa op te krijgen, want het is nog niet veel voor mijn lengte.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Okeee, zie hier de krachtgains die ik gemaakt heb:
De eerste cijfers zijn van de laatste training voor UD2.0 en de cijfers erna van vandaag:
Squat:
8x40, 8x40
6x55, 6x55
5x65, 5x65
7x70, 6x75
7x70, 7x75
6x70, 7x75 --> Niet slecht al zeg ik het zelf. Aardige gains door UD2.0 + uitvoering voelt beter aan nu.
SLDL:
8x50, 8x50
8x80, 7x85
8x80, 8x85
8x80, 7x90 --> Duidelijke vooruitgang toch.
Andere cijfers van de Leg press, leg curl en de calves zijn niet interessant al zeg ik het zelf. Het gaat om de big two hier!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Okeee, ik zit nu alweer een klein tijdje in de bulk. De plannen? Volgende week nog een week de bulk doorzetten, daarna een week off want dan be ik naar Miami, 6 dagen. Zodra ik terug ben, eet ik nog 2 dagen onderhoud tot de maandag aanbreekt. Dan gaan we UD2 doen. Hoelang? Ik weet het niet, zolang als nodig is, misschien een week of 4 eerst, dan weer wat rust. Misschien langer. Of misschien wacht ik nog een week en ga ik eerst nog een week bulken na mijn vakantie. Ik wil iig droog staan voor de zomer en goed.
De stats op dit moment:
BP: doe ik 8x40 6x55 5x65 7x80 7x80 7x80.
Squat: doe ik 8x40 6x55 5x65 7x80 7x80 7x80. Mn squat wordt langzaam maar zeker iets sterker, eindelijk.
DL: doe ik, 5x50, 5x70, 5x80, 5x110, 5x110, 5x115. Ben ik wel aardig tevreden over moet ik zeggen.
Mijn vetpercentage is nog steeds niet zo hoog, daarom ga ik in de 2 laatste dagen van de UD cycle ook op onderhoud zitten. Het vetverlies zal dan iets minder zijn dan die 10-20% die je normaal nog onder onderhoud eet, maar ik ben niet echt vet ofzo, en ik val liever wat langzamer af terwijl ik dan ook nog eens wat VVM en kracht opbouw. Want dit is tot nu toe altijd het geval geweest bij de 2x UD2 die ik gedaan heb. Ik ben nog een beetje zoekende in de structuur dit keer. Ik wil de voeding lekkerder maken of iig iets meer gevarieerd maken. Iemand ideeen? Kev??? Rene? Verder doe ik normaal altijd de depletion in 1x en dan dinsdag en woensdag 45 minuten cardio. Misschien dit keer maandag depleten, dinsdag depleten + cardio sessie erachteraan en woensdag cardio? Suggesties van de mensen met ervaring zijn welkom! Mijn gewicht, nog steeds niet echt zo hoog, kilo of 85-86. BF zal zo rond de 12-13 liggen, denk ik. Lengte is 1,95m. Dus de goal op dit moment: Voor de zomer mn VVM laten toenemen, vet laten afnemen en kracht verhogen. Kan dit? Ik denk het wel, want ik gain altijd wel wat met UD2.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
En we zijn weer begonnen met UD2! Zit nu in dag 2. Gister de depletion training gehad. Ik ging behoorlijk kapot. Nieuwe apparaten in de gym en het leek wel of het allemaal wat beter verzuurde. Pfff.. Eten gaat nog best prima moet ik zeggen! Gewoon low carb, dalijk cardio en morgen nog een hele dag low carb. Je leert op dit soort dagen wel een droge boterham waarderen moet ik zeggen. Ben benieuwd of ik weer krachtgains kan maken. Heb iig nu een week vakantie gehad dus reden genoeg om er keihard tegenaan te gaan weer. Denk dat ik nu op een procent of 13 sta. Dus er kan genoeg gecut worden. Weet niet zeker of ik 8 weken ga doen. Laten we eerst maar eens 4 weken vol maken, dan kijken hoe we er bij staan. Eventueel een week onderhoud en dan kijken of ik tot de vakantie nog verder wil cutten. Misschien nog een cycle van 2 of 3 weken. Ik laat de spiegel beslissen. Gewicht ga ik donderdag voor de tension workout voor t eerst meten. Vervolgens elke week. Zit aan de visolie en de multivitaminen. Voor de rest niet veel bijzonders.
Heb in mn vorige bulk wel lekker wat kracht gepakt en massa en ben vooral op de BP veel vooruit gegaan. Nu kijken of ik het kan behouden en eventueel nog iets kan doorzetten tijdens UD2.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostGewoon low carb, dalijk cardio en morgen nog een hele dag low carb. Je leert op dit soort dagen wel een droge boterham waarderen moet ik zeggen.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Eet op ma,di en wo alleen maar groente als carbs. Heb vandaag na mn tension workout pas brood gehad. Nu inmiddels vandaag alweer 700g carbs weggetikt. Was wel lekker moet ik zeggen. Vergeleken met de vorige tension workout van mijn vorige cycle ud2 merk ik alweer vooruitgang. Eerst deed ik met de BP: 10x67,5 10x67,5 en 8x65 en nu 10x70, 10x70 en 8x70. Gaat dus de goede kant op. Ik wordt per kilo lichaamsgewicht steeds sterker en dit is ook mijn bedoeling. Hoop zaterdag in de power-workout de 85 kilo weg te drukken met de BP. Denk dat dit geen probleem zou moeten zijn. Op low carb dagen functioneer ik nog goed, merk alleen wel dat je zonder caffeine wel echt lam bent. Daarom neem ik 2 caffeine pillen op een dag. Zo kan ik toch productief blijven. De depletion workout was een van de zwaarste zo far. We hebben nieuwe apparaten in de gym en ik moet zeggen, daarbij voel ik alles toch een stuk meer branden. Ging goed kapot. Morgen rustdag, veel eten en goed slapen zodat we zaterdag kunnen vlammen tijdens de power-workout. Heb geen idee hoeveel weken ik ga UD2en. Denk dat als ik het 8 weken doe ik veel te laag in bodyfat sta. En 8 weken is mentaal ook echt moeilijk. Misschien 4 weken door aan 1 stuk, dan even week onderhoud en dan nog kijken of ik eventueel nog verder wil gaan. 4 weken zou al een procent of 3 vetverlies moeten betekenen. Dan zou ik rond de 9-10% moeten staan.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Heb net weer de eerste powerworkout gehad. Had de verwachting dat de SQ en de DL niet zo goed zouden gaan omdat ik 2 weken rust daarin heb gehad door mn vakantie. Op de BP daarentegen had ik wel hoge verwachtingen. die 3x5x80 moest er iig aan. En ik wist dat het zou gebeuren. De stats:
SQ:
8x40
5x60
3x70
5x85 (te zwaar, moest verlagen)
5x80
5x80 --> Volgende keer wel weer wat verhogen, nu moest ik gewoon weer even in het ritme van de SQ en de DL komen
DL:
5x70
5x90
5x110
5x110
5x110
BP:
5x50
5x82,5
5x85
7x85, laatste 2 wel met hulp.
Seated row:
6x75
6x75
6x75
Incline BP:
6x62,5
6x65
6x65, laatste wel met hulp
Chins:
3x5, wijd pakken
Shoulder press:
2x6x49,5
Face pulls:
6x63
7x63
Close grip BP:
5x60
7x60, laatste 2 met hulp. De laatste rep was helemaal niks meer.
Machine curls:
2x6xFS
Al met al niet ontevreden over deze training. Ik zie toch wel progressie op de BP en ook zeker op de DL als ik kijk naar hoe ik er in mn vorige cyclus UD2.0 2 maanden geleden bijstond. We gaan weer lekker verder.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...12 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment