Nibor76nl Log 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by talalelh15 View Post
    vind jou wel grappig:P, jij vind dat robin niet echt goed traint he. Of iedergeval niet logisch?. Robin post is ff je hele schema is wel zo makkelijk voor snuff.

maar toch snuff, robin heeft veel probleme gehad en ik vind zijn fysiek wel goed hoor.
    Vind jou wel grappig omdat ik jou helemaal niets vraag.
    Wil niet onbeschoft overkomen maar waar bemoei je je in hemelsnaam mee?
    Wie zegt dat hij niet goed traint?
    Wie zegt dat hij niet logisch traint?
    Wie zegt dat zijn fysiek niet goed is?

Maak jij er nu plotseling van, niet ik.
    Naar mijn weten zijn het anderen die Robin zijn trainingen trachten te verbeteren, niet ik.

Dus omdat jij z'n fysiek wel goed vind moet hij maar doorgaan waar hij nu mee bezig is?
    Klinkt een beetje krom vind je zelf ook niet?

Moet wel toegeven dat ik met alle anderen hun adviezen meega.

@ Nibor

Zie het al, iets meer dan een jaar, bedankt!
    Last edited by Snuff-Sann; 30-11-2011, 17:51.

Comment

Hierbij vergeet je dan denk ik dat je ook nog je rhomboids/achterkant schouders/lower traps wilt aanpakken. Denk dat je het iets te zwart/wit ziet.

Dus dan zou een goede training imo zijn omdat jij je aan je wijdte moest werken d8 ik.

Machine pullover
      triangle pulldown
      barbel row(medium grip)
      cable row(naar je borst/nek toe)
      shrugs

en evt extra: straight arm pulldown.
      Robin moet nu niet gaan kijken naar details maar naar zijn algehele massa, bij de meeting heb ik um gezien en ik zie dat hij nu nog niet klaar is om de puntjs op de I te zetten, meer algehele massa is nu belangrijker denk ik, hij is lekker bezig maar niet focussen op wijdte want je moet nog wat extra massa hebben.

Gewoon lekker basic doen met de oefening
      -deadlift
      -BOR
      -t-bar
      -DB rows
      -chins
      -cable rows

Dan kom je al een heel eind als basis van je rugtraining 3-4 oefeningen van de basic pakt, dan kun je 1 iso nemen voor 'wijdte' voor zover je die kunt isoleren.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
        Robin moet nu niet gaan kijken naar details maar naar zijn algehele massa, bij de meeting heb ik um gezien en ik zie dat hij nu nog niet klaar is om de puntjs op de I te zetten, meer algehele massa is nu belangrijker denk ik, hij is lekker bezig maar niet focussen op wijdte want je moet nog wat extra massa hebben.

Gewoon lekker basic doen met de oefening
        -deadlift
        -BOR
        -t-bar
        -DB rows
        -chins
        -cable rows

Dan kom je al een heel eind als basis van je rugtraining 3-4 oefeningen van de basic pakt, dan kun je 1 iso nemen voor 'wijdte' voor zover je die kunt isoleren.
        wow...dat zijn 4 row oefeningen he...

en maar 1 voor de wijdte?
        Chins kan ik niet doen op de gym dus daarom doe ik latpulls..

Deadlift vind ik niet echt een belangrijke oefening voor bodybuilding..

Ik vind het wel grappig dat er zoveel meningen zijn over (mijn) schema's..

Ik kom in logjes de meest rare combinatie's tegen en daar hoor ik bijna niemand over...

ik train misschien volgens sommige niet zoals hun het zouden doen ,maar ik mag niet mopperen op mijn fysiek...

en ik ben nu toch echt wel eens benieuwd naar de foto's van de mensen die met allerlei tips en adviezen komen...

binnenkort begin hopelijk de bbc contest en dan gaan we wel kijken of mijn trainingen werken ja of nee...

wel sta ik altijd open voor tips en adviezen hoor...al lijk ik voor sommige stront eigenwijs...

Comment

• Mijn pics kun je zien in mijn pic log

Maar ik kijk ook niet zo veel in de sectie logs, het intresseerd me eigenlijk bar weinig wat andere doen soms kom ik ook rare fratsen tegen en rare schema's of schema's die niet bij de mensen passen.
          Maar dat boeit me vrij weinig omdat de mensen vaak in hun zelf geloven en hun idee is 'wet'

No offence he..

DL is niet echt een must maar wel een van de betere onder-rug oefening en voor de algehele ontwikkeling.

Ohja 4 rows en 1 pull, de gezegte voor een grote rug moet je roeien! Vergeet niet dat je met rows ook je lats aanspreekt en daardoor ook toeneemt in de wijdte.

Comment

• Trouwens heb je geen smit machine? Daarin kan je ook pull ups of chins doen

Comment

Trouwens heb je geen smit machine? Daarin kan je ook pull ups of chins doen
              dat kan wel ja...thanks!!

Comment

Trouwens heb je geen smit machine? Daarin kan je ook pull ups of chins doen
                gewoon naar de lokale speeltuin gaan en daar aan de lat van de schommel gaan chinnen jonguh!!!

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                  wow...dat zijn 4 row oefeningen he...

en maar 1 voor de wijdte?
                  Chins kan ik niet doen op de gym dus daarom doe ik latpulls..

Ik vind het wel grappig dat er zoveel meningen zijn over (mijn) schema's..

Ik kom in logjes de meest rare combinatie's tegen en daar hoor ik bijna niemand over...

ik train misschien volgens sommige niet zoals hun het zouden doen ,maar ik mag niet mopperen op mijn fysiek...

en ik ben nu toch echt wel eens benieuwd naar de foto's van de mensen die met allerlei tips en adviezen komen...

binnenkort begin hopelijk de bbc contest en dan gaan we wel kijken of mijn trainingen werken ja of nee...

wel sta ik altijd open voor tips en adviezen hoor...al lijk ik voor sommige stront eigenwijs...
                  Tja, ik reageer in jou log omdat je opmerkte dat je kracht tekort komt in bepaalde oefeningen. Je had het er ook over dat je kracht niet noemenswaardig was toegenomen afgelopen maanden. Dan ben ik de kwaadste niet want in het verleden heb ik zelf ook lopen klungelen met schema's die achteraf gezien voor geen meter kloppen.

Zelf ben ik geen bodybuilder en ik heb dat soort ambities ook niet. Mijn interesse ligt meer op het gebied van algemene krachttraining. Wat mij wel opvalt is dat veel mensen die zich bezig houden met bodybuilding een beetje de tel kwijt raken.

Dat merk ik bij jou ook een beetje; je maakt je bijvoorbeeld druk om het aantal oefeningen voor dikte versus breedte. En dan voer je zo'n beetje alle rug oefeningen uit om er zeker van te zijn dat alles wordt gestimuleerd.

Wat dat betreft sluit ik me aan bij Robbie die 3 oefeningen doet, waarvan de eerste zwaar wordt uitgevoerd. Dat vind ik logischer.

En ja, je hebt gelijk dat er soms logs voorbij komen met de vreemdste schema's. Je weet dan van tevoren al dat het niet het gewenste resultaat zal opleveren.

Aan de andere kant zijn er ook logs waar je kunt zien dat de persoon erachter lekker goed bezig is. Er wordt goed progressie gemaakt en daar gaat het om. Die kun je dan toch als voorbeeld gebruiken om je eigen schema aan te passen?
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Don't know if serious.....

Comment

• Zojuist een heerlijke training achter de rug...

Deze keer gestart met bankdrukken i.p.v schoulderpress en dat had resultaat..

15x40kg (warming up)
                      10x50kg
                      10x55kg
                      8x60kg (dit was altijd mijn grens en ik voelde dat er veel meer in zat vandaag,dus nog ff doorgaan)
                      8x65kg (hmmmm er is nog ruimte over...ff kijken voor een spotter...en die was er gelukkig)
                      6x70kg PR!!!!! ( 6 correcte reps op eigen kracht gedaan)

Waarschijnlijk gaat de volgende keer 75 kg erop...

Toen nog incline dumbellpress / fly's en pull overs gedaan...

Daarna schoulderpress gedaan ,maar ik moest wat gewicht inleveren omdat ik al met borst was begonnen...

Frontraise ging vandaag ook erg lekker..setje 14kg..setje 16kg...en 2 setjes met 18kg!!!! Record!!!!

Sideraise was echt killing....dropset gedaan met 12kg/10kg/8kg/6kg/4kg BURN!!!! kon echt niets meer nu...

Ff wat rust gepakt en toen 3 setjes E.Z curls gedaan met 28kg en superset met triceps pushdown..

Eenmaal in de kleedkamer ff wat pose's gedaan in de spiegel en dat zag er best relaxed uit vond ik zelf

Comment

ff wat pose's gedaan in de spiegel
                        Haha, en dat zie ik dan weer voor me.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                          Haha, en dat zie ik dan weer voor me.

Comment

• Trainingen gaan lekker zo te zien, mooi PR op de bench !

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
                              Trainingen gaan lekker zo te zien, mooi PR op de bench !
                              dank je...

ik voel mij gewoon veel beter in deze sfeer van de gym..en dat resulteert in betere trainingen blijkbaar...

Comment

• Pfffffff..net terug van een Rug/achterkant schouder en trapezius training..

Het ging niet zoals gehoopt omdat echt alles wat ik nodig had steeds bezet was en ik dus alles kriskras door elkaar heb moeten doen..

Wel heb ik samen met een andere jongen nog wat Deadlifts gedaan met 80 kilo ofzo..

Traps beginnen steeds meer vorm te krijgen gelukkig...

voel mij niet echt voldaan helaas omdat het gewoon frustrerend is dat je niet kan trainen zoals je gewend ben...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X