Triple Aces log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goed resultaat gozer! Zeer laag BF. Goede definitie, ben benieuwd naar de rest!
    Failure is your friend

Comment

• Heb altijd een hekel aan buik oefeningen, maar ach ga kijke of ik wat leuks zie
      Make it happen, shock everyone!

Comment

• Post je je pics nog niet? Van zodra ik ze heb (vanavond mss) ga ik ze posten.
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
          Heb altijd een hekel aan buik oefeningen, maar ach ga kijke of ik wat leuks zie
          haha, die van filmpje moet je maar es proberen, kan je echt lekker killing maken
          schouders goed roteren en hoofd normaal houden en toch naar punt naast tot zelfs schuinachter je proberen kijken
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by gleke View Post
            Post je je pics nog niet? Van zodra ik ze heb (vanavond mss) ga ik ze posten.
            nope, ga ze naar posseltje sturen en hij plaatst ze dan allemaal samen in 1 nieuw poll-topic

heb juist het probleem dat je precies geen bijlages kan aanmaken in privebericht en op imageshack uploaden ofzo lukt precies niet, bij mn vorige foto's kwamen er dan enkel lege veldjes na het posten van de imageshack links...

Comment

• Probeer eens tinypic ofzo. En anders vraag je possel zijn mailadres eens, zodat je ze naar hem kunt doorsturen.
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Photobucket.?

Comment

• zal beiden eens proberen thx

Comment

• edit: ok tinypic lukt precies wel
                    zien jullie het ook allemaal?

Comment

• iemand die wat meer uitleg kan geven mbt die huidplooimeting?
                      ik heb deze sites gebruikt
                      Skinfold Sites
                      Body Composition

Dit een van de beste site en omzettingsformules voor een huidplooimeter.
                      Als je wat rond kijkt op de site zie je ook hoe je moet meten.

Huidplooimeter is goed om je basis te meten, vooruitgang ---achteruitgang.

Jou vet% is zeker goed gemeten zelfs met de hoogste waarde.
                      Ik heb al vrienden gemeten die maar 5 % maten met mijn huidplooimeter.

Body Fat Calculator 6 formulas to calculate body fat percentage

Veel succes verder.
                      bulk off.

Comment

• had een eigen topic aangemaakt, vervuiler -..-

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                          had een eigen topic aangemaakt, vervuiler -..-
                          haha geeft niet gip

@vraagsteller

ik meet met nek-taille laatste tijden, huidplooi meting klopt bij mij totaal niet!
                          als ik alle 7 de punten de huidplooi meter zelf niet eens volledig dichtkneep kwam ik via de berekening 4% uit... en dat was als ik mn log begon, dus dan stond ik op 12 ofzo....
                          ding ligt nu ergens mooi te verrotten in mn kast... lintmeter is veel handiger

Comment

• gain is pain... als het op mij slaat sorry dan he man.

Weet niet eens hoe deze site werkt. Probeer hier een beetje positieve informatie op te doen.

En mss ook wel wat te geven. Ik ben niet zo iemand die hier heeel der dagen doorbrengt en alles volgt hier.

Voor de rest een beetje respect is mss wel een goed ding op deze al klote wereld.
                            bulk off.

Comment

• Lekker drooog al godver. Van zo een buik kan ik alleen nog drome. Volgens mij gaat jou borst er echt mooi uit komen man.

Comment

• hallo,
                                blijkbaar doe jij soms graag reverse grip DB press of reverse bench press kweetniet..
                                ben zelf beetje aan het kijken voor een nieuw schema en was me aan het afvragen of het een pluspunt zou zijn om zulke oefeningen erin te steken. of maakt dat niet zoveel uit?
                                While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X