Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
niet echt volledig, ongeveer ub/lb
vind het namelijk makkelijker om men ub te splitsen in 2 (rug-schouders en borst-armen) zodat ik alles toch met redelijk hoog volume kan aanpakken, zoals ik het liever doe.. en mn lb doe ik wel volledig op een training, maar ene lb training ligt focus op zware deadlift, andere op zware squats
dat is even examen schema, aangezien ik nu meestal maar 3x pw ga kunnen gaan
na examens weer phat wellicht, ofwel eens proberen 3 weken het arms-overreach schema uit een van vorige flex edities (wie wil er nu geen grotere armen he?)
Ah examens, ja heb ook binnekort tentames dus moet ook maar 3 x gaan .
oh arm-overreach nog nooit van gehoord joh. DOEN DOEN DOEN . Ik zal iedergeval je blijven volgen want ik vind je echt een doorzetter en vind je fysiek top.
Ah examens, ja heb ook binnekort tentames dus moet ook maar 3 x gaan .
oh arm-overreach nog nooit van gehoord joh. DOEN DOEN DOEN . Ik zal iedergeval je blijven volgen want ik vind je echt een doorzetter en vind je fysiek top.
thx man! blij dat te horen
arm overreach is eigenlijk dat je 3 weken je armen zogezegt overtraint door 3x pw ze te trainen naast je andere spiergroepen 1x pw, maar door goeie rust, goeie voeding (gewone voeding bij mij dus, goed genoeg) en doordat het te korte periode is voor overtraining noemen ze het geen overtraining maar 'overreachen'
achja, is natuurlijk ook maar wat ze claimen he, waarheid daarin moet je altijd met korreltje zout nemen en ondervinden, maar wil het mss wel eens proberen.
fysiek momenteel... hmm sommige dagen is het top vind ik, zie ik bv veel meer aders en cuts als anders, en dan weet ik dat ik erg droog sta, andere dagen is het van njaaa, kan beter, gewicht blijft wel ong hetzelfde en kracht stijgt, dus vvm verlies lijkt mij niet te gebeuren
zal wel zien als ik foto's heb he kan ze dan vergelijken met vorige, maar vrees dat het verschil niet zichtbaar zal zijn, mss als ik goeie plek en moment vind om ze te schieten
en natuurlijk blijf ik je ook volgen jij moet gwn verder doen zoals je doet, je bent nog jong en kan echt nog erg veel progressie maken in aantal jaar, je bent het nu aan het doen
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
arm overreach is eigenlijk dat je 3 weken je armen zogezegt overtraint door 3x pw ze te trainen naast je andere spiergroepen 1x pw, maar door goeie rust, goeie voeding (gewone voeding bij mij dus, goed genoeg) en doordat het te korte periode is voor overtraining noemen ze het geen overtraining maar 'overreachen'
achja, is natuurlijk ook maar wat ze claimen he, waarheid daarin moet je altijd met korreltje zout nemen en ondervinden, maar wil het mss wel eens proberen.
fysiek momenteel... hmm sommige dagen is het top vind ik, zie ik bv veel meer aders en cuts als anders, en dan weet ik dat ik erg droog sta, andere dagen is het van njaaa, kan beter, gewicht blijft wel ong hetzelfde en kracht stijgt, dus vvm verlies lijkt mij niet te gebeuren
zal wel zien als ik foto's heb he kan ze dan vergelijken met vorige, maar vrees dat het verschil niet zichtbaar zal zijn, mss als ik goeie plek en moment vind om ze te schieten
en natuurlijk blijf ik je ook volgen jij moet gwn verder doen zoals je doet, je bent nog jong en kan echt nog erg veel progressie maken in aantal jaar, je bent het nu aan het doen
Ook goed om te horen man en kritisch blijven he op mijn log.
Ja heb ik ook btw, vandaag ook. Kijk ik beneden in de spiegel zie je lichtjes abs erdoorheen, kijke ik boven zie ik niks :P. Maarja abs heb ik al vaarwel tegen gezegd. Moet gwn massa krijgen en meer niet. Met phat had je vooral vet verloren he en kracht gegained. Hoe ga je dit nu aanpakken meer eten?
Ook goed om te horen man en kritisch blijven he op mijn log.
Ja heb ik ook btw, vandaag ook. Kijk ik beneden in de spiegel zie je lichtjes abs erdoorheen, kijke ik boven zie ik niks :P. Maarja abs heb ik al vaarwel tegen gezegd. Moet gwn massa krijgen en meer niet. Met phat had je vooral vet verloren he en kracht gegained. Hoe ga je dit nu aanpakken meer eten?
wellicht ga ik nog effe door op die manier, tot eind juli met dus wellicht phat vvm en kracht gainen en steeds langzamerhand dalen in bf of allesinds toch laag blijven.
vanaf augustus wellicht 'clean-bulk' zou me namenlijk eens willen inschrijven voor beginners powerlifting wedstrijd, die valt 26 november dus heb vanaf dan nog mooi wat tijd, wil dan net onder de 90kg wegen met een uiteraard zo hoog mogenlijke vvm en kracht
eeuhm het is eigenlijk geen echte 'beginners' wedstrijd, maar voor mij is die het wel, ik zie het voor mezelf gewoon als eens kijken wat ik kan, veel leren en fun hebben
ok even wat over je log, juist 1 iets hoor, max-ot lijkt me mooi, maar je moet oppassen voor gewrichten etc natuurlijk he, bij max-ot is het ENKEL met zware gewichten trainen, bij bv phat is het 2 dagen zwaar, 3 dagen normale reprange voor bb'ers
goed dat je het wilt proberen, maar ga er tijdje voor, niet te snel van gedachten veranderen vorderingen komen nooit meteen door van schema te veranderen maar pas na tijdje
wellicht ga ik nog effe door op die manier, tot eind juli met dus wellicht phat vvm en kracht gainen en steeds langzamerhand dalen in bf of allesinds toch laag blijven.
vanaf augustus wellicht 'clean-bulk' zou me namenlijk eens willen inschrijven voor beginners powerlifting wedstrijd, die valt 26 november dus heb vanaf dan nog mooi wat tijd, wil dan net onder de 90kg wegen met een uiteraard zo hoog mogenlijke vvm en kracht
eeuhm het is eigenlijk geen echte 'beginners' wedstrijd, maar voor mij is die het wel, ik zie het voor mezelf gewoon als eens kijken wat ik kan, veel leren en fun hebben
ok even wat over je log, juist 1 iets hoor, max-ot lijkt me mooi, maar je moet oppassen voor gewrichten etc natuurlijk he, bij max-ot is het ENKEL met zware gewichten trainen, bij bv phat is het 2 dagen zwaar, 3 dagen normale reprange voor bb'ers
goed dat je het wilt proberen, maar ga er tijdje voor, niet te snel van gedachten veranderen vorderingen komen nooit meteen door van schema te veranderen maar pas na tijdje
Aah powerliften oh dat ik niet achter je gezocht. Wat moet je dan kunnen tillen en met welke gewichtsklasse? Is er ook zoiets voor mijn gewicht ofniet?
Ok over max ot: ja ik lees me er zoiezo perfect in over. De gewrichten heb je gelijk in maar ik zorg ook dat goed rust en neem ook voordat ik eraan begin 1 week volledige rust. Nee zeker niet te snel van gedachten verwisselen. Maar ik weet ook dat je max ot niet te lang kan doen ivm met de zware trainingen.
Ik vind zelf dat ik er lekker voor sta en goed resultaat boek, alleen mijn gewicht nog niet echt.
Aah powerliften oh dat ik niet achter je gezocht. Wat moet je dan kunnen tillen en met welke gewichtsklasse? Is er ook zoiets voor mijn gewicht ofniet?
Rond de 210-220 DL bij klasse -82.5 (junior) zit je al vrij goed. Bench 115 - 130 en SQ weet ik niet precies.
26 nov, zal als junior in de -90 zijn, liefst zo dicht mogenlijk ertegen
en gewichten hoeven helemaal niet om te winnen te zijn, maar gewoon voor mezelf en om te leren
voorlopig stel ik mn doelen op bv
170 - 120 -220
@ talal, je moet eens zoeken naar bdfplf (belgian drugfree pl federation)
daar staan records in de verschillende gewichtsklassen, weet wel niet of je kan meedoen als nl'er
Lekker doorgeleerd vandaag dus?
Heb vandaag bijna volledig fysio van voeding gedaan, was me tegen 18 uur beu en nog wat rust verpakkingen gelezen..
jup, chemie is echt helemaal af, tot in de puntjes, straks doe ik nog halfuurtje anatomie, moet van hoofdstuk maag en darmstelsel maar vanaf pancreas nog doen en valt nog mee voor vnv
maar bodynetters houden mij hele tijd bezig grrrr! ganse dag lekker geleerd en nu weer afgeleid
en gleke gaat ook meedoen met die wedstrijd! (moet van mij)
ok laatste update'je voor ik vanavond foto's laat schieten.
straks ga ik kort even ochtendcardio'en en rond 3 4u ga ik lekker hard trainen en hopen dat ik met huge pomp rondloop en dan mn vriendin foto's laten schieten voor contest.
gewogen en gemeten vandaag (via nek-taille methode)
lichtjes wat massa gewonnen dus, maar niet zoals gehoopt (dat is het ook nooit maar ach)
en netjes in bf geslonken langzamerhand, 8% was zowat het doel
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment