Originally posted by Wasofski
View Post
5 weken cutten!
Collapse
X
-
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
-
Originally posted by InfineGhost View PostAls je echt wil afvallen MOET je stoppen met dat bier, je zal zien dat het heel veel zal helpen
Vanavond wel eten bij de Japanner en met een beetje geluk, volgende week bootcamp.
Comment
-
Gaat weer lekker. Gisteren complimenten gekregen dat ik een veel smallere kop heb gekregen Vanmorgen weer 600kcal verbrand maar wat blijft cardio toch saai, pffffff.
De blessure voelt weer wat beter, hoop dat ik vanaf volgende week weer kan bootcampen. Bij bootcamp krijg je nog veel voldoening, lekker kapot gaan, tot de max gaan en de volgende dag lekker spierpijn hebben. Ook sport ik veel liever in de buitenlucht
Comment
-
Vraagje over me voeding. De koolvis komt een beetje me strot uit en nu pak ik regelmatig een biefstuk of een lamsrack, dat mag toch allemaal? Merk dat ik vlees zoveel lekkerder vindt. Eet nu 250 gram lende biefstuk met super lekkere marinade van uienpoeder, knofloofpoeder, sambal, worchestersaus en wat zout en peper
Comment
-
Originally posted by robdegekste View PostHet gaat nog steeds lekker. Eet schoon, de fatburner werkt geweldig en vrijdag ochtend om 7 uur early bootcamp na bijna 3.5 week rust. Werd tijd ook omdat ik een beetje gek werd van de crosstrainer. Morgen weer cardio.
Weeg btw nu 80.6 en kwam van 86 kilo, niet gekIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Cutten gaat lekker maar trainen KUT en baal er flink van. Heb sinds een aantal weken last van een scheenbeenontsteking. Heb netjes vier weken rust gehad en toen weer begonnen. Alleen iets te enthousiast begonnen en nu heb ik weer flinke last. Probeer nu vrijdag weer te bootcampen en dan minimaal een week rust. Ondertussen weer netjes op de crosstrainer.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment