5 weken cutten!
Collapse
X
-
Cutten gaat lekker maar trainen KUT en baal er flink van. Heb sinds een aantal weken last van een scheenbeenontsteking. Heb netjes vier weken rust gehad en toen weer begonnen. Alleen iets te enthousiast begonnen en nu heb ik weer flinke last. Probeer nu vrijdag weer te bootcampen en dan minimaal een week rust. Ondertussen weer netjes op de crosstrainer.
-
Dexaprine iFORCE Nutrition, zit nu bijna onder de 80 kilo. Het werkt echt heel goed, meer energie, goede focus en minder eetlust.
Leave a comment:
-
Originally posted by robdegekste View PostHet gaat nog steeds lekker. Eet schoon, de fatburner werkt geweldig en vrijdag ochtend om 7 uur early bootcamp na bijna 3.5 week rust. Werd tijd ook omdat ik een beetje gek werd van de crosstrainer. Morgen weer cardio.
Weeg btw nu 80.6 en kwam van 86 kilo, niet gek
Leave a comment:
-
Vraagje over me voeding. De koolvis komt een beetje me strot uit en nu pak ik regelmatig een biefstuk of een lamsrack, dat mag toch allemaal? Merk dat ik vlees zoveel lekkerder vindt. Eet nu 250 gram lende biefstuk met super lekkere marinade van uienpoeder, knofloofpoeder, sambal, worchestersaus en wat zout en peper
Leave a comment:
-
Het gaat nog steeds lekker. Eet schoon, de fatburner werkt geweldig en vrijdag ochtend om 7 uur early bootcamp na bijna 3.5 week rust. Werd tijd ook omdat ik een beetje gek werd van de crosstrainer. Morgen weer cardio.
Weeg btw nu 80.6 en kwam van 86 kilo, niet gek
Leave a comment:
-
Gaat weer lekker. Gisteren complimenten gekregen dat ik een veel smallere kop heb gekregen Vanmorgen weer 600kcal verbrand maar wat blijft cardio toch saai, pffffff.
De blessure voelt weer wat beter, hoop dat ik vanaf volgende week weer kan bootcampen. Bij bootcamp krijg je nog veel voldoening, lekker kapot gaan, tot de max gaan en de volgende dag lekker spierpijn hebben. Ook sport ik veel liever in de buitenlucht
Leave a comment:
-
Originally posted by InfineGhost View PostAls je echt wil afvallen MOET je stoppen met dat bier, je zal zien dat het heel veel zal helpen
Vanavond wel eten bij de Japanner en met een beetje geluk, volgende week bootcamp.
Leave a comment:
-
Originally posted by Wasofski View PostWelkom terug,
Het is me niet echt duidelijk wanneer jij op de crosstrainer gaat, maar je moet hoofdzakelijk zorgen dat je dagtotaal kcals en EKV klopt.
Zelf ben ik voorstander van whey vlak na het opstaan en casseine vlak voor het slapengaan, verder je maaltijden indelen zoals je wil. In de periode dat je bent weg geweest is hier te lezen geweest dat vertering van casseine en whey vrij gelijk is en dat het timen van voeding zinloos is als je kijkt naar IF en IIFYM.
Leave a comment:
-
Originally posted by Mateusz View PostAfvallen met af en toe een biertje lijkt me wel mogelijk.
Ik ga het niet aanprijzen als ' de goede manier', zonder is natuurlijk beter. Maar ook niet extreem doen over een biertje...
Leave a comment:
-
Afvallen met af en toe een biertje lijkt me wel mogelijk.
Ik ga het niet aanprijzen als ' de goede manier', zonder is natuurlijk beter. Maar ook niet extreem doen over een biertje...
Leave a comment:
-
Als je echt wil afvallen MOET je stoppen met dat bier, je zal zien dat het heel veel zal helpen
Leave a comment:
-
Beetje nuance aan brengen. Week 1 had ik dacht ik 3 of 4 biertjes gedronken met vrienden.
Week 2, zaterdag gewogen en zelfde gewicht maar k oog volgens mij wel al straker/droger.
Maar er is genoeg positief nieuws. Sommige broeken zakken nu af dus ik moet ff een riem kopen. Het eten is veel gezonder. Vandaag de hele dag aan school en morgen weer sporten.
Leave a comment:
-
lol, zit ie weer over zijn gewicht te zaniken, en maar bier blijven drinken
marnop heeft je al een jaar geleden uitgelegd dat een goed, sterk en droog uitziend fysiek veel belangrijker is dan wat de weegschaal je vertelt
Leave a comment:
-
Originally posted by robdegekste View PostVandaag ben ik bijna twee weken onderweg maar ik lijk nog niks te zijn afgevallen, heel apart.
Week 1, maandag/woensdag/zaterdag bootcamp en donderdag en vrijdag op de crosstrainer gestaan.
Qua voeding kon het beter de eerste week, vooral in het weekend.\
Week 2, de hele week ongeveer 1 uur aan cardio gedaan in de vroege ochtend. Doordeweeks gehouden aan het voedingsschema, dus veel vis gegeten en geen slecht eten.
Vanmorgen gewogen en kwam op 82.5 kilo uit, hoe kan dat? De gehele week rond de 2500kcal gezeten terwijl ik ronde 3000kcal nodig heb voor onderhoud en heb ook hard getraind en goed gegeten.
Wel gisteren aardig wat bier gedronken. Heel apart dit, werkt niet echt motiverd. Morgen nog harder trainen en weer mijn voedingsschema eten.
Leave a comment:
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Leave a comment: