Richard075 transformatie log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Richard075 View Post
    oeps deze

Ook bij die legpress(mooi ding trouwens),
    gaat om de stand van je voeten op de plaat. Bij deze staan je voeten al vrij hoog, maar de tenen echt op/tegen de bovenste rand geeft wat meer nadruk op de hamstrings en de hielen tegen de onderste rand geeft wat meer nadruk op quadriceps.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dit schema is erop gedoeld om allen in kracht toe te nemen,dat ook met een heel ander voedingsschema als wat ik heb(normaal Kev hiebij is 60/25/15,en of dit meerdere malen verandert wordt in dit schema weet ik niet,kan ik wel even infoén als je dat wilt weten?)Ik heb dus gewoon een kev van 40/40/20 en ben op behoud aan het eten 2781cal voor 6weken.Daarna verander ik dat weer na metingen.

Ik geloof dat per periode ook de voeding wordt aangepast in EKV verhoudingen in het flex challenge programma. Als je dat exact wil weten dan zou je even het log van Mvos (http://forum.bodynet.nl/trainingslog...tml#post769822) moeten pakken en vragen aan hem.

succes.

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Ik geloof dat per periode ook de voeding wordt aangepast in EKV verhoudingen in het flex challenge programma. Als je dat exact wil weten dan zou je even het log van Mvos (http://forum.bodynet.nl/trainingslog...tml#post769822) moeten pakken en vragen aan hem.

succes.
        Had zojuist even gevraagd aan hem hoeveel schema's hij al heeft gehad nu,misschien kan ik er eentje bemachtigen,weet trouwens niet of dat al mag?

Comment

Ook bij die legpress(mooi ding trouwens),
          gaat om de stand van je voeten op de plaat. Bij deze staan je voeten al vrij hoog, maar de tenen echt op/tegen de bovenste rand geeft wat meer nadruk op de hamstrings en de hielen tegen de onderste rand geeft wat meer nadruk op quadriceps.
          Ik heb mijn tenen zo hoog mogelijk,tot de laatste zwarte streep,hoger kan ik niet,ja als ik mijn kussen van thuis meeneem jah !
          Deze pak ik altijd na de squat,vind het wel een van de vetste oefeningen overigens,lekker zwaar!Je hebt hem ook dat je hem verticaal naar boven moet uitstoten,die lijkt mij echt vet weet je dat,we hebben die alleen niet in onze gym jammer!

Comment

Ik ga zo weer even bij MB checken Marnop,daar is het toch wel stukken meer pro hoor!

Comment

Had zojuist even gevraagd aan hem hoeveel schema's hij al heeft gehad nu,misschien kan ik er eentje bemachtigen,weet trouwens niet of dat al mag?

Ik denk dat het officieel niet mag. De deelnemers hebben er ook voor betaald.
              Maar ik denk niet dat er echt moeilijk over gedaan zal worden als je een kopie krijgt.
              Laat anders Chris even een kopie brengen van zijn schema.....gef je hem gelijk een tik op z'n kop....krijg je die volgende keer wel van me terug....haha.

Als het niet lukt een kopie te krijgen dan zal je zelf e.e.a. uit diverse logs van deelnemers kunnen pakken en samenvoegen.

Je zou ook even een mailtje kunnen sturen naar muscletotaal en vragen....wie weet krijg je gewoon wat schema's in de mail terug.

Comment

Ik denk dat het officieel niet mag. De deelnemers hebben er ook voor betaald.
                Maar ik denk niet dat er echt moeilijk over gedaan zal worden als je een kopie krijgt.
                Laat anders Chris even een kopie brengen van zijn schema.....gef je hem gelijk een tik op z'n kop....krijg je die volgende keer wel van me terug....haha.

Als het niet lukt een kopie te krijgen dan zal je zelf e.e.a. uit diverse logs van deelnemers kunnen pakken en samenvoegen.

Je zou ook even een mailtje kunnen sturen naar muscletotaal en vragen....wie weet krijg je gewoon wat schema's in de mail terug.
                Komt wel goed hoor die krijgt kabouter rich wel,en cris geef ik altijd een dubele nekslag en een tik vol op zijn lever he,daar gaat ie altijd zo raar van lopen!Ja is goed joh geef me maar slaag terug,als je nog snel genoeg bent!

Comment

Zaterdag 19Mrt 12.00uur

Schouders:

Zittend dumbell press 10x18 8x20 8x 22 8x24 (Pijnlijke schouder)
                  Dumbell lateral raise 2x10x12 2x10x14
                  Bent over lateral raise 2x10x10 10x12 10x14 8x12
                  Front press smith 10x40 10x50 10x60 5x70

Trapezius:

Dumbell shrug 4x 8x24
                  Upright row breed 10x 40 2x 10x60 5x60
                  Pulldown gestekte armen 10x 40 3x8x75
                  (heb nog face pulls erbij gedaan 10x30 2x10x35 10x40)
                  Wel lekker getraind alhoewel ik nu ga twijfelen of ik de pulldown met gestrekte armen wel goed doe?
                  Hoe doen jullie deze oefening?Ook dacht ik na een aantal tips uit mijn katabole toestand te zijn geraakt,helaas was de ammoniaklucht weer helemaal terug vandaag!!

Comment

Pijnlijke schouders en daarna gaan upright rowen, lijkt me niet handig.
                    Squat 5 x 147.5
                    Bench 5 x 122.5
                    Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
                      Pijnlijke schouders en daarna gaan upright rowen, lijkt me niet handig.
                      Helemaal geen last met deze oefening Floris anders had ik hem natuurlijk niet gedaan,en als ik een lichte pijn had gehad met die oefening,dan had ik hem qua gewicht wat lichter gedaan!

Comment

Zaterdag 19Mrt 12.00uur

Schouders:

Zittend dumbell press 10x18 8x20 8x 22 8x24 (Pijnlijke schouder)
                        Dumbell lateral raise 2x10x12 2x10x14
                        Bent over lateral raise 2x10x10 10x12 10x14 8x12
                        Front press smith 10x40 10x50 10x60 5x70

Trapezius:

Dumbell shrug 4x 8x24
                        Upright row breed 10x 40 2x 10x60 5x60
                        Pulldown gestekte armen 10x 40 3x8x75
                        (heb nog face pulls erbij gedaan 10x30 2x10x35 10x40)
                        Wel lekker getraind alhoewel ik nu ga twijfelen of ik de pulldown met gestrekte armen wel goed doe?
                        Hoe doen jullie deze oefening?Ook dacht ik na een aantal tips uit mijn katabole toestand te zijn geraakt,helaas was de ammoniaklucht weer helemaal terug vandaag!!

Dat schema ken ik, haha, heb toen een keer meegetraind met Chris die was toe met dat schema bezig........die straight arm pull down hoort er helemaal niet in te zitten. Waarom die er in zit weet niemand maar het is een oefening voor je lats en niet voor traps of triceps.

Comment

Dat schema ken ik, haha, heb toen een keer meegetraind met Chris die was toe met dat schema bezig........die straight arm pull down hoort er helemaal niet in te zitten. Waarom die er in zit weet niemand maar het is een oefening voor je lats en niet voor traps of triceps.
                          Dus hij mag er uit,ik vind het maar een oefening die ik niet voel!
                          Wat kan er in de plaats voor bij dan??

Comment

Maandag 21Mrt 12.20uur

Borst:

-Dumbell press 10x20 8x22 2x8x26 (Toch even proberen nu voorzichtig ging wel lekker geen pijn)
                            -Incline fleyes 10x16 8x18 8x20 8x22
                            -Dumbell pullover 10x 22 3x10x26
                            -Dippen 10x30kilo 3x8x25
                            -Cable cross 10x20 2x8x30 6x40 Pffff !!!!

Rug:

-Tbar row breed 10x65 2x8x85 6x90
                            -Pd omgekeerd 10x40 2x10x50 10x55
                            -Pd small 2x8x55 8x60

Klaar,ging lekker alhoewel ik bij het laatste setje laatste oefening het gevoel had dat ik neer ging,en de wereld onder me vandaan getrokken werd!
                            Rustig aan naar huis met shake in de mond!! ben benieuwd naar morgen,het lijkt erop dat ik behoorlijk sterker aan het worden ben!

Comment

Waarom geen zware pulls voor je rug?
                              Squat 5 x 147.5
                              Bench 5 x 122.5
                              Deadlift 5 x 180

Comment

omdat ie met een schema bezig is meschien?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X