Richard075 transformatie log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lekkere flies hoor.. Kan makkelijk.. ik pakte vandaag ook 24kg.. En vorm was gewoon prima, weet ik zeker.. Goed bezig verder!
    Failure is your friend

Comment

Was wel erg zwakjes vandaag,zie squat en press,was ook niet zo heel vroompjes van het weekend,misschien ivm de klok dit weekend?Heb zaterdag een lange dag werken gehad,maar morgen hopelijk weer wat sterker.
      Nibor morgen heb ik weer borst,zal wel even cheken voor je om een filmpje te maken.
      Zal ik in mijn blote kont voor je fleyes doen ok?

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
        Hahahaha misschien trainen jullie wel veel lichter als ik,dat zou natuurlijk zomaar eens kunnen he!
        Dus omdat jullie dit niet doen,kan het niet?
        lol, 24 is aardig zwaar maar ja je weet zelf hoe je hem doet natuurlijk hoe oud ben je?

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
          lol, 24 is aardig zwaar maar ja je weet zelf hoe je hem doet natuurlijk hoe oud ben je?
          Ik ben 34 train nu 16 jaar.
          Hoe oud ben jij!

Comment

Dan is 24kg fly niks bijzonders toch.

Comment

Nou ik doe het niet met 2vinger in mijn neus in ieder geval,maar de oefening gaat zoals hij moet,morgen 26 kilo max proberen.
              Maar hoe oud ben jij dan,nu ben ik ook wel benieuwd hoe of wat,je zult genoeg ervaring hebben als je zegt dat het dan een eitje moet zijn.

Comment

Ik ben 18, ik doe geen DB fly maar als je 16 jaar traint mag je toch wel behoorlijke gewichten hebben,

Comment

ik doe ze met 36 kg voor 8 reps..
                  There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Is ook wel te doen hoor,kon het voorheen ook wel,toen gingen de dumbells nog veel verder als 26.kilo,maar trainde toen ergens anders.
                    Deed het toen wel dat als ik niet meer over een dood punt heen kwam,dat er een spotter was die mijn ellenbogen een beetje pushte.Maar ja nu net terug van een blessure en ja ergens anders aan het trainen,maar gaat de goede kant op.Moet er in september wel wegwezen,en een andere gym uitzoeken.
                    Komt psies allemaal op tijd.

Comment

die 36 kg..an sich niet zo bijzonder...na 22 jr.trainen heb je zoiets opgebouwd.
                      heb niet de beschikking over een spotter..don't need 'em.
                      There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Dat is waar,heb ook geen spotter train nu allleen lekker gefocust,en mijn setje doen wanneer ik wil,alleen heel soms is die spotter toch nog wel een handig,ik vertouw niet iedereen zo maar als spotter,dan moet ik diegene toch echt wel serieus met de sport bezig hebben gezien,eentje die weet wat hij moet doen op het juiste moment.Kan nu niet altijd voluit op de bench bijv gaan,alhoewel ik die nu al 3maanden niet heb kennen doen ivm schouder.

Comment

Train nu sinds een jaar thuis...zie er alleen voordelen van in...dit in tegenstelling tot de sportschool,wat een bron van ergernis was de laatste jaren...de-motiverend zelfs.Ik kan nu elk gewenst moment in 't ijzer klimmen.voorheen kwam het er vaak niet van..kids thuis etc...Nu zijn er geen beperkingen...alleen is 't wel eens tricky om zwaar te benchen..heb wel vangers in m'n powercage..maar gebruik een aparte bank en zoals laatst bevond ik mij in zo'n onwenselijk scenario...laatst een pr van 180 op de bench...bij herhaling faalde ik,maar ik laat de sluitingen weg...dus heb alles op de grond laten kletteren...

Comment

Originally posted by JingTseng View Post
                            Train nu sinds een jaar thuis...zie er alleen voordelen van in...dit in tegenstelling tot de sportschool,wat een bron van ergernis was de laatste jaren...de-motiverend zelfs.Ik kan nu elk gewenst moment in 't ijzer klimmen.voorheen kwam het er vaak niet van..kids thuis etc...Nu zijn er geen beperkingen...alleen is 't wel eens tricky om zwaar te benchen..heb wel vangers in m'n powercage..maar gebruik een aparte bank en zoals laatst bevond ik mij in zo'n onwenselijk scenario...laatst een pr van 180 op de bench...bij herhaling faalde ik,maar ik laat de sluitingen weg...dus heb alles op de grond laten kletteren...
                            180 benchen in je 1tje is gewoon dom. Je vrouw kan toch kijken??

Comment

de ene keer lukt 't...laatst dus niet.idd niet zo'n slimme actie,maar ik zie mijn vrouw niet spotten...
                              Mijn schijven hebben allen rubber coating,dus die laat ik net zo goed van de stang schuiven...gaat snel op zo'n moment..en maakt niet zo'n herrie..

Comment

Originally posted by JingTseng View Post
                                knappe bench,zit er niet in voor mij.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X