Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Benen hard aangepakt vandaag! Training ging erg lekker vind ik, mn dag was minder goed (hoofdpijn/futloos etc etc) maar naar mate de training naderde kwam de rush en excitement om te trainen toch de bovenhand halen ^^
Seated Leg press/Lying Leg press SUPERSET (traag uitgevoerd en spanning behouden):
15x39kg/15x25kg - 15x39kg/15x25kg - 20x39kg/15x25kg - 17x39kg/15x25kg
Deze oefening was echt een killer
Straight leg deadlift:
12x60kg - 10x60kg - 10x90kg - 10x90kg
Tricep rope pulldown:
10 pompsets met gewicht gevarieerd tussen 35kg-60kg (dalend uiteraard :P)
Training ging best goed, had een zeer goede pomp en qua kracht ben ik erg tevreden daar mn borst, vind ik zelf, toch wat achterop loopt. Hopelijk gaat 't snel beter met mn nek zodat ik met minder voorzichtigheid moet trainen qua rondkijken en houding etc
gisteren (zondag 16/10) dan nog Walters open NK meegepikt in Etten-leur, veel mooie fysieken gezien en toch een hoop bijgeleerd. Voorbereiden is een must! Want ik heb toch veel mensen gezien die geen idee hadden van de poses etc
Ik lees het hoor! Zou wel iets meer updates willen zien over je voeding.
voeding is nog steeds hetzelfde. Enkel is mijn rijst/pasta en rijstwafels gehalveerd voor 2 dagen, dan 1 dag weer normaal en repeat. Dit omdat ik de laatste 2 weken net ietsje te veel vet ben bijgekomen.
Interessant, wel raar dat je in het begin zo goed ging dan op toch zoveel carbs maar dat het nu iets inzakt. Want in het begin had je er wel erg veel progressie mee geboekt toch?
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment