Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jaaa, echt klote is dat. Je gaat erheen met een mindset van ik ga knallen. Vervolgens kan je niks doen, is alles gereserveerd en 3 kwartier later mag je eindelijk beginnen, dan ben je niet meer in die flow. I feel your pain!!!
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Heb al wat nagedacht over UD2.0 Onderhoud wordt op 3600kcals gepakt. Tijdens de depletion ga ik op 80g carbs zitten, 290g eiwit en dus 35g vetten. Wil als producten beginnen met een omelet van wat groente eieren en mss een blikje tonijn. Daarna wil ik ook wat kaas in mn schema verwerken en iig een bak kwark. Verder wat eiwitten uit paardenbiefstuk/kip denk ik. Even kijken nog allemaal. Moet even wat relaxe depletionmaaltijden hebben. Alle vorige cycles UD2.0 at ik gewoon hardcore, kilo sperziebonen op een dag, kilo kip en 6 eieren. Maar sindsdien heb ik geen sperzieboon meer aangeraakt. Dus we moeten nu een beetje meer variatie hebben. Visoliecapsueles heb ik al in huis, dat spul wat als preworkout dient, therazine of whatever, moet ik nog even halen. Dextro en creatine heb ik nog in huis van vorig jaar, even kijken of het nog goed is. Ga komende weken bouwen aan het schema. 26 maart gaan we los! Dan ga ik 3 weken UD2.0 doen. dan week off want ga dan ook 3 dagen naar venetie en dan weer 3 weken on.

Comment

• EDIT: eiwitten gaan nog ietsjes omlaag. Moet uitgaan van vetvrije massa heb ik begrepen. Dit was dus een foutje. Ga dan uit van 14% vet op 90kg. en dat in Lbs x 1,5.

Waar kan ik de tyrosine halen????

Comment

• Tyrosine kun je gewoon bestellen bij bodyenfitshop.nl, heb zelf ook een potje thuis staan en is prima spul http://www.bodyenfitshop.nl/energie-...ods/l-tyrosine
          Ik heb trouwens de poeder vorm (goedkoper), lost niet op maar dit is niet echt een probleem aangezien het wel naar de bodem zakt.
          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Okee man, thanks

Comment

• Ben beetje erg verkouden. Desondanks toch gaan trainen en het ging lekker. Squatten ging echt easy!

SQ
              8x40
              6x60
              5x70
              3x5x87,5
              1x100 --> Heb nog nooit meer als 100 gedaan dus wilde het een keer proberen. Er zit zeker meer in, ik hield hem onder te lang stil nog en het voelde niet aan als een max. Maargoed het was gewoon even fun om een keer voor de eerste keer in mn leven 100 te squatten. Hihi. Het is dus wel een pr hehe. Volgende week 90 en dat wordt dan een VPR.

SLDL
              8x70
              3x8x102,5 --> Laatste set was wel heavy moet ik zeggen! Maar mag nog zakken tot maximaal 3x6 in herhalingen, dus nog steeds gewicht blijven verhogen.

Leg Press
              3x8x225

Leg Curls
              3x10x77,5

Standing calf raises
              3x10x108,5

Seated calf raises
              3x8x121,0

Abs.

Lekkere training ondanks de verkoudheid, ik kan sowieso nog wel doorverhogen met de squat tot 3x5x92,5 en mss wel 95 voordat ik UD2.0 ga doen.

Comment

• Lower body dag!

Squat
                8x40
                6x60
                5x70
                3x5x90!! Boem, VPR!

SLDL
                8x70
                105x8
                105x7
                105x6 --> Het was echt mn verkoudheid die parte speelde. Ik voelde me niet 100 meer na die squat

Leg Press
                3x8x230 --> Hierna dacht ik dat ik ff knockie ging. Viel gelukkig mee, wel was ik de hele training licht in mn hoofd.

Leg curls
                3x10x82,5

Standing calf raies
                3x10x112,5

Seated calf raises
                3x10x131

ABS

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                  Lower body dag!

Squat
                  8x40
                  6x60
                  5x70
                  3x5x90!! Boem, VPR!

SLDL
                  8x70
                  105x8
                  105x7
                  105x6 --> Het was echt mn verkoudheid die parte speelde. Ik voelde me niet 100 meer na die squat

Leg Press
                  3x8x230 --> Hierna dacht ik dat ik ff knockie ging. Viel gelukkig mee, wel was ik de hele training licht in mn hoofd.

Leg curls
                  3x10x82,5

Standing calf raies
                  3x10x112,5

Seated calf raises
                  3x10x131

ABS
                  gaat de goede kant op met squatten
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Ja zeker! Post zo even een filmpje Maar er zit nog wel wat marge in voor in met UD2.0 begin en zelfs dan hoop ik richting de 3x5x100 te kunnen.

Comment

• 5x90 squat! PR - YouTube

Comment

• Net UB getraind. Nog steeds verkouden dus echt NIET fit.
                        BP
                        8x40
                        6x60
                        5x70
                        3x8x87,5 --> eerste 2 sets zelf, laatste rep van de derde set met klein tikje hulp. Het is iig een VPR!

Incline BP
                        6x67,5
                        6x67,5
                        60x8 --> 7+8ste rep met hulp. Was hier al helemaal kapot!

Close grip BP
                        8x62,5
                        8x65 --> Laatste rep met hulp --> Ging weer goed

Tricep Pushdowns
                        15x43
                        15x43

Chins
                        3x5xBW + 12kg --> laatstre rep van laatste set was echt moeilijk!!!

BOR
                        65x12
                        65x12
                        65x8 --> Volgende keer gewoon 3x10 proberen en week erop weer omhoog.

Face Pulls
                        2x12x63,0

Hammer curls
                        2x10x18kg! Lekker

Daarna 20 minuten crosstrainer en done!

Comment

• Goede Squat, maar je bench is echt sterk als je ze vergelijkt!
                          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Mijn vpr op bench is 5x5x80kg maar 3x8x87.5kg lukt me niet, rep-out op 80 is 7 reps dacht ik, terwijl mijn cgbp en incline weer wat sterker zijn.

Mijn schouders en triceps zijn dan wel sterkere spiergroepen dan mijn borst, en is het bij jou miss het tegenovergestelde. Misschien verklaart dat het.

sterke bench iig!
                            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
                              Goede Squat, maar je bench is echt sterk als je ze vergelijkt!
                              Bedankt! Squat loopt eigenlijk nog relatief achter. Is altijd zo geweest. Het trekt pas recent een klein beetje bij Hoop voor ik UD2.0 inga de 3x5x95 te doen

Comment

• Originally posted by wzoet View Post
                                Mijn vpr op bench is 5x5x80kg maar 3x8x87.5kg lukt me niet, rep-out op 80 is 7 reps dacht ik, terwijl mijn cgbp en incline weer wat sterker zijn.

Mijn schouders en triceps zijn dan wel sterkere spiergroepen dan mijn borst, en is het bij jou miss het tegenovergestelde. Misschien verklaart dat het.

sterke bench iig!

Ja mijn close grip en incline zijn niet super sterk-.- In je log lees ik idd dat die van jou weer relatief sterker is.

Ik hoop binnen 2,5 weken de 3x5x90 bench er wel uit te duwen. Zou weer een alltime VPR zijn. En dan zorgen dat met UD2.0 ik dit kan behouden!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X