Originally posted by dynobet
View Post
Dynobets reditio 2012
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by inferno_0666 View PostSterke training. Maar in deze fase zal het zal toch wel meevallen met de spierpijn?
Deze week heb ik een uurtje een nap genomen na de training want ik was echt helemaal weg. Zat savonds in de trein en ik voelde de spierpijn al opkomen in bovenrug, borst en benen. Daar nog uurtje geslapen.
Die nacht erg diep en lang geslapen. De dag erna een aangename spierpijn. Vandaag in de ochtend nog even spierpijn, maar die is nu weggetrokken.
Vorige week had ik drie dagen spierpijn, maar nu was het maar anderhalve dag en minder heftig.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
vandaag was mijn derde power workout. de carbload is weer soepel verlopen. Heb de carbload afgesloten door de laatste twee maaltijden een zelfgemaakte linzensoep te nemen. heerlijk.
het lijkt erop dat ik ondanks het bulken toch wat vet aan het verliezen ben. mijn taille omtrek was al weken lang 88 centimeter, en de laatste aantal dagen zit ik steeds tussen de 86.5 en de 87. het lijkt er dus op dat ik in de laatste 3 weken ongeveer 1% vet verloren heb. verder maak ik gewoon nette gains qua gewicht en spiermassa. ook de kracht gaat gestaag vooruit.
------------------------
de training:
bankdrukken:
5x60
5x70
3x80
5x87.5 (+2.5 kilo)
5x87.5 (+2.5 kilo)
5x87.5 (+2.5 kilo)
(waren zeer zwaar. ben benieuwd of ik volgende week al de 5x90 haal).
dumbell row/seated row:
6x93 (+1 rep)
6x93 (+1 rep)
5x93
(Ik denk dat ik deze volgende week kan verhogen).
Incline bench press:
5x60
6x75 (+1 rep)
5x77.5 (+2.5 kilo)
5x75 (zelfde als vorige week)
Weighted chin ups:
bodyweight (95) + 8 kilo x 6reps (+1 rep)
bodyweight (95) + 10 kilo x 5 reps (+2 kilo)
bodyweight (95) + 8 kilo x 5 reps (zelfde als vorige week)
(volgende week haal ik zeker 3x5xbw+10. misschien zelfs 1x5xbw+12).
fullsquat:
5x60
5x80
5x100
5x112.5 (+2.5 kilo)
5x112.5 (+2.5 kilo)
5x112.5 (+2.5 kilo)
(gingen vrij soepel. volgende week 3x5x115).
seated calve raise (hefboom):
6x125 (+1 rep)
6x125 (+1 rep)
6x125 (+1 rep)
shoulder press:
5x92 (full stack) (+7 kilo)
(precies volgens planning).
deadlift:
5x70
5x100
4x130 (+1 rep)
SLDL:
7x110 (+1 rep)
5x115 (+5 kilo)
close grip bench press:
6x75 (+1 rep)
5x77.5 (+2.5 kilo)
5x75 (zelfde als vorige week)
biceps curls:
machine: 6x50 (+1 rep)
machine: 6x50 (+1 rep)
machine: 5x50 (+1 rep)
-------------------------------------
Op elke oefening weer progressie geboekt. Ik had weer zoon heerlijk feelgood gevoel, en het energie gehalte ging door het dak tijdens de training.
Hopelijk gaat de vierde week net zo lekker als alle andere weken. daarna heb ik een aantal dagen met mijn vriendin gepland (hotel, wellness, uit eten etc). dus die week neem ik even een break van ud2 massa versie, en die week doe ik 1x een LB training en 1x een UB training (rest van de week complete rust).
de week daarna ga ik weer lekker verder met de ud2 massa variant.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Big O View Postmooie full squats hoor 112.5 is niet misselijk
Maargoed ik ga erg lekker op dit moment, dus ik ga lekker verder op deze manier. Gaat goedkomen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Swekie View PostIk zit eens naar je power workouts te kijken, deze duren 2-3 uur meestal toch ? Neem je dan dextrose of iets anders in je water tijdens zo'n lange training ?
tevens doe ik op alle oefeningen maar 5 reps. de eerste 4 seconden gebruik je de ATP in spieren. Vervolgens begin je van 4-20 seconden ATP + Creatine fosfaat in spieren.
van 20-40 seconden gebruik je: ATP, Creatine Fosfaat en glycogeen in spieren/lever + suiker in bloed.
sets van 5 duren meestal een 25-30 seconden. je maakt dus niet zo bijster veel gebruik van het glycogeen energie systeem in de spieren met deze vorm van trainen.
----------------------------------
Ik heb gemerkt dat het wel helpt om iets te nemen om bloedsuiker en leverglycogeen beetje aan te vullen tijdens de training. Hiervoor is vruchtensap uitermate geschikt door de combinatie van glucose/fructose. Ik gebruik hiervoor 400ml vruchtensap gemengd met 600 ml water. ik neem slokjes tussen de sets door. (vroeger nam ik enkel water tijdens de power workout en dat ging ook gewoon soepel).More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Beetje bij beetje is mijn vet% verder omlaag aan het zakken. Mijzelf valt zoiets altijd snel op. Maar ook mijn vriendin en zelfs een trainer/bodybuilder bij ons op de sportschool is dit opgevallen . qua massa ben ik ook net iets voller en massiever.
vandaag weer een power workout. deze duurde naar mijn mening iets te lang (3 uur), maarja het was druk.
----------------------
de training:
bankdrukken:
5x60
5x70
3x80
5x90 (+2.5 kilo)
5x87.5
5x87.5
(De 5x90 ging erg erg lastig. laatste rep echt super langzaam. de sets erop dus verlaagd naar 5x87.5. die gingen wel vrij soepel).
seated row:
6x93
6x93
6x93 (+1 rep)
Incline bench press:
5x60
6x75
5x77.5
5x75
Weighted chin ups:
bodyweight (95) + 12 kilo x 5 reps (+2 kilo)
bodyweight (95) + 12 kilo x 5 reps (+2 kilo)
bodyweight (95) + 10 kilo x 5 reps (+2 kilo)
(Chins waren zeer strict uitgevoerd).
fullsquat:
5x60
5x80
5x100
5x115 (+2.5 kilo)
5x115 (+2.5 kilo)
4x115 (+2.5 kilo, -1 rep)
(gingen erg zwaar. laatste set verloor ik de focus/spanning).
seated calve raise (hefboom):
5x130 (+5 kilo)
5x130 (+5 kilo)
5x130 (+5 kilo)
shoulder press:
6x92 (full stack) (+1 rep)
6x92 (full stack) (+1 rep)
6x92 (full stack) (+1 rep).
SLDL:
7x115 (+5 kilo)
5x120 (+5 kilo)
close grip bench press:
6x77.5 (+2.5 kilo)
5x77.5 (+2.5 kilo)
5x77.5 (+2.5 kilo)
biceps curls:
machine: 6x50
machine: 6x50
machine: 5x50
-----------------------------
de vooruitgang van deze week vergeleken met de vorige weken is iets aan de magere kant, maar al met al toch wel aardig.
had nog een filmpje gemaakt op me iphone, maar moet even uitzoeken hoe ik dit eventueel kan posten. ben van plan om de komende tijd wel wat filmpjes bij me trainingen te gaan posten,
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostHe Dyno,gaat lekker man!Ik ben een tijdje niet actief geweest maar ga je weer volgen!More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostBeetje bij beetje is mijn vet% verder omlaag aan het zakken. Mijzelf valt zoiets altijd snel op. Maar ook mijn vriendin en zelfs een trainer/bodybuilder bij ons op de sportschool is dit opgevallen . qua massa ben ik ook net iets voller en massiever.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Swekie View PostWeer een knallende training, en training filmpjes zijn altijd leuk om te zien !
Heb ik alleen een vraag, waarom pak je je chins 3x5 ?
Om Chins zwaar genoeg te maken voor de 5 reps, doe ik de weighted. Hiervoor pak ik een dumbell van 12 kilo tussen me benen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment