Gisteravond ben ik teruggekomen uit Gambia. Op vakantie heb ik in de twee weken dat ik weg was een 5-6x getraind. Voeding was simpelweg 3x per dag heel veel eten. grotendeels gezond. soms nam ik als maaltijd een hele kip + rijst en groenten, maar ook soms friet met mayo + zeetong en een glas verse jus ofzo.
Het hotel waar ik verbleef had een "gym", maar erg veel stelde het niet voor. er stond een powerrack met barbell + 90kg aan gewichten. En verder enkele half kapotte cardio toestellen.
Mijn trainingen deed ik vroeg in de ochtend voor iedereen wakker werd en we met zijn allen gingen ontbijten, zodat ik niets van de dag mis (en het is nog redelijk koel).
Mijn beentraining bestond uit:
opwarmen front squat
3x6x90
pistol squats:
20-15-15 R+L
(deze zijn echt chill)
SLDL
3x10x90
mijn Upperbodytraining bestond uit wat bankdrukken, optrekken, dips, barbell curls etc.
-----------------------------------
Net mijn eerste training gedaan sinds mijn terugkomst. Het was een upperbody training. Qua gewichten en reps deed ik exact hetzelfde als de laatste training voor mijn vakantie.
Ben dus zeker niet ontevreden hiermee.
morgen LB training. daar zal ik vast wel wat minder goed presteren.
Het hotel waar ik verbleef had een "gym", maar erg veel stelde het niet voor. er stond een powerrack met barbell + 90kg aan gewichten. En verder enkele half kapotte cardio toestellen.
Mijn trainingen deed ik vroeg in de ochtend voor iedereen wakker werd en we met zijn allen gingen ontbijten, zodat ik niets van de dag mis (en het is nog redelijk koel).
Mijn beentraining bestond uit:
opwarmen front squat
3x6x90
pistol squats:
20-15-15 R+L
(deze zijn echt chill)
SLDL
3x10x90
mijn Upperbodytraining bestond uit wat bankdrukken, optrekken, dips, barbell curls etc.
-----------------------------------
Net mijn eerste training gedaan sinds mijn terugkomst. Het was een upperbody training. Qua gewichten en reps deed ik exact hetzelfde als de laatste training voor mijn vakantie.
bankdrukken:
5x40
5x60
3x70
3x80
7x90
6x92.5 (+2.5, VPR)
6x92.5 (+2.5, VPR)
Chin ups:
10x (+1 rep) VPR
9x
8x
5x40
5x60
3x70
3x80
7x90
6x92.5 (+2.5, VPR)
6x92.5 (+2.5, VPR)
Chin ups:
10x (+1 rep) VPR
9x
8x
morgen LB training. daar zal ik vast wel wat minder goed presteren.
Comment