Dynobets reditio 2012

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha dyno. En niemand die dacht dat je de pijp uit was?

Comment

• De depletion training van vandaag ging wat eenvoudiger. Ik kon de pijn vandaag beter onderdrukken, en de training was dan ook een stukje heftiger als gisteren.
      De training was zeker een 8/10.
      --------------

gewicht dag 1: 96.2
      gewicht vanmorgen: 95.4 (-800g).
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• gewicht dag 1: 96.2
        gewicht dag 2: 95.4 (-800g).
        gewicht dag 3: 94.4 (-1000g)
        gewicht dag 4: 94.4 (-0g)
        --------------------------------------

ik log deze keer niet alleen de power workouts, maar tevens ook de tension workouts. Dit is de workout die ik doe na drie en een halve dag op low carbs, voor het carb loaden.

De sets zijn niet tot faillure. Ik houd me 1 rep in op alle oefeningen. Dus wel zwaar, maar niet maximaal. 9/10 qua intensiteit.

Ik heb ergens nog wat gewichten gevonden van mijn tension workout die ik begin maar heb gedaan (6 weken geleden).

Tension workout:

Bankdrukken:
        10x75
        10x75

Chin ups:
        8x BW

Lateral pulldown:
        9x73

Incline dumbell drukken:
        10x30
        7x30

BB row
        10x60
        9x60

lateral raise:
        11x77
        10x77

calf raise:
        15xFS
        13xFS
        10xFS

leg press:
        12xFS
        11xFS
        10xFS

Leg curl:
        12x64
        9x64
        12x54

close grip benchpress:
        9x65
        8x65

Biceps machine curl:
        10x41
        8x41
        De training van vandaag (ongeveer 6 weken later):

Tension workout:

Bankdrukken:
        10x80 (+5 kilo)
        10x75 (+5 kilo)

Chin ups:
        9x BW (+1 rep)

Lateral pulldown:
        11x73 (+2 reps)

Incline dumbell drukken:
        11x30 (+1 rep)
        7x30 (+2 reps)

BB row
        11x60 (+1 reps)
        10x60 (+1 reps)

lateral raise:
        11x77
        10x77

calf raise:
        13xFS (-2 reps)
        12xFS (-1 reps)
        11xFS (+1 reps)
        (Denk dat dit te maken heeft met het feit dat ik kuiten al langere tijd niet meer met gestrekte benen heb getraind. het kan ook met mijn kuitblessure.

leg press:
        12xFS
        11xFS
        10xFS

Leg curl:
        12x68 (+4 kilo)
        10x64 (+1 reps)
        12x59 (+4 kilo)

close grip benchpress:
        9x70 (+5 kilo)
        8x70 (+5 kilo)

Biceps machine curl:
        10x41
        9x41 (+1 rep)
        --------------------------

Uiteraard kan ik op tension trainingen (waar ik depleted ben) lang niet 100% geven, omdat ik weinig energie heb en niet tot faillure mag gaan (ivm de hersteltijd tot de power workout), maar ik zie wel vooruitgang als ik deze training vergelijk met die van 6 weken geleden. Geen gruwelijke vooruitgang, maar wel gewoon wat gewicht en reps extra.

Ik ben pas echt benieuwd naar wat de volgende power workout gaat brengen. Ik hoop dan toch wel wat VPR,s te kunnen breken. maar daarover zondagmiddag meer.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• vandaag een power workout gedaan, en ik ben compleet vernield.
          (gewichten en reps + of - is een vergelijking met mijn laatste power workout. daarna heb ik nog 6 weken ub/lb gedaan).

bankdrukken:
          8x60
          3x70
          3x85
          4x95 (+2.5)
          4x95 (+2.5)
          extra set: 4x95

De 5x95 wou echt net niet lukken. het scheelde bij wijze van spreken een haartje en dan had ik hem ver genoeg dat ik hem kon doordrukken. tweede set gewoon 4 gedaan, en die gingen uiteraard erg makkelijk. vandaar wat extra sets.

seated row:
          7x93
          5x100
          5x100

Incline dumbell press:
          7x34 (per hand)(+2 kilo)
          6x34 (per hand)(+2 kilo)
          6x34 (per hand)(+2 kilo)

Weighted chin ups:
          bodyweight (95) + 16 kilo x 5 reps
          bodyweight (95) + 16 kilo x 5 reps
          bodyweight (95) + 16 kilo x 5 reps (+2 kilo)
          (eerste set was soepel, 2 en 3 waren zwaar).

fullsquat:
          5x70
          5x90
          3x120
          5x130 (+1 rep)
          5x130 (+1 rep)
          5x125
          (2de set was echt te zwaar, en heb alles moeten geven. dus set 3 wat lichter). ik merk dat ik iets achteruit ben gegaan met squatten. dit kan liggen aan het feit dat ik de squat pas als 5de oefening deed (terwijl ik op LB dagen hem als eerste deed). Ik merkte iig dat die 5x130 zwaarder was als normaal.

RDL:
          8x70
          5x110
          6x130
          5x135 (+5 kilo)
          5x130 kilo
          (volgende week ga ik seated row vervangen voor een BB row, omdat ik deze 3x beter voel. Dit gaat bij mij meestal ten koste van mijn RDL (of andersom).

seated calve raise (hefboom):
          6x135
          6x135
          6x135
          (gingen gewoon goed).

shoulder press:
          6x95 (+1 rep)
          5x95
          5x95

close grip bench press:
          5x85
          5x85
          5x85
          (Kan me nog herrineren dat deze super zwaar waren, maar vandaag gingen deze soepeler).

biceps curls:
          machine: 5x54
          ------------------------------
          Ben nu echt op. de rest van de dag nog wat rusten, eten en op tijd naar bed.

Had gehoopt dat ik wat meer progressie had geboekt. Ondanks dat is er wel degelijk vooruitgang, en dat is beter als stilstaan of achteruitgaan, Nu ervoor zorgen dat ik Dit (gewichten/reps) de komende weken vast kan houden.

Comment

• Gaat lekker Dyno. Degelijke gewichten dus je kan zeker tevreden zijn!!! Vind het altijd super interessant om je logjes bij te houden! Vooral deze UD2.0 log aangezien ik ergens in september ook mar weer eens een UD2.0 sessie erin ga knalllen! Keep it up!
            Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• het is natuurlijk altijd fijner dat je voorruitgang kan blijven boeken, maar soms zul je toch even een drempel krijgen, maar dat maakt de overwinning weer des te groter.

Iig heb je een goede voorruitgang geboekt de laatste weken!!!!

Succes met het bereiken van je aankomende voorruitgang!
              I'm in transformation mode!!!!

Comment

• Gaat zeker goed Dyno. Ik vind de UD2.0 ook altijd zeer interessant om te volgen. Ik ben er alleen nog lang niet aan toe om het zelf te doen, daarom kijk ik een beetje naar jullie ervaringen, hopelijk kan ik er wat van opsteken!

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                  Gaat lekker Dyno. Degelijke gewichten dus je kan zeker tevreden zijn!!! Vind het altijd super interessant om je logjes bij te houden! Vooral deze UD2.0 log aangezien ik ergens in september ook mar weer eens een UD2.0 sessie erin ga knalllen! Keep it up!
                  Originally posted by Ramon1983 View Post
                  het is natuurlijk altijd fijner dat je voorruitgang kan blijven boeken, maar soms zul je toch even een drempel krijgen, maar dat maakt de overwinning weer des te groter.

Iig heb je een goede voorruitgang geboekt de laatste weken!!!!

Succes met het bereiken van je aankomende voorruitgang!
                  Originally posted by Fossah View Post
                  Gaat zeker goed Dyno. Ik vind de UD2.0 ook altijd zeer interessant om te volgen. Ik ben er alleen nog lang niet aan toe om het zelf te doen, daarom kijk ik een beetje naar jullie ervaringen, hopelijk kan ik er wat van opsteken!
                  thnx voor de support.
                  --------------------

Na de power workout heb ik snachts erg goed geslapen. Toen ik wakkeer werd echt enorm last van spierpijn. gisteren had ik (zoals verwacht) last van een fullbody spierpijn.

Nu hoefde ik maandag ook niet veel te doen. wat dingen in huis en nog 5 uur in de tattoo shop (mijn vriendin ging haar tattoo voor de helft laten zetten). Maandag dus lekker gechilled, goed gegeten, en op tijd naar bed gegaan.
                  -----------------------

Vanochtend was de spierpijn nog steeds best wel aanwezig, maar ik moest alsnog gaan depleten. Ik ben net terug en het ging gewoon PERFECT. Ik hield me perfect aan de 60 seconden rust tussen de sets, snelheid van uitvoering was precies goed (langzaam), en ik deed meer reps en gewichten op alle oefeningen. Ik heb echt alles gegeven om zo goed mogelijk te depleten. workout = 10/10. Ben nu wel compleet naar de klote.

Moet me nu even snel opfrissen, eten, en dan heb ik om 16:00 een sollicitatie gesprek (voor afstudeer plaats). Mijn dag is iig al goed begonnen, en aangezien ik goed voorbereid ben op het gesprek, zal dat ook waarshijnlijk goed gaan.

Comment

• Suc6 met je sollicitatie!

Comment

• Gratz met je ubertraining en uiteraard succes met je solli, we horen ervan lijkt me? ;-)

Comment

• Succes met je sollicitatie! En is het ook een beetje een ruige vriendin dat ze een tattoo van 10 uur laat zetten?
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Veel succes met het solliciteren, Dyno!
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Pallas View Post
                            Suc6 met je sollicitatie!
                            Originally posted by Fossah View Post
                            Gratz met je ubertraining en uiteraard succes met je solli, we horen ervan lijkt me? ;-)
                            Originally posted by GeneralIx View Post
                            Succes met je sollicitatie! En is het ook een beetje een ruige vriendin dat ze een tattoo van 10 uur laat zetten?
                            Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Veel succes met het solliciteren, Dyno!
                            Bedankt. Het solliciteren ging goed. heel aangenaam gesprek dat soepel verliep. volgende week hoor ik meer.

@general: Mijn vriendin is op het eerste gezicht niet een heel ruig type qua uitzien. Maar ze is het wel (een beetje). Een tattoo past goed bij haar. De tattoo duurt overigens geen 10 maar 8 uur
                            Last edited by dynobet; 22-05-2012, 18:29.

Comment

• Hehehe, mooi werk en mooi werk. Hopen dat je baan in de pocket is!
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                                vandaag een power workout gedaan, en ik ben compleet vernield.
                                (gewichten en reps + of - is een vergelijking met mijn laatste power workout. daarna heb ik nog 6 weken ub/lb gedaan).

bankdrukken:
                                8x60
                                3x70
                                3x85
                                4x95 (+2.5)
                                4x95 (+2.5)

shoulder press:
                                6x95 (+1 rep)
                                5x95
                                5x95
                                wat heb jij een monster van een shoulder press.
                                deze ligt gem. toch 20Kg onder de bench press?
                                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X