Haha dyno. En niemand die dacht dat je de pijp uit was?
Dynobets reditio 2012
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
De depletion training van vandaag ging wat eenvoudiger. Ik kon de pijn vandaag beter onderdrukken, en de training was dan ook een stukje heftiger als gisteren.
De training was zeker een 8/10.
--------------
gewicht dag 1: 96.2
gewicht vanmorgen: 95.4 (-800g).More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
gewicht dag 1: 96.2
gewicht dag 2: 95.4 (-800g).
gewicht dag 3: 94.4 (-1000g)
gewicht dag 4: 94.4 (-0g)
--------------------------------------
ik log deze keer niet alleen de power workouts, maar tevens ook de tension workouts. Dit is de workout die ik doe na drie en een halve dag op low carbs, voor het carb loaden.
De sets zijn niet tot faillure. Ik houd me 1 rep in op alle oefeningen. Dus wel zwaar, maar niet maximaal. 9/10 qua intensiteit.
Ik heb ergens nog wat gewichten gevonden van mijn tension workout die ik begin maar heb gedaan (6 weken geleden).
Tension workout:
Bankdrukken:
10x75
10x75
Chin ups:
8x BW
Lateral pulldown:
9x73
Incline dumbell drukken:
10x30
7x30
BB row
10x60
9x60
lateral raise:
11x77
10x77
calf raise:
15xFS
13xFS
10xFS
leg press:
12xFS
11xFS
10xFS
Leg curl:
12x64
9x64
12x54
close grip benchpress:
9x65
8x65
Biceps machine curl:
10x41
8x41
Tension workout:
Bankdrukken:
10x80 (+5 kilo)
10x75 (+5 kilo)
Chin ups:
9x BW (+1 rep)
Lateral pulldown:
11x73 (+2 reps)
Incline dumbell drukken:
11x30 (+1 rep)
7x30 (+2 reps)
BB row
11x60 (+1 reps)
10x60 (+1 reps)
lateral raise:
11x77
10x77
calf raise:
13xFS (-2 reps)
12xFS (-1 reps)
11xFS (+1 reps)
(Denk dat dit te maken heeft met het feit dat ik kuiten al langere tijd niet meer met gestrekte benen heb getraind. het kan ook met mijn kuitblessure.
leg press:
12xFS
11xFS
10xFS
Leg curl:
12x68 (+4 kilo)
10x64 (+1 reps)
12x59 (+4 kilo)
close grip benchpress:
9x70 (+5 kilo)
8x70 (+5 kilo)
Biceps machine curl:
10x41
9x41 (+1 rep)
--------------------------
Uiteraard kan ik op tension trainingen (waar ik depleted ben) lang niet 100% geven, omdat ik weinig energie heb en niet tot faillure mag gaan (ivm de hersteltijd tot de power workout), maar ik zie wel vooruitgang als ik deze training vergelijk met die van 6 weken geleden. Geen gruwelijke vooruitgang, maar wel gewoon wat gewicht en reps extra.
Ik ben pas echt benieuwd naar wat de volgende power workout gaat brengen. Ik hoop dan toch wel wat VPR,s te kunnen breken. maar daarover zondagmiddag meer.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
vandaag een power workout gedaan, en ik ben compleet vernield.
(gewichten en reps + of - is een vergelijking met mijn laatste power workout. daarna heb ik nog 6 weken ub/lb gedaan).
bankdrukken:
8x60
3x70
3x85
4x95 (+2.5)
4x95 (+2.5)
extra set: 4x95
De 5x95 wou echt net niet lukken. het scheelde bij wijze van spreken een haartje en dan had ik hem ver genoeg dat ik hem kon doordrukken. tweede set gewoon 4 gedaan, en die gingen uiteraard erg makkelijk. vandaar wat extra sets.
seated row:
7x93
5x100
5x100
Incline dumbell press:
7x34 (per hand)(+2 kilo)
6x34 (per hand)(+2 kilo)
6x34 (per hand)(+2 kilo)
Weighted chin ups:
bodyweight (95) + 16 kilo x 5 reps
bodyweight (95) + 16 kilo x 5 reps
bodyweight (95) + 16 kilo x 5 reps (+2 kilo)
(eerste set was soepel, 2 en 3 waren zwaar).
fullsquat:
5x70
5x90
3x120
5x130 (+1 rep)
5x130 (+1 rep)
5x125
(2de set was echt te zwaar, en heb alles moeten geven. dus set 3 wat lichter). ik merk dat ik iets achteruit ben gegaan met squatten. dit kan liggen aan het feit dat ik de squat pas als 5de oefening deed (terwijl ik op LB dagen hem als eerste deed). Ik merkte iig dat die 5x130 zwaarder was als normaal.
RDL:
8x70
5x110
6x130
5x135 (+5 kilo)
5x130 kilo
(volgende week ga ik seated row vervangen voor een BB row, omdat ik deze 3x beter voel. Dit gaat bij mij meestal ten koste van mijn RDL (of andersom).
seated calve raise (hefboom):
6x135
6x135
6x135
(gingen gewoon goed).
shoulder press:
6x95 (+1 rep)
5x95
5x95
close grip bench press:
5x85
5x85
5x85
(Kan me nog herrineren dat deze super zwaar waren, maar vandaag gingen deze soepeler).
biceps curls:
machine: 5x54
------------------------------
Ben nu echt op. de rest van de dag nog wat rusten, eten en op tijd naar bed.
Had gehoopt dat ik wat meer progressie had geboekt. Ondanks dat is er wel degelijk vooruitgang, en dat is beter als stilstaan of achteruitgaan, Nu ervoor zorgen dat ik Dit (gewichten/reps) de komende weken vast kan houden.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Gaat lekker Dyno. Degelijke gewichten dus je kan zeker tevreden zijn!!! Vind het altijd super interessant om je logjes bij te houden! Vooral deze UD2.0 log aangezien ik ergens in september ook mar weer eens een UD2.0 sessie erin ga knalllen! Keep it up!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
het is natuurlijk altijd fijner dat je voorruitgang kan blijven boeken, maar soms zul je toch even een drempel krijgen, maar dat maakt de overwinning weer des te groter.
Iig heb je een goede voorruitgang geboekt de laatste weken!!!!
Succes met het bereiken van je aankomende voorruitgang!I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostGaat lekker Dyno. Degelijke gewichten dus je kan zeker tevreden zijn!!! Vind het altijd super interessant om je logjes bij te houden! Vooral deze UD2.0 log aangezien ik ergens in september ook mar weer eens een UD2.0 sessie erin ga knalllen! Keep it up!Originally posted by Ramon1983 View Posthet is natuurlijk altijd fijner dat je voorruitgang kan blijven boeken, maar soms zul je toch even een drempel krijgen, maar dat maakt de overwinning weer des te groter.
Iig heb je een goede voorruitgang geboekt de laatste weken!!!!
Succes met het bereiken van je aankomende voorruitgang!Originally posted by Fossah View PostGaat zeker goed Dyno. Ik vind de UD2.0 ook altijd zeer interessant om te volgen. Ik ben er alleen nog lang niet aan toe om het zelf te doen, daarom kijk ik een beetje naar jullie ervaringen, hopelijk kan ik er wat van opsteken!
--------------------
Na de power workout heb ik snachts erg goed geslapen. Toen ik wakkeer werd echt enorm last van spierpijn. gisteren had ik (zoals verwacht) last van een fullbody spierpijn.
Nu hoefde ik maandag ook niet veel te doen. wat dingen in huis en nog 5 uur in de tattoo shop (mijn vriendin ging haar tattoo voor de helft laten zetten). Maandag dus lekker gechilled, goed gegeten, en op tijd naar bed gegaan.
-----------------------
Vanochtend was de spierpijn nog steeds best wel aanwezig, maar ik moest alsnog gaan depleten. Ik ben net terug en het ging gewoon PERFECT. Ik hield me perfect aan de 60 seconden rust tussen de sets, snelheid van uitvoering was precies goed (langzaam), en ik deed meer reps en gewichten op alle oefeningen. Ik heb echt alles gegeven om zo goed mogelijk te depleten. workout = 10/10. Ben nu wel compleet naar de klote.
Moet me nu even snel opfrissen, eten, en dan heb ik om 16:00 een sollicitatie gesprek (voor afstudeer plaats). Mijn dag is iig al goed begonnen, en aangezien ik goed voorbereid ben op het gesprek, zal dat ook waarshijnlijk goed gaan.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Succes met je sollicitatie! En is het ook een beetje een ruige vriendin dat ze een tattoo van 10 uur laat zetten?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Pallas View PostSuc6 met je sollicitatie!Originally posted by Fossah View PostGratz met je ubertraining en uiteraard succes met je solli, we horen ervan lijkt me? ;-)Originally posted by GeneralIx View PostSucces met je sollicitatie! En is het ook een beetje een ruige vriendin dat ze een tattoo van 10 uur laat zetten?Originally posted by inferno_0666 View PostVeel succes met het solliciteren, Dyno!
@general: Mijn vriendin is op het eerste gezicht niet een heel ruig type qua uitzien. Maar ze is het wel (een beetje). Een tattoo past goed bij haar. De tattoo duurt overigens geen 10 maar 8 uurLast edited by dynobet; 22-05-2012, 18:29.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Hehehe, mooi werk en mooi werk. Hopen dat je baan in de pocket is!"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postvandaag een power workout gedaan, en ik ben compleet vernield.
(gewichten en reps + of - is een vergelijking met mijn laatste power workout. daarna heb ik nog 6 weken ub/lb gedaan).
bankdrukken:
8x60
3x70
3x85
4x95 (+2.5)
4x95 (+2.5)
shoulder press:
6x95 (+1 rep)
5x95
5x95
deze ligt gem. toch 20Kg onder de bench press?focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment