I came, I saw, I qonquer [LOG]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

eerste injectie is gezet... pfff...

ik eerst gedouched daarna de spuit klaar gemaakt toen met alcohol erover heen...
    en toen moest ik rpikken, ik had mezelf voorgenomen om niet te lang met die naald in me handen te staan en te gaan treuzelen, hub erin en langzaam erin geschoven, toen hulp gehad met het optrekken (aspireren) kwamen 2 grote luchtbellen in de spuit dus kon ik spuiten, toen de vloeistof erin kwam werd ik zo misselijk als een hond en zweten dat ik deed, en was zo draaierig als ik weet niet wat...toen maar effe de andere kant uit gekeken (dit waren symptonen van het flauwvallen) toen de vloeistof erin zat de naald eruit gehaald weer effe ontsmet en ben toen effe gaan liggen.... daarna gedouched en weer ontsmet met alcohol en een pleiser overheen gedaan en voila...

pijn deed het niet alleen voel ik nu een soort beurs/drukken gevoel alsof iemand een knietje tegen mijn bil heeft gegeven... is dit niet zorgwekend? kwam overgens als ik de naald eruit haalde 1 puntje bloed uit de injectiespot alleen dit stopte al heel snel na het wegvegen..
    Make it happen, shock everyone!

Comment

conquered* sorry moest gewoon

Comment

Klasse kerel, je bent ontmaagd.
        Alles is goed gegaan.
        Ja, plek is voelbaar, vind je het gek, je hebt zojuist een naald in je donder gestoken.
        Het went en zal verdwijnen.

Comment

zojuist van trainen, na de 5 daagjes rust echt wel lekker getraind en ik wilde met KT binnen 2 uur klaar zijn en dat was gelukt, ik was met borst en schouders+ buik 1 uur en 45 minuten bezig... dus dat was chill volgende x nog hoger intensiteit nu snel me shaky's

Comment

Ben je trots nu?

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
              hub erin en langzaam erin geschoven,

...

pijn deed het niet alleen voel ik nu een soort beurs/drukken gevoel alsof iemand een knietje tegen mijn bil heeft gegeven...
              Heb jij dan nooit eerder een spuitje gehad?

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Klasse kerel, je bent ontmaagd.
              Nou, bij deze.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Ben je trots nu?
                Hoezo? Waarom zou ik?

Comment

Wanneer komen er nieuwe foto's?
                  "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Moet ze binnenkort schieten voor de be4 en after kuur pics

Comment

Ait, succes met alles
                      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Hoezo? Waarom zou ik?
                        Omdat je de drempel hebt overwonnen en het nu allemaal zelf kan?

Comment

Omdat je de drempel hebt overwonnen en het nu allemaal zelf kan?
                          nahh ben er niet trots op... iedereen kan het. dus geen rede om trots te zijn.. vraagt alleen een beetje kennis.

OT: we zijn nu 1 dag na de injectie verder en totaal geen pijn, ik ben dus blij
                          Last edited by gain is pain; 20-03-2012, 16:32.

Comment

nahh ben er niet trots op... iedereen kan het. dus geen rede om trots te zijn.. vraagt alleen een beetje kennis.
                            bij mij lopen er genoeg die geen idee hebben hoe ze moeten spuiten maar ze doen het toch omdat ze ooit in een film iemand roids in zijn reet hebben zien spuiten
                            dus het zelf ook zo doen
                            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Kut TNT!
                              Normaal bezorgen ze me pakketje aan de buuren als ik er niet ben, maar vandaag dus niet, moet ik weer een afspraak maken voor de levering voor 22.00uur...grr vandaag dus weer geen casseine, wordt dus een kipfiletje voor het slapen.
                              Zeker een invallende chauffeur, die te lui was het pakketje bij de buren te leveren grrrr..thievus zooi...

Comment

Kut TNT!
                                Normaal bezorgen ze me pakketje aan de buuren als ik er niet ben, maar vandaag dus niet, moet ik weer een afspraak maken voor de levering voor 22.00uur...grr vandaag dus weer geen casseine, wordt dus een kipfiletje voor het slapen.
                                Zeker een invallende chauffeur, die te lui was het pakketje bij de buren te leveren grrrr..thievus zooi...
                                volgende keer briefje op de deur plakken met: Bij de buren afleveren indien niemand thuis is A.U.B.
                                There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X