ahaah ziek! Alleen je borst is zwakke punt he:P had je al tijd geleden gezegt. Als die wat voller is komen ze mooi uit.
I came, I saw, I qonquer [LOG]
Collapse
X
-
Kut zooi, deze week weer maar 3 x kunnen trainen, laatste 2 weken 1 goeie junkdag gehad en 1 normale eet dag (vandaag) (2 turkse pizza's en veel brood met beleg) wat eigenlijk 2 maaltijden moesten zijn in die 2 weken
Moet zeggen dat motivatie nu na de 'rotzooi' wat ik heb gegeten weer 200% is.. En zeker nadat die foto was genomen.
Morgen benen en 50min cardio + abbs
Het klote is dat het eerder licht is waardoor ik automatisch om 08.00 uur recht op in bed sta... Dus me nacht rust is wat minder als normaal helaas vandaag proberen om de ouderwetse 10uur weer te slapen en minimaal 8 uur de komende maand weer proberen aan te houden (altijd gelukt behalve de zomers)
Nu effe een broodje eten met gekookte ei en slaMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Ps: achteraf wel 'spijt' dat ik de test e op 375mg heb gezet, denk dat 500mg EW wat meer voelbaar was, nu week 7 en merk nog niet vrij veel tegenover week 2-6 toen de var er not in zat...
Eerst maar de gains zoveel mogelijk vast te houden na de kuur, daarna kijken we weer verderMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Lekker bezig man! En gun jezelf wat tijd om te leren qua suppletie. Volgende keer weet je weer meer dan nu qua hoe je lichaam reageert. Vraagje, wat is jou uiteindelijke droomfysiek? Dus, wat zou je willen benaderen? Hoe ver wil je in deze sport gaan?Train hard or go hormone
Comment
-
Uhmm droomfysiek.. geen idee...Ik ben van het zo groot mogelijk worden afgeweken, ik zie sommige die zijn net een opgeblaze bolingbal, zijn fucking huge maar niet echt meer mooi te noemen...
Lange termijn streef: 115-120kg op 12-15%.
Atm: 106-108kg op 15-16%....
Dus nog wel effe doorbikkelen maar droomfysiek heb ik niet echt...Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostUhmm droomfysiek.. geen idee...Ik ben van het zo groot mogelijk worden afgeweken, ik zie sommige die zijn net een opgeblaze bolingbal, zijn fucking huge maar niet echt meer mooi te noemen...
Lange termijn streef: 115-120kg op 12-15%.
Atm: 106-108kg op 15-16%....
Dus nog wel effe doorbikkelen maar droomfysiek heb ik niet echt...Train hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-