Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mjah, daar heb je dan wel weer gelijk in.. Mr wordt je geacht inhoudelijk op een APV in te kunnen gaan? of gewoon de principes van de APV te weten? anders is t behooooorlijk opzoekerig k-werk .
Naja.. iig succes man, you can do it!
rug trainingen gaan de laatste 2x wel slecht...of slechter.... weet niet hoe het komt.. maar iig voor me gevoel niet lekker.. maar ach we mogen niet klagen 3kg in 2 weken isn't peanut at all
na kt 30min interval en 15min lit
sick... vandaag op de weegschaal gestaan, nu precies 2 weken van start gegaan.. en op 2800-2900 kcals gegeten, 5x in de week getraind en 3x in de week cardio en ondanks dat in die 2 weken maar liefst 3.1kg bijgekomen.. teller staat op 106.3kg
Je weet dat die 3kg kg vocht zijn? Tenminste, het lijkt me raar als jouw behoefte ineens op 2000kcal ligt.
Enfin, abbotje. Dit is behoorlijk interessant allemaal. Zet je geen HCG? Naar mijn weten kun je dat gewoon met een 20/25mm naaldje in je quad zetten zonder veel poespas, omdat het toch op waterbasis is? (Right snuff?)
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment