Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ga je alleen melden dat je spierpijn hebt en wat je gister hebt getraind en wat je morgen gaat trainen? Dan wil ik graag mijn abbo opzeggen voor dit log
Jij wilde vorig jaar je log zelf laten sluiiten, ik heb je pm nog dus vind het nogal ongepast wat ik hier lees..
En dat we je idiote topics soms sluiten, is uit bescherming tegen jezelf.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Jij wilde vorig jaar je log zelf laten sluiiten, ik heb je pm nog dus vind het nogal ongepast wat ik hier lees..
En dat we je idiote topics soms sluiten, is uit bescherming tegen jezelf.
is niet vreemd toch na alle trollen en sensatie zoekers die in mijn log zaten...?
ik heb niemand nodig die mij bescherm hoor...ben een grote jongen dus ik heb daar geen hulp bij nodig ..
zodra ik teveel info geef krijg ik toch weer gezeik en word mijn log gesloten...
Dus....
Hier suggereer je dat wij jouw log hebben gesloten, en dat je dus uit moet kijken wat je schrijft omdat we hem anders weer sluiten..
Beetje ongelukkig geformuleerd misschien, maar is niet echt tof als je op verzoek iemand zijn log sluit om dan dit soort posts te lezen erover.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Heb het even opgezocht, er is idd 1 gesloten omdat je toen een tijdje afwezig was dus je jezelf niet kon verdedigen terwijl het topic wel bleef lopen(en daarbij de opmerkingen).
Doen we niet weer, vanaf nu zal ik ook niemand meer bestraffen die jou publiekelijk aanvalt.
Misschien dat je nog wat credits kan krijgen van de andere mods, aan mij heb je niks meer sterker nog als er een karma functie op dit board zat zou ik mensen die jou trollen belonen met karma vanaf heden..
Je doet het zelf, ik ben er klaar mee.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
zodra ik teveel info geef krijg ik toch weer gezeik en word mijn log gesloten...
Dus....
Gezeik... Mensen zien, dat de manier waarop je dingen aanpakt 'anders' is en niet optimaal. Ze proberen je alleen te helpen en te zorgen, dat je veel meer uit je trainingen etc. kan halen. Tis een beetje ondankbaar om dat dan neer te zetten, als 'gezeik'.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment