Nibor's road to.....

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Knulletje View Post
    Hahaha, rare vent..
    Als je geen gelegenheid hebt nu, of geen diprack hebt om te dippen, wacht je toch even tot dat er wel is?
    Maar tussen 2 bankjes zie ik geen kans om te dippen hoor.. Lijkt me ook link als het omklapt of zo, dan loop je weer onnodig n blessure op.
    Wat je wel zou kunnen doen, is een hoek opzoeken (bvb t keukenblad thuis) waar je toch wat kunt dippen.. Moet je natuurlijk wel n hoekkeuken hebben.
    Het is niet ideaal om zo te dippen, maar je kunt zo vast wel de kracht opbouwen die je nodig zult hebben om te dippen later. Het kost namelijk in het begin nogal wat moeite..

Duidelijker zo?
    ik heb wel dipsteunen in mijn homegym..

Maar dan zal ik die apart erbij moeten doen voor of na de training op de sportschool..

Comment

• Als er 2 loopbanden naast elkaar staan kun je tussen de zijsteunen ookngoed dippen. En niets mis mer benchdips hoor, die bankjes blijven mer mijn 85kg ook staan, dus daar zou ikme niet druk over maken

Comment

• Ja tussen 2 loopbanden kan het ook.. Maar daar is niet elke sportschool van gediend. Omdat die steunen daar niet voor gemaakt zijn. Ik heb er ook wel eens 1 gesloopt zo.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
          Ja tussen 2 loopbanden kan het ook.. Maar daar is niet elke sportschool van gediend. Omdat die steunen daar niet voor gemaakt zijn. Ik heb er ook wel eens 1 gesloopt zo.
          Wat een zeikers zeg, waar zijn die steunen anders voor bedoeld, tssss.....Juist lekker als ze een beetje doorveren.
          Last edited by emilio75; 31-05-2012, 14:50.

Comment

• heerlijk getraind...pfff

ik heb eindelijk een foto gevonden van mij als 15 a 16 jarige...echte ecto!!!! hahaha

Attached Files

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
              heerlijk getraind...pfff

ik heb eindelijk een foto gevonden van mij als 15 a 16 jarige...echte ecto!!!! hahaha

is denk ik trouwens 14 a 15 jaar...

Comment

heerlijk getraind...pfff

Nevermind.

Comment

• Zoooo..

Net eindelijk eens goed mijn benen aangepakt... was ook hard nodig

Kon net bijna niet eens mijn trap op komen

Comment

• Lees dit ff door geheid dat je benen gaan groeien..
                    T NATION | Build Brutal Leg Thickness: 6 Ways to Use the Leg Press
                    Vergeet pagina 2 niet, vooral ''Dead-stop machine leg presses'' gevolgd door ''Unilateral leg presses'' is een killer. (staan op pagina 2... onder in next page)

Comment

• Originally posted by Mr007 View Post
                      Lees dit ff door geheid dat je benen gaan groeien..
                      T NATION | Build Brutal Leg Thickness: 6 Ways to Use the Leg Press
                      Vergeet pagina 2 niet, vooral ''Dead-stop machine leg presses'' gevolgd door ''Unilateral leg presses'' is een killer. (staan op pagina 2... onder in next page)
                      bedankt!!

net mijn hond uit gelaten...pffff ging best lastig

Comment

• OUw dropsets op legg press.. pff daar word je gewoon bang van. Elke keer weer durf ik het bijna niet te doen ahah XD

Comment

• 1e week van het nieuwe schema zit erop..

4 dagen split beval mij eigenlijk best wel weer i.p.v. 3x full body.

Ik voel mijn spieren goed om herstel vragen en daar krijgen ze nu dan ook genoeg tijd voor en ik heb ze zwaarder kunnen aanpakken dan met het full body schema..

over een paar maanden zal ik het resultaat wel zien..

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                            OUw dropsets op legg press.. pff daar word je gewoon bang van. Elke keer weer durf ik het bijna niet te doen ahah XD
                            dropsets zijn zoiezo altijd killing

echt heerlijk om ze af en toe te doen.. ff tanden bijten ,maar het gevoel erna is goddelijk

Comment

1e week van het nieuwe schema zit erop..

4 dagen split beval mij eigenlijk best wel weer i.p.v. 3x full body.

Ik voel mijn spieren goed om herstel vragen en daar krijgen ze nu dan ook genoeg tijd voor en ik heb ze zwaarder kunnen aanpakken dan met het full body schema..

over een paar maanden zal ik het resultaat wel zien..
                              split is iig wel fijn, heeft denk zoiezo ook meer resultaat als fullbody

Comment

• Spierpijn in mijn benen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X