WPB's Pumping Iron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mcvk View Post
    Damn you will be a shredded sickcunt bro

Dat UD2 moet echt killing zijn als ik die logjes zo elke keer weer lees. wel echt respect voor BTW.
    haha, thanks brah. Pff, als die onderste abs nou ook eens zichtbaar worden. Daar zit nog teveel vet, waardoor die net niet zichtbaar zijn. Het scheelt niet veel, dus als ik dat nog weet voor elkaar te boksen de aankomende weken. Als ik die kan zien kan/ag ik mezelf wel sick kunt noemen .

Ja, het is zwaar, ik ben benieuwd wat de meting zegt qua VVM over paar weken, aangezien me gewicht echt hard dropt. De afgelopen meting was ik geen VVM kwijt, maar enkel rete veel vet. Als dit de komende weken zo doorgaat blijft er niks van me over op de weegschaal, haha. Ik wilde boven de 75kg uitblijven, maar ik woog vanochtend 75,7kg. Ik hoef ook amper naar het toilet voor de grote (in dit geval kleine) boodschap 1x in 2-3 dagen, dus me lichaam is behoorlijk zuinig met de voeding naar binnen komt, veel is het ook niet, maar hey. Morgen ben ik weer 1-2kg zwaarder .

Maarja dan kan ik alvast wennen aan het idee looks > gewicht.
    "Straight outta gym"

Comment

• Ik focus me ook te veel op gewicht. De weegschaal is eigenlijk ook maar een rotding Als ik hiit zou doen zou ii het einde van de dag niet halen. Respect hoor dat je dat doet. Ik ben ook redelijk zuinig qua eten maar ik moet wel vaak pissen. Wat is ud2 eigenlijk een marteling
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
        Net SFP 4 gedaan op de hometrainer

5 minuten warming up
        5 minuten hiit 15 op/45 af
        40 minuten lit hartslag 130-140
        5 minuten hiit 30 op/30 af
        3 minuten cooling down

Zo na die eerste 5 minuten hitt waren me benen diep gefrituurd. Eerste 15 minuten waren daarom enorm afzien, maar ik heb de tijd weer vol kunnen maken. Nu even eten.

Vanavond tension workout en dan, je weet wel die dag waar ik al de hele week over aan het geilen ben..
        Mijn spreekwoordelijke pet gaat voor u af MR WPB
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
          Ik focus me ook te veel op gewicht. De weegschaal is eigenlijk ook maar een rotding Als ik hiit zou doen zou ii het einde van de dag niet halen. Respect hoor dat je dat doet. Ik ben ook redelijk zuinig qua eten maar ik moet wel vaak pissen. Wat is ud2 eigenlijk een marteling
          Ja, eigenlijk wel. En een wedstrijd prep is nog zwaarder. Ja, ik doe het enkel vandaag omdat ik vrij ben en dus gister en vandaag niet mijn traditionele 12km fiets naar het station, dus dan doe ik maar even dit als cardio.

Ja, van de weegschaal word ik niet bepaald blij als je nagaat dat ik op 81,5kg startte en toen geleidelijk gewicht kwijt raakte de eerste 2 weken, 300-600g in totaal en de weken erna ben ik gewoon 1kg+ per week gedropt zoiets.

Ik woog vanochtend bijv. 75,7kg, dus van door de weeks op de weegschaal staan word ik best leip, maar ik doe het toch, maarja. De enige dagen die ik tel zijn de maandag, dinsdag eigenlijk haha, dus geen stress.

Ajoh zo zijn we straks weer een mooie ervaring rijker en kunnen we een beetje aftasten hoe snel/traag we kunnen droogtrainen etc.

@ Mvos, thanks reus. Maar jij blijft toch de diehard cardio koning met soms je 2 sessies per dag!
          "Straight outta gym"

Comment

• nette foto's WPB had ze nog helemaal niet gezien.. overheen gekeken denk ik, dan heb ik nog wel een abbo lopen op dit logje ook.. shame on me
            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
              @ Mvos, thanks reus. Maar jij blijft toch de diehard cardio koning met soms je 2 sessies per dag!
              Maar jij bent ripped en ik ben vet
              Daarbij doe ik nu alleen LIT en ik word al moe als ik deze HIIt & LIT sessie zie.

Ik vind vooral je instelling bewonderingswaardig

daarom die ik vandaag ook weer 2 sessies

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                nette foto's WPB had ze nog helemaal niet gezien.. overheen gekeken denk ik, dan heb ik nog wel een abbo lopen op dit logje ook.. shame on me
                Haha, ik gooi dan zelf ook wel veel shit in me log dat ik best kan begrijpen dat menig volger een beetje ontmoedigd raakt om alles bij te kunnen houden met lezen

Originally posted by Mvos View Post
                Maar jij bent ripped en ik ben vet
                Daarbij doe ik nu alleen LIT en ik word al moe als ik deze HIIt & LIT sessie zie.

Ik vind vooral je instelling bewonderingswaardig
                daarom die ik vandaag ook weer 2 sessies
                Haha, ik voel me nog gewoon (best) vet hoor, maar goed wij hebben gewoon een omgekeerde ziekte van anorexia, haha.

Ja hit en lit samen is echt een recept voor afzien. Vooral die 5 minuten hiit van tevoren is zwaar.

Bedankt, maat. Ik moet denk wel, als ik wedstrijden wil gaan draaien in de toekomst is een goede instelling essentieel. Op het podium staan allemaal mannen die hun ballen uit hun broek werken.

Ik probeer overigens hard te genieten van mijn "weg" ernaartoe, maar dat valt niet mee soms..
                "Straight outta gym"

Comment

• Aangezien ik gemiddeld zo'n 37 keer per dag me abs check in de spiegel hier nog maar een fotootje gemaakt en van wat dichter bij met dikke verlichting erbij.

/edit: tinypic doet moeilijk :/
                  Last edited by Iron Mind; 10-05-2013, 20:30.
                  "Straight outta gym"

Comment

• Ohh snap, je staat er shredded bij bro!!! Iedereen kan hier een voorbeeld aan nemen. Je doorzettingsvermogen en het feit dat je open staat voor kritiek en hier altijd echt iets mee doet. Je ziet wat er van komt. Gij komt er wel.
                    Last edited by sjoerdiezee; 10-05-2013, 20:41.
                    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Week 6, UD2.0

Tension workout

Bench press (2 minuten rust)
                      1 x 10 70kg (+2-3 reps)
                      1 x 8 70kg (+1 rep)

Pendlay row (2 minuten rust)
                      1 x 12 70kg (gelijk)
                      1 x 12 70kg (+4 reps)

Pull up, schouderbreedte (2 minuten rust)
                      1 x 10 bw+10kg (+2 reps)
                      1 x 6 bw+10kg + 4 bw hammer grip chin up (+4 reps bw)

Incline bench press (2 minuten rust)
                      1 x 9 60kg (+2 reps)
                      1 x 8 60kg (gelijk)

Db lateral raise 60 secs rust
                      3 x 12 12kg (gelijk)
                      1 x 12 5kg (pompen, duimen naar de grond, pinken recht omhoog en gaan)

Seated db Bicep curl 60 secs rust (deze oefening is zo bruut als je hem niet gelijk indraait)
                      1 x 8 12kg ea + 4 reps met hand indraaien
                      1 x 8 12kg ea + 4 8kg ea met hand indraaien

Rope pushdown 60 secs rust
                      1 x 12 40kg (-5kg, +4 reps)
                      1 x 8 40kg + 4 30kg (-5kg laatste 4 reps)

Leg press (2 minuten rust) (deze was zwaar, dus maar tot 90 graden gegaan, zodat me voeten niet los komen)
                      2 x 12 240kg (+5kg)

Lying Leg curl (30 seconden rust)
                      1 x 12 11 gewichten (+1 gewicht)
                      1 x 12 11 gewichten (+1 gewicht)

Leg extension (30 seconden rust)
                      1 x 20 full stack + 10kg (rest, paused methode om de 20 vol te maken, erg pijnlijk)
                      1 x 12 full stack + 10kg (rest, paused methode)

Standing calf raise machine (30 seconden rust)
                      2 x 12 full stack (geen vergelijking)
                      Seated leg curl (30 seconden rust)
                      2 x 12 full stack (+5 gewichten)

Commentaar: me lichaamsgewicht vergeleken met vorige week weer 1kg gedropt. Vanochtend woog ik 75,7kg Gaat hard op deze manier, terwijl ik niets aan me eten, training en of cardio verander. Ik vind het maar vreemd. Naja maakt niet uit, de echte gewicht meting is pas aankomende maandag! Dus ik kan nog geen echte conclusies trekken m.b.t. me gewicht.

Och man wat was ik even in de wolken na die 30g dextrose en 15g whey. Ik voelde me net een klein kind dat eindelijk zijn spelcomputer mocht gaan kopen waar hij al die jaren voor gespaard had.

Training ging best goed, hoog in reps is op zich ook wel weer leuk. Pendlay row is rete zwaar om me techniek kloppend te houden op high reps, maar het lukte wel op zich. Ik heb overal wel wat meer gewicht gepakt t.o.v. vorige keer. Ik hoop dat ik dit bij de power workout ook zo kan doen, dat zou top zijn!
                      Zometeen 225g brinta met caseïne. Ik weet nog niet of het vanille, chocolade of cookies & cream gaat worden qua smaak . Ik denk chocolade, haha.

Even weer flink mentaal herstellen vooral en goed slapen dit weekend. Heerlijk, alles is alweer vergeten en vergeven van afgelopen week..
                      "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                        Ohh snap, je staat er shredded bij bro!!! Iedereen kan hier een voorbeeld aan nemen. Je doorzettingsvermogen en het feit dat je open staat voor kritiek en hier altijd echt iets mee doet. Je ziet wat er van komt. Gij komt er wel.
                        Bedankt, bro. Oh dat is wel erg veel lof, maat. Toch bedankt
                        "Straight outta gym"

Comment

• Niet gedacht dat je er al zo shredded bij zou staan!! Echt goed bezig man
                          Hoelang wil je nog door gaan?
                          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Damnnnn! Shredmeister!
                            People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Goed dat je podium plannen hebt en dat je dus op meer massa moet gaan focussen!

Op het forum zie je nu teveel 60/70 kilo mannetjes die alleen maar praten over droog worden en shredded zijn.
                              En dan zijn ze een ecto met abs die met windkracht 2 niet naar buiten mogen omdat ze anders wegwaaien.
                              Absoluut niet pers. bedoeld ,maar je snapt mijn punt denk wel

Ik heb gisteren ook weer de kalender van 2014 doorgespit om te kijken wat ik wil doen in 2014 en of het mogelijk is.
                              Vanmorgen ook weer wat geposeerd en wat pics geschoten.
                              Het verschil met 6 weken geleden is nu al zo groot en ik heb mezelf nog 9 weken gegeven om weer inshape te komen

Moet goed komen als ik jou als extra motivatie gebruik

Lekker doorgaan grote vriend!
                              Last edited by Mvos; 11-05-2013, 08:14.

Comment

• ShreddedWPB!

Goede results, je mag trots zijn!
                                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X