WPB's Pumping Iron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zo, net 60 minuten op de hometrainer gezeten. Cardio ook weer gehad. Pff ik voelde me behoorlijk kut, me lichaam schreeuwt dat ik geen energie meer heb en eigenlijk zou moeten stoppen leek het haast wel.

Niet te zwaar gefietst, maar puur naar me hartslag gekeken. Hartslag tussen de 130-150 gehouden en qua zwaarte niet te gek gedaan, want ik wilde 60 minuten vol maken.

Qua honger is het echt waardeloos vandaag, ik ben echt zo blij dat ik morgen weer meer mag eten. Het fuckt je mentaal gewoon op, want normaliter in een bulk train je ook zwaar, maar dan mag je lekker flink vreten, maar nu zijn de trainingen rete zwaar en mag ik amper wat eten.

Achja, how bad do you want it?
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
      Zo, net 60 minuten op de hometrainer gezeten. Cardio ook weer gehad. Pff ik voelde me behoorlijk kut, me lichaam schreeuwt dat ik geen energie meer heb en eigenlijk zou moeten stoppen leek het haast wel.

Niet te zwaar gefietst, maar puur naar me hartslag gekeken. Hartslag tussen de 130-150 gehouden en qua zwaarte niet te gek gedaan, want ik wilde 60 minuten vol maken.

Qua honger is het echt waardeloos vandaag, ik ben echt zo blij dat ik morgen weer meer mag eten. Het fuckt je mentaal gewoon op, want normaliter in een bulk train je ook zwaar, maar dan mag je lekker flink vreten, maar nu zijn de trainingen rete zwaar en mag ik amper wat eten.

Achja, how bad do you want it?
      Dat gevoel wordt alleen nog maar erger. Ik heb er soms dagen bij zitten, zoals afgelopen week, dat ik dagenlang pestzin heb, alle en iedereen afsnauw, destructief denk, schuft heb aan alles en het liefst om iedere kleine scheet een nucleare meltdown krijg. Dan denk ik dat mijn leven een hel is en ben ik in staat om door mijn benen te zakken en te gaan zitten huilen, terwijl ik de volgende dag bij mezelf denk "jezus what the fuck had ik gister". Ben optimistme zelf, ik heb altijd goeie zin, zit nooit bij te pakke neer, en zelfs als het schip dreigt te zinken denk ik nog in oplossingen. Maar lowcarb krijgt zelfs de grootste optimist aan de grond, als je maar lang genoeg persist.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by resike View Post
        Ziet er goed uit man, bodynet krijgt flinke benen:P
        Bedankt, gozer. Bodynet toch maar veranderen in quadnet dan!

Originally posted by talalelh15 View Post
        Gaat lekker man! Ben altijd zo jaloers op mensen met goede buikspieren ahha.
        Bedankt, tal. Haha, ze moeten nog veel beter zichtbaar worden en hopelijk worden ze dat nog ook!

Originally posted by InfineGhost View Post
        Ik denk dat je zo tussen 10-13% zit.
        Ziet er wel dik uit man respect
        Ja, zoiets schat ik ook, dus ik hoop in ieder geval -10 bf% te halen. Bedankt, Ghost.

Originally posted by Guusd View Post
        Netjes! Je hebt nu het kutte gedeelte ook weer gehad dus bijna 2 weken klaar. Ik vind dat je al heel veel progressie hebt geboekt voor die anderhalve cycle. Hopelijk gaat dat bij mij ook zo rap! Ik schat je vp op 12-13%. Zelf zat ik een tijdje terug op 14 en jij ziet er in ieder geval droger uit dan ik toen
        Hmm okay, vet% maakt in principe ook niet veel uit, zolang het er maar shredded uitziet. Thanks, quadbrah. Inderdaad, ik ben zo blij dat ik morgen weer mag eten, de honger is echt kut als ik een dag bijv. geen college heb en de hele dag thuis aan het studeren ben. Ik heb hierdoor minder afleiding, waardoor ik meer op de honger let en dat is gewoon kut. Mentale mindfuck dus vooral op de dag voor de tension workout.. Precies zoals onze Lyle schrijft, haha.

Originally posted by Wessle View Post
        Wat een verschil man!! Goed bezig hier
        Bedankt, man. De foto's zijn natuurlijk geen ideaal vergelijkingsmateriaal, echt lelijk dat die broer van mij gewoon weigert om foto's te maken..
        "Straight outta gym"

Comment

Week 2, UD2.0

Commentaar: echt, gewoon op. De eerste set begon vol overtuiging met bijv. 20kg db press pomp ik er de eerste set 20 reps uit en dan eindig ik me 6e set met 14kg per db. Echt lachwekkend hoe erg ik moet verlagen om spierfalen te voorkomen en 45-60 seconden te kunnen blijven werken. Ik krijg ook totaal geen pomp meer en me spieren branden wel, maar het is meer gewoon dat ze moe aanvoelden. Het voelt alsof er gewoon geen energie in zit en dan probeer ik er nog maar wanhopig wat reps uit te persen met lege spieren. Ik voel de spier wel die ik aan het trainen ben, het brandt wel maar niet meer zo intens, het voelde allemaal gewoon leeg en futloos. De terugreis naar huis op de fiets was prima te doen, maar ik had ook wind mee, dus dat zal wel flink gescheeld hebben qua extra uitputtingsslag.
          Ik heb dat ook met die gewichten. 15 kg dumbbells kreeg ik met moeite omhoog. Echt zo raar trainen dit. Je levert echt al je eer in qua gewichten, ik werd al een paar keer raar aangekeken omdat ik zoveel moeite had met het gewicht terwijl dat eerst nog te licht was voor mijn warming up. Achja, in de zomer shredded as fuark en dan mired iedereen
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
            Dat gevoel wordt alleen nog maar erger. Ik heb er soms dagen bij zitten, zoals afgelopen week, dat ik dagenlang pestzin heb, alle en iedereen afsnauw, destructief denk, schuft heb aan alles en het liefst om iedere kleine scheet een nucleare meltdown krijg. Dan denk ik dat mijn leven een hel is en ben ik in staat om door mijn benen te zakken en te gaan zitten huilen, terwijl ik de volgende dag bij mezelf denk "jezus what the fuck had ik gister". Ben optimistme zelf, ik heb altijd goeie zin, zit nooit bij te pakke neer, en zelfs als het schip dreigt te zinken denk ik nog in oplossingen. Maar lowcarb krijgt zelfs de grootste optimist aan de grond, als je maar lang genoeg persist.
            Thanks voor je input gab. Ik verwachtte ook wel dat het alleen maar zwaarder zou gaan worden. Best vreemd eigenlijk waarom er een soort van opbouw in zit qua zwaarte, aangezien je toch telkens je volledig weer aanvult etc, het zal wel met de aanslag op je lichaam te maken hebben gedurende al die weken of niet? Plus je wordt mentaal gewoon keihard verkracht.

Ja, ikzelf ben ook een optimist, niet altijd natuurlijk, er zijn nu eenmaal dingen in je leven die je gemoedstoestand verkloten. Daarom streef ik ook naar mijn onderschrift. Niet denken in problemen, maar in oplossingen. Gewoon aanpakken die zooi. Qua afzeiken van andere mensen valt het nog mee, meer het gigantische klote gevoel tijdens trainingen en het honger gevoel.

Ik begin ook nog beter te begrijpen waarom die topatleten (soms) huilend op het podium staan. Je blijft telkens zoveel van je lichaam vragen en je moet jezelf de hele tijd mentaal blijven pushen en dat voor zo'n lange periode (wedstrijd prep, 12 weken?). Met zin of tegenzin het maakt niets uit je moet blijven gaan als een gek. En als het zich dan uitbetaald ben je über euforisch en als het zich niet uitbetaald ben je natuurlijk fuckin' teleurgesteld.
            "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
              Ik heb dat ook met die gewichten. 15 kg dumbbells kreeg ik met moeite omhoog. Echt zo raar trainen dit. Je levert echt al je eer in qua gewichten, ik werd al een paar keer raar aangekeken omdat ik zoveel moeite had met het gewicht terwijl dat eerst nog te licht was voor mijn warming up. Achja, in de zomer shredded as fuark en dan mired iedereen
              Hahaha, klinkt bekend. Een andere gozer hield mij schijnbaar in de gaten, want hij kwam best vaak "expres" voorbij lopen en zat dan vanuit zijn ooghoeken te kijken met hoeveel kg ik zat te trainen. Terwijl ik echt met über lightweight bezig ben. Maar goed, ik hoef me ook niet te bewijzen aan dat soort pikkies die een geinig bovenlichaam hebben, maar ik heb ze nog nooit benen zien trainen.

Dat soort lui zitten meestal ook op een totaal ander niveau qua voeding, ze hebben wel door dat eiwitten voor spieropbouw zijn en dat je veel moet eten. Maar veel meer snappen ze er ook niet van als je dat dan uitlegt waar je nu mee bezig bent dan kijken ze je aan alsof ze water zien branden.

Dat vind ik het mooie van UD2.0 dat je je voer zo rete strak gepland moet hebben en zo erg moet integreren met je manier van trainen. Dat is wat voor mij nu echt bodybuilding is, I fuckin' can't get enough of bodybuilding!
              "Straight outta gym"

Comment

• Ja inderdaad. Ze denken misschien 'oh kijk ik kan even veel bankdrukken als die brede jongen daar'. Maar ze hebben inderdaad geen enkel benul van wat UD2 is. Aan de ene kant is het wel sneu want zo geef je ze valse hoop
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                  Ja inderdaad. Ze denken misschien 'oh kijk ik kan even veel bankdrukken als die brede jongen daar'. Maar ze hebben inderdaad geen enkel benul van wat UD2 is. Aan de ene kant is het wel sneu want zo geef je ze valse hoop
                  Haha, echt he. Ik ben sowieso al een zwakkeling bij de bank, maar nu lijkt het helemaal nergens op. Naja het bewijst gewoon dat wij bodybuilders het ijzer als een hulpmiddel gebruiken om je fysiek echt te vormen en dat pas je telkens aan aan je doelen. Dat is heel anders dan de gemiddelde persoon die naar de gym gaat om te trainen waar hij zin in heeft of wat dan ook. Ieder zijn ding en ik respecteer eenieder in de sportschool en voel me verder ook totaal niet beter dan een ander in de gym. Ik hoef me alleen aan mezelf te bewijzen en aan niemand anders qua gewichten en/of fysiek. En als die lui dan fluisteren van he, die jongen is breder dan ik, maar hij heeft er niks aan, want hij is zo slap als een vaatdoek. Dat zal me persoonlijk een worst wezen, mensen praten toch achter je rug om als ze dat willen.
                  "Straight outta gym"

Comment

Bedankt, man. De foto's zijn natuurlijk geen ideaal vergelijkingsmateriaal, echt lelijk dat die broer van mij gewoon weigert om foto's te maken..
                    Misschien zijn ze niet ideaal maar het verschil in je onderarmen/armen is duidelijk te zien, vollere schouders ook heel duidelijk te zien. Borst zie ik niet echt goed maar ga er uit dat daar ook wel meer volume in zit. Goede benen had je al maar je hebt nog meer die kapvorming dan eerst. Dus heel netjes man.

Kwa vet% denk ik dat je op z'n laagst op 12 zit, denk zelf iets rond 13.5 eigenlijk, je hebt namelijk nog niet echt lijnen die ik zie zitten zo 1 2 3 en die begin je op 12% toch wel zien. Succes met UD2, heb het boek globaal doorgenomen.. was mij iets te ingewikkeld :P

Edit: Trouwens , naar je avatar kijkende heb je weer een aardig droge rug natuurlijk.. Zou dus ook wat lager kunnen zijn! Moeilijk.. haha. Laat 't meten!
                    Last edited by Wessle; 11-04-2013, 19:23.
                    Broomstick_bodybuilding op insta
                    F#CK heavy weights

Comment

• Originally posted by Wessle View Post
                      Misschien zijn ze niet ideaal maar het verschil in je onderarmen/armen is duidelijk te zien, vollere schouders ook heel duidelijk te zien. Borst zie ik niet echt goed maar ga er uit dat daar ook wel meer volume in zit. Goede benen had je al maar je hebt nog meer die kapvorming dan eerst. Dus heel netjes man.

Kwa vet% denk ik dat je op z'n laagst op 12 zit, denk zelf iets rond 13.5 eigenlijk, je hebt namelijk nog niet echt lijnen die ik zie zitten zo 1 2 3 en die begin je op 12% toch wel zien. Succes met UD2, heb het boek globaal doorgenomen.. was mij iets te ingewikkeld :P
                      Bedankt voor je input man. Ja, op zich is het wel een verschil. Want bij die eerste foto weeg ik 73,6kg en de laatste van nu weeg ik 79-80kg. Dus het zou inderdaad wel te zien moeten zijn.

Qua bf% zou je wel goed kunnen zitten ja. UD2.0 valt wel mee qua ingewikkeldheid vind ikzelf, als je hem vaker leest wordt het ook steeds duidelijker. Misschien een idee voor je .
                      "Straight outta gym"

Comment

• Ziet er goed uit man!
                        Flinke poten!

Keep it up!

Comment

• Originally posted by Mrloaded View Post
                          Ziet er goed uit man!
                          Flinke poten!

Keep it up!
                          Thanks, man.
                          "Straight outta gym"

Comment

• Gewicht was vanochtend zonder ochtendboodschap 79kg. Ik had eigenlijk verwacht rond de 78-78,5kg te zitten, aangezien ik vorige week rond deze tijd ook al 79kg woog en aan het einde van de week ongeveer 0,5kg was afgevallen na een nieuwe carb-load etc.

Ik ben niet gelijk van plan alles om te gooien ofzo als ik deze week op de weegschaal niets afval, ik kijk het dan nog 1 week aan, voordat ik aanpassingen ga proberen te maken. Ik heb gister ook wat zout gebruikt bij me avondeten, voor mijn doen best veel. Ik voelde me duf na de cardio en zout pept me dan altijd een beetje op. Dus het zou kunnen dat ik dan wat extra vocht vasthoud daardoor. Geen idee.

Vanmiddag tension training i.p.v. vanavond, omdat ik vanavond een tentamen heb en eer dat ik terug ben is de sportschool al dicht, dus ik begin gedwongen de carb-load eerder. Maakt natuurlijk niet uit, want dan skip ik gewoon me laatste 1-2 maaltijden op de zaterdagavond. Dat lijkt me ook niet zo'n groot probleem. Dan kan ik zaterdag avond mooi ontspannen ergens heen, zonder om de 2 uur een bak voer naar binnen te hoeven werken.
                            "Straight outta gym"

Comment

Gewicht was vanochtend zonder ochtendboodschap 79kg. Ik had eigenlijk verwacht rond de 78-78,5kg te zitten, aangezien ik vorige week rond deze tijd ook al 79kg woog en aan het einde van de week ongeveer 0,5kg was afgevallen na een nieuwe carb-load etc.

Ik ben niet gelijk van plan alles om te gooien ofzo als ik deze week op de weegschaal niets afval, ik kijk het dan nog 1 week aan, voordat ik aanpassingen ga proberen te maken. Ik heb gister ook wat zout gebruikt bij me avondeten, voor mijn doen best veel. Ik voelde me duf na de cardio en zout pept me dan altijd een beetje op. Dus het zou kunnen dat ik dan wat extra vocht vasthoud daardoor. Geen idee.

Vanmiddag tension training i.p.v. vanavond, omdat ik vanavond een tentamen heb en eer dat ik terug ben is de sportschool al dicht, dus ik begin gedwongen de carb-load eerder. Maakt natuurlijk niet uit, want dan skip ik gewoon me laatste 1-2 maaltijden op de zaterdagavond. Dat lijkt me ook niet zo'n groot probleem. Dan kan ik zaterdag avond mooi ontspannen ergens heen, zonder om de 2 uur een bak voer naar binnen te hoeven werken.
                              Die ochtendboodschap is gewoon al een goede 500g, gewoon niet te veel op de weegschaal afgaan... lekker nog een weekje aankijken.. geniet van je "vrije" zaterdagavond!
                              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                                Die ochtendboodschap is gewoon al een goede 500g, gewoon niet te veel op de weegschaal afgaan... lekker nog een weekje aankijken.. geniet van je "vrije" zaterdagavond!
                                Haha, ja die zitten er zeker bij zulke boodschappen.
                                Precies, en ik houd de spiegel ook gewoon in de gaten. Haha, vrije avond is een vrije middag geworden, maar die paar uurtjes bezoek kan ik wel zonder eten. Gewoon vlak voordat ik wegga een lading carbs duwen en dan bij het avondeten weer. Komt goed.

Ik heb alles al geprepped klaar staan, niet zoals een doomsday prepper, maar een mealtime prepper.
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X