Originally posted by nbtp
View Post
WPB's Pumping Iron
Collapse
X
-
Goed ik had gehoopt op een god mode AAN gevoel, het werd uiteindelijk halfgod mode AAN.
Week 2, UD2.0
Power workout
Back squat, low bar
1 x 3 130kg (+10kg)
1 x 2 130kg + 1-2 125kg na wat rust (+5kg, eerste 2 reps)
1 x 3 125kg (gelijk)
Barbell row
1 x 5 80kg (+1 rep)
2 x 5 80kg (-5kg, +2 reps) (faal ik dacht dat ik 80kg de vorige keer had, maar was dus 85kg..)
Barbell bench press
1 x 2,5 87,5kg (+2,5kg, -1 rep) (FACK dat ik faalde halverwege voor lockout)
1 x 2 + 10 sec rust 1 85kg (+1 rep met 85kg t.o.v. vorige keer)
1 x 5 80kg + 1 na 10 sec rust (+2 reps)
Pull up
1 x 5 bw+20kg (+5kg)
2 x 5 bw+20kg (+2 reps)
Incline barbell press
1 x 2,5 70kg (-1 rep) (FACK dat ik faalde halverwege voor lockout)
1 x 4 65kg (-5kg)
1 x 3 65kg (-5kg, -1 rep)
Deadlift
1 x 3 130kg (-10kg, +1 rep)
2 x 3 130kg (gelijk)
Overhead press (90 sec rust)
1 x 3 55kg
1 x 5 55kg
1 x 4 55kg
Db Lateral raise (korte rust)
4 x 6 14kg ea (+2kg)
Standing calf raise machine (geen vergelijking, vorige keer seated gedaan)
4 x 6 full stack
EZ-bar curl
1 x 6 25kg (gelijk)
1 x 6 27,5kg (-2,5kg, +3 reps)
Close grip bench press
1 x 6 70kg (+10kg)
1 x 4 72,5kg (+7,5kg)
Goed, op zich prima getraind. De rust op een gegeven moment verkort tot 90-120 seconden om tijd te besparen. Bench press ging al wat beter, maar niet zoals ik wilde. Ik ga liever niet tot falen bij de bench press, omdat dat nogal kut is met afrollen, maarja. Je moet wat als je de limieten wilt pushen.
Bij de deadlift had ik niet veel energie in me benen meer over, de squat heeft me flink leeggezogen, misschien dat ik de volgende power workout de deadlift wel eerst doe ipv de squat om op die manier wat meer afwisseling te krijgen en kijken of me kracht dan wel vooruit gaat op de deadlift. Ik las laatst ergens dat squatten geen/weinig invloed zou moeten hebben op je deadlift prestaties, maar bij mij is dat zeker niet het geval, helaas.
Ach ik heb weer lekker zwaar kunnen trainen. Ik zag ook allerlei aderen in me nek opzwellen bij die
1 x 3 130kg die ik nog nooit eerder gezien heb, achja. Die bloeddruk knalt natuurlijk omhoog tijdens inspanning logisch. Morgen weer op 150g carbs en relatief hoog in vetjes. Het zal me verder een worst wezen wat voor macro’s het zijn, zolang ik maar kcal binnenkrijg, haha.
Halfgod mode UITLast edited by Iron Mind; 14-04-2013, 13:05."Straight outta gym"
Comment
-
Gewichtsupdate:
1 april: 81,5kg
9 april: 81,0kg
15 april: 79,5kg (of het was 80,5kg)
Oeps, ik weet nou niet meer of het 79,5kg was of 80,5kg. Volgens mij 79,5kg. Naja, gewicht blijft iig dalen. Het rare vond ik vooral dat ik na de carb-load zelfs een paar 100g lichter was dan voordat ik ging depleten. In de spiegel zie ik nu niet echt veel verschil, maar hey 1kg vet kan overal vandaan komen, dus qua echte vooruitgangen qua fysiek zal er niet direct veel opvallen. Ik merk wel dat de plekken die al relatief droog, waren nog droger worden en dat ik bij de echte hardnekkige/stubborn fat plekken nu de huid "los kan trekken" van de vetlaag eronder en dat is een goed teken in principe.
Morgen weer meer honger lijden en eerste depletion training. Het zware gedeelte van de cycle komt er weer aan, ik ben echt blij dat ik 3 daagjes per week qua voeding even kan bijkomen. De power workout doet ook goed, het is zwaar maar anders zwaar. Ik heb overigens wel diepe spierpijn van de zware training gister, maar andere spierpijn dan van de verzuur trainingen.
Ik ga denk ik 's middags depleten dan is het vaak het rustigst in de gym en in de middag krijg ik vaak vreet neigingen vlak voor het avondeten, waardoor ik me wanhopig op de rauwkost voorraad stort om daarna teleurgesteld op de bank te ploffen terwijl er dan 1 grote komkommer en 3 trostomaten ter grootte van een handgranaat in me maag rondzwerven.
Prachtige quote overigens om te blijven gaan als een bezetene:"Straight outta gym"
Comment
-
Die trainingen zijn toch de oefeningen die lyle heeft aangeraden in zijn boek ??, ik ben nog niet bij dat hoofdstuk namelijkIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View PostDie trainingen zijn toch de oefeningen die lyle heeft aangeraden in zijn boek ??, ik ben nog niet bij dat hoofdstuk namelijk"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostGoed ik had gehoopt op een god mode AAN gevoel, het werd uiteindelijk halfgod mode AAN.
Lekker zo doorgaan wpb.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Siegfried Muller View PostHeel interessant om je ervaringen met UD te lezen. Als je het zo precies blijft aanpakken tot aan de zomer ga je ultra Shredded de zomermaanden door!
Ik moet echt ff festival kaarten fixen, maar dat moeten er nog wel een paar maten van me meegaan, ofc."Straight outta gym"
Comment
-
Net cardio gedaan, omdat ik normaliter toch altijd op de maandag fiets, dus net even 40 minuten 25-30km/h gefietst lekker in de buitenlucht.
Beentjes begonnen toch wel langzaam vol te lopen, prima. Nadeel vind ik wel van fietsen om een begin te maken om te depleten dat ik enkel me glycogeen in me benen aan het legen ben en eigenlijk niet/amper in me bovenlijf, waardoor daar een verschil in leegtrekken van me glycogeen voorraden komt te zitten. Eigenlijk zou mijn vrije keuze qua cardio dus hardlopen moeten zijn of eigenlijk een crosstrainer, maar om even 45-60 minuten naar de gym te gaan voor een crosstrainer, dat zoek ik niet.
Dat verklaart wel waarom ik de afgelopen weken meer burn voelde in me poten, omdat ik daarvoor al gedeeltelijk mijn glycogeen voorraden geleegd had, alvorens ik begon aan de depletion trainingen. (want ik doe normaliter fietsen als cardio). Voor vetverbranding an sich maakt het geen reet uit wat voor cardio ik doe natuurlijk.
Morgen dan misschien maar even 5-10km hardlopen 's ochtends vroeg en dan in de middag eerste depletion training van week 3, ik heb er nu "nog" zin in ."Straight outta gym"
Comment
-
Net cardio gedaan, ik heb er maar een mix van gemaakt om de tijd te verlengen.
40 minuten in totaal bezig geweest. Ik heb ongeveer 6,5-7km hardgelopen op een behoorlijk tempo, waarbij me benen wel langzaam verzuurden, maar het toch vol te houden was.
Ik heb in mijn omgeving zo'n mooie heuvel, daar heb ik gebruik van gemaakt. Ik ben er 10x naar boven gesprint en rustig naar beneden gehobbeld en zo de tijd volgemaakt. Me maag bleef rustig tot op het einde, daarna terug gegaan en net ff uitgezweet. Zometeen me middagmaal van kip, kokosolie, beetje havermout en groente. Het is niet veel, maar beter dan niks.
Vanmiddag weer depletion training van week 3. Volgende week of deze week misschien maar een meting laten doen, kijken wat die 4-punts zegt."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostSpeel jij geen waterpolo meer?"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-