Originally posted by quibus
View Post
WPB's Pumping Iron
Collapse
X
-
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDat kun je wel zeggen, ja. Ik heb respect voor de manier waarop hij het aanpakt. Heel gedetailleerd allemaal, dat maakt het makkelijk om eventuele fouten te vinden en recht te trekken mocht het nodig zijn.
Gezien de flinke daling in gewicht schroom ik niet om me kcal op te hogen met de carb-load.
Het is toch best een stijging van kcal op zich, maar goed. Qua kcal is het niets gezien het tekort dat ik heb door de weeks.
Me oude waarden van de carb-load zijn:
6270kcal, 350g eiwit, 1105g carbs, 50g vet
Nieuwe waarden van de carb-load zijn:
6695kcal, 400g eiwit, 1105g carbs, 75g vet
Ik zag dat andere mensen die UD2.0 ook gewoon lekker hoog in eiwitten gaan zitten en best wat hoger zitten in vet. Dus ik ga het gewoon uitproberen en kijken of er een merkbaar verschil is qua fysiek, meer vocht of juist minder dan "normaal". Ik moet gewoon risico's durven nemen met me dieet en dingen blijven uitproberen en blijven evalueren. De vorige keer had ik geen verschil gemerkt met mijn flinke ophoging qua eiwit, dus ik verwacht dit maal niets geks. Misschien hooguit dat mijn hormoonhuishouding een extra boost gaat krijgen door de extra kcal, maar misschien ook niet. Dat zal ik zelf niet direct merken.
Het is en blijft toch allemaal trial and error.."Straight outta gym"
Comment
-
Je bent een wijze vent WPB !
Volgende week valt voor mij de datum dat ik precies een jaar train, afgezien van de 2 maanden dat het stil heeft gestaan maar vind niet dat ik die mee mag tellen. Ben dan van plan het ook weer helemaal strak en nauwlettend op zelfs de kleine dingetjes aan te pakken. Jouw log motiveert me daar zeker naartoe en haal er ook het een en ander aan tips uit dus ga zo door man!Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Wessle View PostJe bent een wijze vent WPB !
Volgende week valt voor mij de datum dat ik precies een jaar train, afgezien van de 2 maanden dat het stil heeft gestaan maar vind niet dat ik die mee mag tellen. Ben dan van plan het ook weer helemaal strak en nauwlettend op zelfs de kleine dingetjes aan te pakken. Jouw log motiveert me daar zeker naartoe en haal er ook het een en ander aan tips uit dus ga zo door man!
Mooi dat je motivatie en tips haalt uit me log. Altijd leuk om toch andere te kunnen helpen door het delen van me ervaringen.
Je moet voor jezelf bepalen hoe ver je wilt gaan met je lichaam door te bepalen hoeveel je traint, eet, drinkt, slaapt en hoeveel "pijn" je op jezelf loslaat tijdens je workouts. Succes."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostHet is en blijft toch allemaal trial and error..I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ja het slapen eten en drinken ging bij mij afgelope week een beetje bergafwaarts, trainingen zijn altijd wel dicht bij het uiterste van wat ik gaan kan, misselijkheid krampende spieren en naar lucht happen tijdens oefeningen e.d zijn voor mij geen vreemde.
Komende week word alles weer even netjes opnieuw rechtgetrokken, ook met hulp van talal dus dat is ook zeer fijn
Het trainen is natuurlijk belangrijk maar het valt in het teniet als je de rest niet ook net zo veel aandacht geeft, en als ik zie hoe jij dat zo doet ben je echt goed bezig! Zo moet ik dat ook gaan doen!Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostNu nog wel een beetje, maar later als je het beter door hebt niet meer. Dan heb je de ervaring al.
Originally posted by Wessle View PostJa het slapen eten en drinken ging bij mij afgelope week een beetje bergafwaarts, trainingen zijn altijd wel dicht bij het uiterste van wat ik gaan kan, misselijkheid krampende spieren en naar lucht happen tijdens oefeningen e.d zijn voor mij geen vreemde.
Komende week word alles weer even netjes opnieuw rechtgetrokken, ook met hulp van talal dus dat is ook zeer fijn
Het trainen is natuurlijk belangrijk maar het valt in het teniet als je de rest niet ook net zo veel aandacht geeft, en als ik zie hoe jij dat zo doet ben je echt goed bezig! Zo moet ik dat ook gaan doen!
Mooi toepasselijk filmpje erbij:
https://www.youtube.com/watch?v=06VC-jOFVhULast edited by Iron Mind; 03-05-2013, 21:56."Straight outta gym"
Comment
-
Ohja hier nog een vid of the gods:
https://www.youtube.com/watch?v=2QqA...ture=endscreen
Net me maaltijd voor de nacht naar binnen geschoven. I like, morgen hele dag eten, ditmaal zelfgemaakte pannenkoeken met whey. Ik ga hier zo hard van genieten morgen ."Straight outta gym"
Comment
-
Comment
-
Originally posted by bvds View PostZo ben even een week weinig online geweest. Gelijk een hele berg pagina's te lezen haha. Echt top dat je alles zo goed bijhoud!
gewicht was vanochtend gelukkig 77,8kg zelfs na een echt grote ochtendboodschap. Dus dat is mooi. Ik vond me gewicht drop ook al iets te voor 1 weekje tijd, hehe.
Nu nog even eten en 2 bakken koffie drinken en dan naar de gym. Power workout,"Straight outta gym"
Comment
-
Week 5, UD2.0
Power workout
Back squat, low bar (3 minuten rust)
1 x 1 125kg + 3 120kg (+1 rep met 125kg)
1 x 3 120kg (-5kg)
1 x 3 120kg (-1 rep met 125kg, + 1 rep met 120kg)
Barbell bench press (3 minuten rust)
1 x 3 82,5kg (gelijk)
1 x 3 + 1 na wat rust 80kg (gelijk)
1 x 4 80kg + 2 met hulp (gelijk)
Pull up (2 minuten rust)
1 x 3 bw+25kg (gelijk)
2 x 4 bw+25kg (+1 rep)
Incline barbell press (3 minuten rust)
1 x 4 67,5kg (+2,5kg)
2 x 4-5 67,5kg (+2,5kg, +1-2 reps)
Barbell row (3 minuten rust)
2 x 3 87,5kg (+2,5kg, -1 rep)
1 x 3 85kg + 3 80kg (-2 reps met 85kg, +2 reps 80kg)
Deadlift (3 minuten rust)
1 x 4 142,5kg (+2,5kg)
1 x 4 142,5kg (+2,5kg)
1 x 4 142,5kg (+2,5kg)
Overhead press (2 minuten rust)
1 x 3 57,5kg (gelijk)
1 x 4 55kg (-2,5kg, +1 rep)
1 x 4 55kg (-2,5kg, +2 reps)
Db Lateral raise (60 sec rust)
4 x 6 14kg ea (+2kg, gelet op handpositie en dat me polsen onder me ellebogen bleven)
Standing calf raise machine (60 sec rust)
4 x 6 full stack + 15kg (gelijk)
Kleine rechte stang barbell curl (60 sec rust) (geen vergelijking)
1 x 6 27,5kg
1 x 5 30kg
1 x 4 30kg
Close grip bench press
1 x 5 75kg
1 x 4 75kg
1 x 3 75kg
Commentaar: squat begint nu echt zwaar te worden en ik probeer gewoon boven die 120kg uit te blijven. Ik had gehoopt intussen al wat setjes van 125kg en 130kg voor een paar reps te kunnen doen, maar dat zie ik wat minder positief in. De bench voelde ook weer rete zwaar aan. Geen verbetering daar. Ik moet bij de row gaan opletten dat ik niet teveel met me bovenlichaam omhoog kom, anders beginnen ze niet meer zo strict te worden. Het is eigenlijk ook dom, aangezien ik daardoor enkel me ROM vergroot.
Deadlift blijft lekker gaan, ik heb geen zicht op me rug of dat die recht blijft, maar daar zit nog wel wat rek in volgens mij. Dus ik hoop over een paar weekjes die 3 x 150kg eruit te trekken. Dat moet wel goedkomen.
Me close grip bench press voelt veel beter aan dan de bench, ik pak daar wel minder gewicht, maar volgens mij druk ik te weinig vanuit me borst bij de bench press op een of andere manier. Ook vind ik het lastig om me lichaam onder spanning te houden als ik zelf de stang moet uittillen, waardoor ik niet enkel bezig ben met de stang verplaatsen, maar ook met me houding vast te houden en daar laat ik kg’s liggen denk ik.
Bij de overhead press: tjah, daar ben ik al best op eer ik daar aan begin, dus daar verwacht ik al helemaal niet zoveel meer van, haha. Focussen op techniek is dan ook lastig, maar het is niet slecht. Bij Stronglifts deed ik 3 x 60kg en dat was direct na me squat en dan zat er geen bench press voor of iets dergelijks, dus heel slecht gaat me overhead press eigenlijk niet..
Goed, week 5 is alweer ten einde, morgen begint week 6. Nog een paar weken afzien en dan begin ik met me bulk weer. Ik voelde me afgelopen week voor het eerst klein, wel al aardig droog. Separatie begint zichtbaar te worden tussen me borst en me delts bij de most muscular etc. Ook zie ik tijdens de trainingen gewoon de strepen op me delts bij aanspannen. Ik heb morgen een nieuwe meting, ik ben benieuwd of dat ik mm’s kwijt ben. Ik ga er wel van uit, dus ik ben benieuwd.
Ach ik probeer nu gewoon zoveel mogelijk kracht te behouden en ga niet echt meer van krachtgains uit, jammer. Ik zie wel waar het schip strandt. Het had me wel relaxt geleken. Ik zal binnenkort maar eens wat cm’s meten van me lichaam en die vergelijken met een half jaar terug of wanneer ik voor het laatst gemeten heb. Dat is altijd wel leuk om te zien.Last edited by Iron Mind; 05-05-2013, 14:08."Straight outta gym"
Comment
-
Hier even voor de gein een update qua cm's. Ik ga ervan uit dat ik wel ongeveer dezelfde manier gemeten heb, je probeert toch altijd je breedste punten te pakken van je ledematen. Zelf me schouder en borst omtrek meten vind ik wel lastig, aangezien ik dan al aardig gauw me lats erbij pak die dan half aangespannen zijn als ik me zo breed mogelijk probeer te maken, maar goed. Maakt op zich niet uit. De vorige keer heb ik het zelf ook gemeten, dus 2x lagere/hogere waarden geven alsnog wel een verschil aan dat zou moeten kloppen.
Mijn laatste keer dat ik dat gemeten had was
21-9-2012 t/m 5-5-2013
Nek: 36,5cm -> 38cm
Schouders: 125cm -> 129cm
Borst: 105cm -> 111cm
Bovenarm: L 35cm, R 36cm -> L 38cm, R 38 cm
Onderarm: L 30cm, R 30cm -> L 32cm, R 32cm
Buik: 76cm -> 78cm
Bovenbeen: L 56cm, R 56cm -> L 59cm, R 59cm
Kuiten: L 40cm, R 40cm -> L 40cm, R 40cm
Me gewicht van 21-9-2012 weet ik niet. Maar ik weeg nu denk ik iets zwaarder of even zwaar, maar een pak droger als toen. Dus in principe ideaal, droger en toch meer cm's dan toen.
Me benen zijn nu bijv. vele malen droger en toch heb ik daar ongeveer of meer cm's gekregen."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-